Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имобилайзер Мареа 1.9TD помпа Лукас

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имобилайзер Мареа 1.9TD помпа Лукас

    Здравейте, колеги, имам следния проблем с този Фиат: Имобилайзера не сработва предполагам в следствие на слабо напрежение от акумулатора(9,6V) и неможе да запали. Интересува ме как мога да изолирам имобилайзера, който се намира в таблото над бушоните и има букса с 6 кабела. Кои вериги изолира този имобилайзер, за да ги замостя и да запали?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Никак.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Имото може да се премахне,но със това напрежение как ще завърти стартера е под въпрос,а от това все пак зависи всичко !!!!!Има човек във Козлудуй който може да ти свърши работа.При интерес на лични за телефона.Успех!

      Коментар


        #4
        Re: Имобилайзер Мареа 1.9TD помпа Лукас

        windsurfist написа:
        Здравейте, колеги, имам следния проблем с този Фиат: Имобилайзера не сработва предполагам в следствие на слабо напрежение от акумулатора(9,6V) и неможе да запали. Интересува ме как мога да изолирам имобилайзера, който се намира в таблото над бушоните и има букса с 6 кабела. Кои вериги изолира този имобилайзер, за да ги замостя и да запали?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
        Някъде из форума се коментираше премахването, или по-точно прескачането на имобилайзера, подаваш "+" на клапана на помпата и си готов.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Re: Имобилайзер Мареа 1.9TD помпа Лукас

          NikMar написа:
          windsurfist написа:
          Здравейте, колеги, имам следния проблем с този Фиат: Имобилайзера не сработва предполагам в следствие на слабо напрежение от акумулатора(9,6V) и неможе да запали. Интересува ме как мога да изолирам имобилайзера, който се намира в таблото над бушоните и има букса с 6 кабела. Кои вериги изолира този имобилайзер, за да ги замостя и да запали?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
          Някъде из форума се коментираше премахването, или по-точно прескачането на имобилайзера, подаваш "+" на клапана на помпата и си готов.
          ... като за целта първо сваляш помпата :D
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            кола

            Е може и да не се сваля помпата е по трудно но ставаМоже и с машинката да се закачи да се види какво му е проблема
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              А колко би било лесно да я запалиш с кабели. Оправи си агумолатора щото не само имобилайзера е пръблем.има и други защити.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X