Ами то не е ли същото ако вържа на късо кабелите на бутончето, което по принцип трябва да натисна преди да запаля?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премахване на имобилайзер на Брава
Collapse
X
-
yo_brava написа:Ами то не е ли същото ако вържа на късо кабелите на бутончето, което по принцип трябва да натисна преди да запаля?FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Ми кво ти пречи вадиш бутона и го връзваш на късо сигурно е нещо от алармата и прекъсва някоя верига и нямаш захранване на иммото или ECU Трябва да разглобиш около бутона и ще видиш по добре какво е положениетоFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
кола
Нищо няа да стане ако само го даде на късоОтнаало колегада азваше едно но то си е допълнителна аларма Не иммото на колата.Можеда си е програмира само като аларма не и да изключва някоя верига от колата.Може да си възстанови кабелите от инсталацията на колата Така аларата няма да прекъсва захранването към колата.
Коментар
-
П.С///може да се махне и като функция но трябва да имаш описанието.А ти го нямаш.[/quote]А ти видя ли че съм снимал описанието. И много добре чета кой какво ми пише, просто когато не разбирам от нещо питам. Нали за това е този форум, ако греша поправете ме и няма да пускам повече теми с въпроси за каквото ибда било.... Когато мога помагам на колегите. Съответно когато имам нужда питам аз.
Коментар
-
А ти видя ли че съм снимал описанието. И много добре чета кой какво ми пише, просто когато не разбирам от нещо питам. Нали за това е този форум, ако греша поправете ме и няма да пускам повече теми с въпроси за каквото ибда било.... Когато мога помагам на колегите. Съответно когато имам нужда питам аз.[/quote]Това е ръководство на потребителя.Съмнява ме там да има упътване за настройка,но все пак ако има чети и ще си го направиш.Трябва да има функция имобилайзер(вкл. и изкл.)Когато е изключена е обикновена блокировка която се задеиства само при вкл.Аларма и подаване на IGN контакт.А след като не разбираш по добре отиди някъде да ти го направят колега.Както ти казахме трябва да отрежеш кабелите и да ги дадеш на късо и повече няма да имаш проблем.Като преди това се увериш че поне на единия кабел черния заграден в червеното кръгче има 12в на контакт.Или чети упътването и ще се оправиш все някак.....По ясно от това не знам как да ти го обясня....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
yo_brava написа:Ами, аз ти благодаря за обяснението. Ще погледна утре че днес съм зает и ще видя какво ще се получи. А иначе се съгласявам с това, че е по-добре на майстор, но от такива "майстори" ми е писнало и затова се обръщам към вас.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
До известна степен се съгласявам с теб колега. Но това го казвам защото се опарих преди време от едни и затова го казах. Просто в нашият град не мисля че има на кой да си закарам колата че всичко да е ок. А другито е че аз обичам да се занимавам с колата. Затова и пиша винаги във форума при проблем с нея.
Коментар
-
galinchooo написа:Какво против имаш майсторите не знам.И на нас майсторите ни е писнало от вас .............По скоро проблема при всички е:за какво да дам 10лв като мога и сам да си оправя(окипазя)проблема.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар