Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзнали врати и багажник Стило (5 врати)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замръзнали врати и багажник Стило (5 врати)

    Привет,
    имам питане относно замръзването на багажника на Стилото - не мога да го отворя от копчето (не дава контакт може би), а бравата му е счупена.
    Защо се получава според вас - има вода вътре или?
    Последния път го отворих, сложих чанта вътре и 5мин. по-късно не можех вече да го отворя....

    И другото което е неприятно - всяка зима ми замръзват двете задни врати. Не мога да кача децата
    Купих глицерин да ги мажа, но защо точно те замръзват...идея си нямам.

    Поздрави!

    #2
    Бяхме пуснали една тема за зимата.Там съветваш да намажеш с силикон.Или с wd 40 да напръскаш .Също така мисля,че могат да се отворят задните ти врати с малко повече напън .
    this

    Коментар


      #3
      Може да си оправиш патрона
      Да се смаже бравата
      да се свали кората и да види машинкатае не центраелното .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        За зимата ако автомобила е навън се купува за гумените уплътнения силиконов спрей-смазка с който се напръскват гумените и пластмасови уплътнения.За металните части и ключалки се купува и се пръска със спрей -смазка за ръжда.И двете ги продават чат пат в ЛИДЛ на доста сносни цени.Дори силиконовия спрей смазка съм го купувал на намален на цена 1.49лв.

        Пневматичните амортисьорчета на капака на багажника също могат да се напръскат леко със смазка- няма значение която от двете.Започват да работят доста добре и капака пада по-леко, плавно и "мазно" ...

        Освен това си проверете уплътненията дали не задържат някъде вода и тя да замръзва.


        Аз обикновено пръскам с тези смазки когато ще ходя на почивка зимата и колата ще нощува навън в студа.Дори си ги слагам за всеки случай в багажника, а после в чантите в хотела, след като съм напръскал преди да отида на почивка.Миналата година при -12 под нулата не съм имал никакви проблеми.

        Така като напръскате със силиконовия спрей смазка вместо да замръзнат гумените уплътнения и да "залепнат" едно за друго, гума за пластмаса или гума за метал конденза от въздуха замръзва върху силоконовата смазка и леда не залепва гумените уплътнения.

        Виждал съм зимата как си "свалят"(тоест късат) гуменото уплътнение на вратата от дърпане на вратата и желание да се отвори вратата на всяка цена...
        Последна редакция от alfa racer GTA; 05.12.2016, 21:08.
        алфист по рождение, италианец по желание

        Коментар


          #5
          Благодаря за отговорите.
          Поради някаква причина, не съм получил съобщения за тях.

          Коментар


            #6
            Да се включа и аз в темата.. имам лични наблюдения, че WD-40 замръзва. Не знам до колко съм попаднал на менте, но е купувано от голяма верига магазини. Моят проблем е, че не ми замръзват оплътненията, а самата дръжка от вънка. Не може да се дръпне за да отвори, просто стои като залепнала, докато от лостчето вътре се отваря без никакъв проблем. Чудя се дали силиконовият спрей е подходящ за самата дръжка отвънка и едновременно за механизма който заключва вратата към купето. Също така, като отворя не ми светва лампата на вратата и индикацията на таблото за отворена врата, което ме навежда на мисълта, че освен залепналата външна дръжка е позамръзнал и самия механизъм (той активира копчето за отворена врата).

            Коментар


              #7
              nikolai91 написа: Преглед на мнението
              Да се включа и аз в темата.. имам лични наблюдения, че WD-40 замръзва. Не знам до колко съм попаднал на менте, но е купувано от голяма верига магазини. Моят проблем е, че не ми замръзват оплътненията, а самата дръжка от вънка. Не може да се дръпне за да отвори, просто стои като залепнала, докато от лостчето вътре се отваря без никакъв проблем. Чудя се дали силиконовият спрей е подходящ за самата дръжка отвънка и едновременно за механизма който заключва вратата към купето. Също така, като отворя не ми светва лампата на вратата и индикацията на таблото за отворена врата, което ме навежда на мисълта, че освен залепналата външна дръжка е позамръзнал и самия механизъм (той активира копчето за отворена врата).
              Силиконовия спрей е добро решение , но трябва да се пръска по-честичко , аз лично 3та зима ползвам тефлонов спрей и с едно пръскане изкарвам зимата без проблеми.Да отбележа никога не карам зимно време /когато температурите са под 0 по цял ден/ колата на автомивка с водоструйка понеже е сигурно отмиването на какъвто и да е спрей!
              koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

              Коментар


                #8
                Така е, тефлоновият спрей е по-доброто решение!
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  Пръсках всичко около дръжката и вътре в пролуките около нея... използвах силиконов спрей на Мотип, но пак замръзна :X

                  Коментар


                    #10
                    Колега,решението за замръзнали ключалки и тем подобни механизми е антифриз концетрат.Мажеш с четчица гумените уплътнения и при възможност с пулверизатор пръскаш през отворите вътре в бравите.Ако замръзне и при -40 ми се обади да ме псуваш.На Семково 2015/2016 -29 абсолютно никакъв проблем
                    198mjet Bravo

                    Коментар


                      #11
                      Здравей колега,
                      Относно отварянето на багажника - има едно моторче,което улеснява отварянето. Достъп до него има като се махне кората на бравата отвътре. При мене беше се изместило и го фиксирах,но може и да е изгоряло.
                      Смяната е лесна,ново не съм търсил,но мисля че лесно ще намериш втора употреба.
                      Относно замръзването на дръжките- преди години успях да се преборя. Не помага нито спрей,нито грес,нито нищо,защото не замръзва самата дръжка,а жилото,което отваря вратата отвън. То е с U образна форма-така е сложено и от това,че в долната му част се кондензира влага при температури под -5 гр. то замръзва и дръжката е като закована. Ако все пак се дръпне по силно,то вратата се отваря,но после не може да се затвори,докато колата не загрее.А понеже дизела загрява в движение,то трябва да се държи с ръка.
                      Освен това при насилственото отваряне външната дръжка се охлабва и стои като счупена,но след като колата загрее всичко се оправя. Временен вариант е замръзналите врати да се отварят отвътре.
                      Проблемното жило се лекува като се свали и му се налее топло масло или се смени с ново.
                      Достъпът до това жило е като се разглоби вратата,сваля се и стъклото и бравата.
                      Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                      Коментар

                      Working...
                      X