Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не задействане на инжекцион при завъртане на контакт. Браво 1.2 2000г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не задействане на инжекцион при завъртане на контакт. Браво 1.2 2000г

    Здравейте колеги, имам следния проблем от скоро. При даване на контакт контролната лампа на инжекциона не светва и не сработва инжекциона, а всички други са ок.
    Преди 2-3 години пак имах подобен проблем и се оказа, че проблема е в ключа, пробвах с резервния и тръгна всичко.
    Сега предполагам проблема е същия понеже вчера така направи този номер и след час проби (разкачване на клемите от акумулатора белким нещо да се нулира) накрая се задейства инжекциона и тръгна. Прибрах се в къщи и днес отидох до магазина и си останах там със същия проблем. след 2 часа пробвах пак да запали, но не стана пак инжекциона отказва да светне.
    Някой да ме светне как стоят нещата с тези ключове, до колкото знам вътре имат чип - как може да се поправи тази работа.. може ли да се шунтира някак си тази защита с този чип? въобще ако това всъщност е проблема.
    Преди месец пак е направила така но тогава не съм я шофирал аз а роднина, та той каза, че пак е правила така но след 2-3 часа се е оправило от само себе си. В един момент се помислих да не е от клемореда в ключалката ама съмнявам се.
    Забелязах че последните пъти от вчерашната мизерия, при запалване ми светва жълта контролната лампа на ключа с надпис CODE.

    Някой с мнение ?
    В Браацигово съм.

    #2
    запчни с проверка на акумолатора и клемите.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Виж кабелите с буксите на клеимореда
      и бушоните при двигателя
      CODE трябва да гасне .
      да нямаш добавена аларма -тя да прави проблем
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        kluchar написа: Преглед на мнението
        Виж кабелите с буксите на клеимореда
        и бушоните при двигателя
        CODE трябва да гасне .
        да нямаш добавена аларма -тя да прави проблем

        здравей, аз нямам време, но ще я закарат на един тукашен майстор, който се занимаваше с колата преди. ще им кажа тези бележки. относно алармата има фабрична аларма, която съм я изключил от щепсела преди години защото нещо и стана, та не мисля че е от алармата.

        Коментар


          #5
          здравей, да е слаб акумулатора... не ми се ще да мисля да е това, но ше проверим и клемите.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            запчни с проверка на акумолатора и клемите.

            здравей, да е слаб акумулатора... не ми се ще да мисля да е това, но ше проверим и клемите.
            Последна редакция от kkman; 09.10.2017, 01:33.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
              запчни с проверка на акумолатора и клемите.
              здравей, да е слаб акумулатора... не ми се ще да мисля да е това, но ше проверим и клемите.

              Коментар


                #8
                Пробвай пак с резервния и ако всичко е ОК бягай на ключар!
                koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                Коментар


                  #9
                  Здравейте, оказа се че не е от ключа, а нещо е било от клемореда, букси и такива неща, утре ще знам повече
                  Попрочетох в тази тема та вече знам за какво става въпрос за това code, ама то нали знаете, като ти дойде яйцето и.....
                  Благодаря за отзивите.
                  Последна редакция от kkman; 09.10.2017, 23:03.

                  Коментар

                  Working...
                  X