Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централното на Браво 1.4 12V Решен!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с централното на Браво 1.4 12V Решен!!!

    Здравейте,Проблема е следния, централното не работи коректно. Или по друг начин казано шофьрската ключалка не може да управлява пасажерската. Ако колата е отключена и опитам да заключа от лявата врата, то само езичето на лявата врата пада за секунда-две и се отключва. Заключа ли от дясно няма проблем. При заключена кола и опит да отключа отляво, шофьрската врата се отключва за малко и пак се заключва. Общо взето в каквото състояние е пасажерската ключалка, в такова се стреми да бъде и шофьорската. Колата няма аларма или дистанционно, отключва се само с ключ.Снощи разглобих дясната врата така и така трябваше да се отваря (ключа ми е износен и трудно се заключваше от там, та се наложи малко да преправя патрона ) и огледах, не видях нищо подозрително. След като нагласих патрона, колата се намира в горната ситуация, мога да я заключвам и отключвам от дясно за да работят и двете ключалки. Свалях и ключалката, местих куплунзите, промяна няма. Когато от вътре с езичетата ръчно затварям (ситуацията е същата) се чуват прецъквания на реле от към жабката.Рових из форума, намерих доста теми с подобни проблеми,, но никой не казва след това какво е сменил(поправил) и дали проблема е решен. Единствено в тази тема има малко снимки: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...rt=0Писах на колегата л.с., надявам се да отговори.Сега се питам, къде е проблема: лява ключалка, дясна ключалка, реле или пък това голямото черно модулче стоящо под жабката (ограденото с чевено на третата снимка)? Все си мисля че проблема е електрически (омасяване или не добър контакт), но не мога да бъда сигурен.Снощи нямах много време да огледам детайлно, трябваше да побързам да събера донякъде вратата за да мога да се прибера и да оставя колата заключена, но ми се видя че преходната букса между купето и лявата врата е мокра. днес ще пробвам да одухам с въздух и да напръскам с контактен спрей.Бихте ли ми казали и кои точно релета отговарят за ключаклите, за да мога евентуално да извадя и да проверя дали контактуват добре.
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    #2
    Във самите врати има едни черни букси с черен и лилав кабели, първо провери тях.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Снощи решихме проблема с помощта на приятел автомонтьор . След по обстоен оглед се оказа, че при отключване и заключване в дясната врата не се чува характерния съскащ звук. От там решихме че моторчето просто не работи. Механично ключалката е здрава но маторЯ не бачка. Човека намери буксата на захранването на моторчето, сложихме уреда, напрежение имаще само в единия проводник. Така по кабела стигнахме до куплунга между вратата и купето. От страната на купето единия от кабелелите се бил извадил. Наместихме го и воала всичко тръгна. При мен захранващите кабели на моторчето са сив и жълт.П.С.После ходих за бира
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар

      Working...
      X