Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Крома, след поставяне на ключа не завърта на ON и изписва Check Vehicle Protection System

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Крома, след поставяне на ключа не завърта на ON и изписва Check Vehicle Protection System

    Здравейте, колеги от два -три месеца имам проблем с Check Vehicle Protection System. След като поставя ключа за да запаля не се чува кликането за отключване на ключалката и ми изписва Check Vehicle Protection System. Ако го извадя и пак го поставя всичко е ок. Някой път това отключването се получава след 2-3 поставяне на ключа.
    Някой дали може да даде мнение по този проблем?

    #2
    Има няколко варианта
    Слабя батерия на ключа трябва
    Алтеранатора и акумулатора да работи добре
    и буксата на платката под мястото където се слага ключа
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не мисля че е от батерията на дистанционното, защото и без батерия мога да завъртя и да запаля.
      Ето видео:
      https://goo.gl/photos/37igFdv9bZiPNNcMA

      Коментар


        #4
        Ако имаш втори ключ пробвай с него как се държи. Другото е да закачиш на диагностика и да видиш в четеца каква грешка е записало, по някаква причина не ти валидира ключа, но дали е самия ключ или четеца.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Пробвах и с двата ключа, проблема си остава. Забелязах нещо което незнам дали има смисъл - проблема започна когато бяха големите студове Декември 2016 - Януари 2017. Сега не мога да разбера дали проблема е механичен или софтуерен. Днес например сутринта имаше проблем включваше ON от 2ри-3ти път но след обяд след като стана доста топло нямах този проблем.

          Коментар


            #6
            Обикновено проблема е механичен в заключването на волана.
            Но най-добре да я закачиш на диагностика и да видиш, за да не се гадае.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Обикновено проблема е механичен в заключването на волана.
              Почти съм сигурен, че проблема е там. Можеш да пробваш, дали волана се заключва добре. Този проблем си е характерен за Крома.
              207 тиква автомат
              новокромаджия 2.4 печка

              Коментар


                #8
                Колеги според мен проблема не е в отключването/заключването на волана. След поставяне на ключа , ако волана е заключен се отключва, но не се отключва "паленето"в смисъл не мога да завъртя на ON. ако го извадя и поставя отново всичко е ок, е понякога става на третия път.

                Коментар


                  #9
                  и какво се оказа в крайна сметка, че и на мен ми се появи същият проблем
                  Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
                  https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

                  Коментар


                    #10
                    Ако машинката за заключване на волана е проблемна, то започва да се появява при гасене на колата съобщение Vehicle protection system not available и не се чува звука на машинката, волана остава отключен. Понякога пък се заключва.

                    Не изключвам, че проблем с машинката може да се появи от раз и да се случи това, което при теб.

                    Общо взето, закачи я на диагностика, ако изобщо е възможно.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар


                      #11
                      И при мен го правеше миналата зима.Трябва по два пъти да дадеш на контакт и чак след втория път гасне катинарчето на таблото.Като се позатопли през пролетта,лятото и есента нямаше проблем.Всичко ставаше от първия път.Тези дни като стана по-студено пак започна да го прави.Иначе воланът се заключва и се отключва нормално.Според мен е механичен проблем,който се проявява на студено.
                      Ланча Капа 2,0 VIS
                      Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                      Коментар


                        #12
                        Не знам при Вас дали е от това ,но на мен това ми се случи когато жената люсна една чаша с кафе в ключалката,ама цялото кафе си мина през нея.Позабърсах до колкото бе възможно и опитах да запаля ,но без успех,ключа не се завърташе на он.Свалих и разглобих ключалката,почистих я със спирт и я сглобих,от тогава вече над 1г. проблем не съм имал.Това ме навежда на мисълта,че това са стари коли и винаги може да събере прахоляк,боклуци,конденз и др. и да се получи този проблем.При почистването трябва да се внимава ,че имаше някакви пружинки които имаха точно определени места за позицията на ключа,нямам снимки понеже ми се наложи да го правя на пътя ,при едно пътуване.

                        Коментар

                        Working...
                        X