Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на имобилайзер на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами то не е ли същото ако вържа на късо кабелите на бутончето, което по принцип трябва да натисна преди да запаля?

    Коментар


      #17
      кола

      Виж модела аларма инструции Там може видиш как може да се премахне тази функция .Да не пипаш друго.Попринцип този бутон се натиска ако алармата се шане да се нулира
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        yo_brava написа:
        Ами то не е ли същото ако вържа на късо кабелите на бутончето, което по принцип трябва да натисна преди да запаля?
        Бе колега ти не четеш ли ко ти пишат.Хем не разбирате хем и не четете.Всеки алармаджия ще ти махне това за 10на 15 лв максимум.Колегата ivan_pop ти е обяснил какво да направиш и ако малко се загледаш в снимката ще видиш двата черни кабела които трябва да отрежеш и да ги дадеш на късо за да елиминираш имобилайзера.Ужасттттт.......П.С///може да се махне и като функция но трябва да имаш описанието.А ти го нямаш.
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #19
          Re: кола

          kluchar написа:
          Ми кво ти пречи вадиш бутона и го връзваш на късо сигурно е нещо от алармата и прекъсва някоя верига и нямаш захранване на иммото или ECU Трябва да разглобиш около бутона и ще видиш по добре какво е положението
          Ключар кефиш ма....Такива коментари хвърляш че ме разсмиваш постоянно..ще те черпя другия път като идвам в София....Обясни как да върже "бутона" на дистанционното на късо че да елиминира имобилайзера...хихихихихихихихи
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #20
            кола

            Нищо няа да стане ако само го даде на късоОтнаало колегада азваше едно но то си е допълнителна аларма Не иммото на колата.Можеда си е програмира само като аларма не и да изключва някоя верига от колата.Може да си възстанови кабелите от инсталацията на колата Така аларата няма да прекъсва захранването към колата.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              П.С///може да се махне и като функция но трябва да имаш описанието.А ти го нямаш.[/quote]А ти видя ли че съм снимал описанието. И много добре чета кой какво ми пише, просто когато не разбирам от нещо питам. Нали за това е този форум, ако греша поправете ме и няма да пускам повече теми с въпроси за каквото ибда било.... Когато мога помагам на колегите. Съответно когато имам нужда питам аз.

              Коментар


                #22
                Аз не видях снимката на описанието,ама ако имаш описание там всичко си пише.Ако пък не се справиш сам отивай при алармаджия!
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #23
                  А ти видя ли че съм снимал описанието. И много добре чета кой какво ми пише, просто когато не разбирам от нещо питам. Нали за това е този форум, ако греша поправете ме и няма да пускам повече теми с въпроси за каквото ибда било.... Когато мога помагам на колегите. Съответно когато имам нужда питам аз.[/quote]Това е ръководство на потребителя.Съмнява ме там да има упътване за настройка,но все пак ако има чети и ще си го направиш.Трябва да има функция имобилайзер(вкл. и изкл.)Когато е изключена е обикновена блокировка която се задеиства само при вкл.Аларма и подаване на IGN контакт.А след като не разбираш по добре отиди някъде да ти го направят колега.Както ти казахме трябва да отрежеш кабелите и да ги дадеш на късо и повече няма да имаш проблем.Като преди това се увериш че поне на единия кабел черния заграден в червеното кръгче има 12в на контакт.Или чети упътването и ще се оправиш все някак.....По ясно от това не знам как да ти го обясня....
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #24
                    Ами, аз ти благодаря за обяснението. Ще погледна утре че днес съм зает и ще видя какво ще се получи. А иначе се съгласявам с това, че е по-добре на майстор, но от такива "майстори" ми е писнало и затова се обръщам към вас.

                    Коментар


                      #25
                      yo_brava написа:
                      Ами, аз ти благодаря за обяснението. Ще погледна утре че днес съм зает и ще видя какво ще се получи. А иначе се съгласявам с това, че е по-добре на майстор, но от такива "майстори" ми е писнало и затова се обръщам към вас.
                      Какво против имаш майсторите не знам.И на нас майсторите ни е писнало от вас и от самоделки ама си траем....хахахаха..Сещате се за нас чак тогава,когато се огелпите хептен и си оризилите инсталацията на колата....но за това е виновна кризата..не споря...Успех.Ако не можеш да се оправиш сам иди при някой колега да ти реши проблема.И не говорете така.Има много читави майстори които си разбират от работата.По скоро проблема при всички е:за какво да дам 10лв като мога и сам да си оправя(окипазя)проблема.
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #26
                        До известна степен се съгласявам с теб колега. Но това го казвам защото се опарих преди време от едни и затова го казах. Просто в нашият град не мисля че има на кой да си закарам колата че всичко да е ок. А другито е че аз обичам да се занимавам с колата. Затова и пиша винаги във форума при проблем с нея.

                        Коментар


                          #27
                          galinchooo написа:
                          Какво против имаш майсторите не знам.И на нас майсторите ни е писнало от вас .............По скоро проблема при всички е:за какво да дам 10лв като мога и сам да си оправя(окипазя)проблема.
                          Да така е!Изобщо не са виновни майсторите!Майстора не отива насила да ремонтира някоя кола.Всеки сам си избира майстора и сам отива при майстора.Този който не е доволен от майстора трябва да си поеме отговорността,че сам си е избрал майстора.Така,че всеки клиент си заслужава майстора!
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар

                          Working...
                          X