Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да махна имобилайзера на Фиат Палио Уикенд 1.7 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да махна имобилайзера на Фиат Палио Уикенд 1.7 TD

    Здравейте,колата е тази от заглавието,98г.,свети постоянно CODEи няма палене ,гледах каквото се сетих-кабели,свъзките на имобилайзера,предпазители и неще,досега съм нямал проблеми освен 1път по време на движение светна Code и нямах проблеми,но сега не гасне и не пали.Та как да махна пущината и да пали?
    Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
    Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

    #2
    От клапана на ГНП излизат 3-ри кабела с се свързват в букса от ел.инсталацията,не знам кой кабел е +,- ,а третия за какво е?,искам да пусна директен кабел до помпата и да не се занимавам с имобилайзера,но не намирам схема на ел.инсталацията.
    Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
    Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

    Коментар


      #3
      Благодаря на всички които си дадоха труда и прочетоха темата.Оправих си проблема -САМ!
      Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
      Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

      Коментар


        #4
        Toni69 написа:
        Благодаря на всички които си дадоха труда и прочетоха темата.Оправих си проблема -САМ!
        Благодаря че сподели как си реши проблема!
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          При такава дискусия и аз не бих го споделил :D
          Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

          Коментар


            #6
            кола

            Нали ти сам си отговорил на въпроса .Тук не пишат много майстори където поправят дизелови помпи Така че ще карай и не се плаши :D
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ivan_pop написа:
              Toni69 написа:
              Благодаря на всички които си дадоха труда и прочетоха темата.Оправих си проблема -САМ!
              Благодаря че сподели как си реши проблема!
              Човече,как да споделя,след като никои не е споделил и с мен,аз си мисля,че все пак форумът е място за взаимопомощ,и съм сигурен ,че поне 1 от прочелите темата е знаел как да си оправя проблема,но не е споделил.Искам да кажа,че не се сърдя или заяждам,просто споделям,че трябва да си помагаме.Ако някой се интересува как съм оправил проблема-разбира се ще пиша и ще направя и снимки.
              Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
              Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

              Коментар


                #8
                Колега имам същия проблем само че с Пунто 1,7 тд-96г.Днес и аз се опитах да подам + към клапана на ГНП, но не можах да открия кой е кабела.При мен понякога не познава ключа и тогава не пали.Ако можеш да споделиш как си решил проблема ще съм ти благодарен много.Предварително благодаря и поздрави.
                Fiat Punto 1,7 td
                Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                Коментар


                  #9
                  Значи,по AUTODATA помпата ми е тип-VER 537,погледнато отгоре към помпата в дясно към нея има пластмасов черен капак от който излизат три кабела-свързани са към букса която отива в инсталацията,при мен това пластмасово капаче се държи към помпата с два болта/развиват се с отвертка-отстрани/,но за да имам удобен достъп за развиване махнах перката на радиатора/там си е ......,докато се свали/,развиват се двата болта и се маха имобилайзера-от него излиза черен кабел който е свързан към клапана на помпата,така,че не дърпай веднага,аз срязах и трите кабела които отиват към имобилайзера и с проба-грешка налучваш кой кабел подава + към клапана,при мен при даден контакт на буксата имам два плюса,а по единия кабел няма нищо,но с проби ще го налучиш,имобилайзера съм го махнал изцяло.При мен между другото имаше и друг проблем-когато загрее колата и я изгася за около 15-20 минути-няма палене,докато не отворя капака за да изтине малко помпата или я поливах със студена вода за да се охлади-Е сега го няма този проблем,не съм разбирач,но според мен нещо в електрониката на имобилайзера към помпата се е скапил и както всички знаят високата и ниска температура влияят на параметрите на ел.елементите.Извинявам се за скапанете снимки,дано съм помогнал,ако има нещо друго-питайте :D
                  Прикачени файлове
                  Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                  Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря ти колега.Днес разкачих въпросната букса с 3 кабела.С мултицет измерих при контакт-действително на двата има+ а на другия ми дава директно маса.При разкачена букса CODE на таблото свети винаги.След това куплирах буксата и един по един срязах кабелите, но към въпросния клапан винаги имаше +.После реших директно да подам + на клапана от акумулатора(без да срязвам кабела)-не се получи.После заваля и се отказах.Ако може да ми обесниш по-подробно какво точно си направил, въпросния клапан за гориво от къде си го захранил и как.
                    Fiat Punto 1,7 td
                    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                    Коментар


                      #11
                      Значи сега разбирам какво съм объркал, след като се чухме.Аз си мислих, че въпросния клапан е поз.1 от снимката и на него подадох директно + от акумулатора, като разкачих въпросната букса поз.2.Сега доколкото разбирам трябва да махна кутията поз.3 и да подам директно + на клапана който е някъде в кутията.Утре ако не вали ще пробвам и ще пиша за резултата.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Punto 1,7 td
                      Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                      Коментар


                        #12
                        jeniro написа:
                        Значи сега разбирам какво съм объркал, след като се чухме.Аз си мислих, че въпросния клапан е поз.1 от снимката и на него подадох директно + от акумулатора, като разкачих въпросната букса поз.2.Сега доколкото разбирам трябва да махна кутията поз.3 и да подам директно + на клапана който е някъде в кутията.Утре ако не вали ще пробвам и ще пиша за резултата.
                        Точно позиция 3 е въпросния имобилайзер,а позиция 2 е буксата,иначе помпата е същата,когато махнеш имобилайзера пробвай с някой от 3-те кабела ,кой подава + към клапана/и трябва да си на контакт/,чуеш ли ,че цъка клапана значи си оцелил кабела.
                        Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                        Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                        Коментар


                          #13
                          Да, ама не....При мен винтовете които държат капачката не са за отверка.Плътни са (без прорез), като по средата има изпъкнало кръгло сечение около 2-3мм.Смятам да пробия отвор отгоре на пластмасовата кутия със свредло примерно 10мм и да издърпам въпросния кабел с нещо като кука, за да мога да го свържа с +.Дали ще стане според вас и имали опасност да нараня клапанчето отдолу.И друго самата платка на имобилайзера къде е разположена в предната част, отгоре ли?Поздрави.
                          Fiat Punto 1,7 td
                          Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            С права остра отвертка и чук става да се развие ако не ти е в дупка много Не стигаш ли до буксата -кабела след капака
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              jeniro написа:
                              Да, ама не....При мен винтовете които държат капачката не са за отверка.Плътни са (без прорез), като по средата има изпъкнало кръгло сечение около 2-3мм.Смятам да пробия отвор отгоре на пластмасовата кутия със свредло примерно 10мм и да издърпам въпросния кабел с нещо като кука, за да мога да го свържа с +.Дали ще стане според вас и имали опасност да нараня клапанчето отдолу.И друго самата платка на имобилайзера къде е разположена в предната част, отгоре ли?Поздрави.
                              Платката е в предната част и е залята със нещо като епоксидна смола,пробвай както ти казва Ключаря-да я разбиеш с отвертка,клапана е защитен от метални пластинки които се намират в самата черна кутия,или пробвай със свредло да разпробиеш/отнемеш/ главите на болтовете със свредло с по-голям диаметър.
                              Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                              Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                              Коментар

                              Working...
                              X