Здравейте колеги, наскоро се сдобих с моята кукла, която има/ше, защото вече няма/ фабрична аларма, но ми я продадоха без дистанционни и без карта с кодове. Днес най-накрая се решихме с моя приятел да свалим фабричната аларма и да и сложим китайска, като използваме същите кабели. Но стана един огромен проблем. След изцялостно премахване на всичко свързано със старата аларма колата не иска да запали. Изчетохме сумати информация относно проблема, но сходен не открихме. Проверихме всички кабелчета относно запалването, проверихме дали стига ток до свещите и всичко останало, което може да е причина за това да не пали, но нямаше светлина в тунела. Бензиновата помпа се чува как нагнетява на контакт, ключето с кода на таблото святка и изгасва, има ток на бобините.. Едиственото според нас, като причина да не запалва остава да не достига ток до дюзите. Въпроса ми е към по-запознатите с алармите на тези коли има ли някаква защита, която да блокира релето на дюзите или нещо което да пречи на запалването и как можем да запалим пущината... (освен с клечка кибрит)
Също така да отбележа опитахме се да вържем отново алармата като няма как да сме сгрешили някой кабел при връзването, защото са връзвани цвят по цвят, колата препали първият момент, но след това изгасна при размърдване на голямата букса на алармата и изгасна мигновено. Ще съм благодарна за съдействието на всички.. Лека вечер.
Също така да отбележа опитахме се да вържем отново алармата като няма как да сме сгрешили някой кабел при връзването, защото са връзвани цвят по цвят, колата препали първият момент, но след това изгасна при размърдване на голямата букса на алармата и изгасна мигновено. Ще съм благодарна за съдействието на всички.. Лека вечер.
Коментар