Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с имобилайзера на Пунто ГТ3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Някой ако е отварял снопа с кабели преди буксата на екуто да сподели нормално ли е да има оголени кабели. Всички оголени са маса, но пак не ми се струва за нормално да са оголени. И защо е намазано с тази бяла паста вътре.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      Re: кола

      kluchar написа:
      Тогава дай + - на помпата и на ECU
      На Екуто къде да му дам плюс?Ако дам + и на двете трябва да запали ли?

      Коментар


        #18
        кола

        Трябва да изгасне кода и тогава ще запали иначе трябва да се махне кода и да се търси пак къде е проблема виж в нета № на ECU и пиновете С кой компютър е
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Re: кола

          kluchar написа:
          Трябва да изгасне кода и тогава ще запали иначе трябва да се махне кода и да се търси пак къде е проблема виж в нета № на ECU и пиновете С кой компютър е
          Това е Екуто.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            На буксата на екуто при контакт идва на 5 пина 12V. и на 1 пин 5V

            Коментар


              #21
              Все още няма развитие по въпроса. Имам си паметник в гаража. Все още се чудя нормално ли е да са оголени тези кабели преди Еку-то. Някой има ли представа това нормално ли е?

              Коментар

              Working...
              X