Здравейте,колата е тази от заглавието,98г.,свети постоянно CODEи няма палене ,гледах каквото се сетих-кабели,свъзките на имобилайзера,предпазители и неще,досега съм нямал проблеми освен 1път по време на движение светна Code и нямах проблеми,но сега не гасне и не пали.Та как да махна пущината и да пали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да махна имобилайзера на Фиат Палио Уикенд 1.7 TD
Collapse
X
-
От клапана на ГНП излизат 3-ри кабела с се свързват в букса от ел.инсталацията,не знам кой кабел е +,- ,а третия за какво е?,искам да пусна директен кабел до помпата и да не се занимавам с имобилайзера,но не намирам схема на ел.инсталацията.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
-
ivan_pop написа:Toni69 написа:Благодаря на всички които си дадоха труда и прочетоха темата.Оправих си проблема -САМ!Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Колега имам същия проблем само че с Пунто 1,7 тд-96г.Днес и аз се опитах да подам + към клапана на ГНП, но не можах да открия кой е кабела.При мен понякога не познава ключа и тогава не пали.Ако можеш да споделиш как си решил проблема ще съм ти благодарен много.Предварително благодаря и поздрави.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Значи,по AUTODATA помпата ми е тип-VER 537,погледнато отгоре към помпата в дясно към нея има пластмасов черен капак от който излизат три кабела-свързани са към букса която отива в инсталацията,при мен това пластмасово капаче се държи към помпата с два болта/развиват се с отвертка-отстрани/,но за да имам удобен достъп за развиване махнах перката на радиатора/там си е ......,докато се свали/,развиват се двата болта и се маха имобилайзера-от него излиза черен кабел който е свързан към клапана на помпата,така,че не дърпай веднага,аз срязах и трите кабела които отиват към имобилайзера и с проба-грешка налучваш кой кабел подава + към клапана,при мен при даден контакт на буксата имам два плюса,а по единия кабел няма нищо,но с проби ще го налучиш,имобилайзера съм го махнал изцяло.При мен между другото имаше и друг проблем-когато загрее колата и я изгася за около 15-20 минути-няма палене,докато не отворя капака за да изтине малко помпата или я поливах със студена вода за да се охлади-Е сега го няма този проблем,не съм разбирач,но според мен нещо в електрониката на имобилайзера към помпата се е скапил и както всички знаят високата и ниска температура влияят на параметрите на ел.елементите.Извинявам се за скапанете снимки,дано съм помогнал,ако има нещо друго-питайте :DНе е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Благодаря ти колега.Днес разкачих въпросната букса с 3 кабела.С мултицет измерих при контакт-действително на двата има+ а на другия ми дава директно маса.При разкачена букса CODE на таблото свети винаги.След това куплирах буксата и един по един срязах кабелите, но към въпросния клапан винаги имаше +.После реших директно да подам + на клапана от акумулатора(без да срязвам кабела)-не се получи.После заваля и се отказах.Ако може да ми обесниш по-подробно какво точно си направил, въпросния клапан за гориво от къде си го захранил и как.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Значи сега разбирам какво съм объркал, след като се чухме.Аз си мислих, че въпросния клапан е поз.1 от снимката и на него подадох директно + от акумулатора, като разкачих въпросната букса поз.2.Сега доколкото разбирам трябва да махна кутията поз.3 и да подам директно + на клапана който е някъде в кутията.Утре ако не вали ще пробвам и ще пиша за резултата.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
jeniro написа:Значи сега разбирам какво съм объркал, след като се чухме.Аз си мислих, че въпросния клапан е поз.1 от снимката и на него подадох директно + от акумулатора, като разкачих въпросната букса поз.2.Сега доколкото разбирам трябва да махна кутията поз.3 и да подам директно + на клапана който е някъде в кутията.Утре ако не вали ще пробвам и ще пиша за резултата.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Да, ама не....При мен винтовете които държат капачката не са за отверка.Плътни са (без прорез), като по средата има изпъкнало кръгло сечение около 2-3мм.Смятам да пробия отвор отгоре на пластмасовата кутия със свредло примерно 10мм и да издърпам въпросния кабел с нещо като кука, за да мога да го свържа с +.Дали ще стане според вас и имали опасност да нараня клапанчето отдолу.И друго самата платка на имобилайзера къде е разположена в предната част, отгоре ли?Поздрави.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
jeniro написа:Да, ама не....При мен винтовете които държат капачката не са за отверка.Плътни са (без прорез), като по средата има изпъкнало кръгло сечение около 2-3мм.Смятам да пробия отвор отгоре на пластмасовата кутия със свредло примерно 10мм и да издърпам въпросния кабел с нещо като кука, за да мога да го свържа с +.Дали ще стане според вас и имали опасност да нараня клапанчето отдолу.И друго самата платка на имобилайзера къде е разположена в предната част, отгоре ли?Поздрави.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар