Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дистанционното на Мареа 1.9тд 100 не отключва/заключва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дистанционното на Мареа 1.9тд 100 не отключва/заключва

    Четох доста по темата, но не ми стана ясно . Автомобила е Мареа 1.9тд 100 седан. От известно време не мога да отключа и заключа от дистанционното/диотчето свети и ключа излъчва сигнал, проверено е/. Скоро ми беше паднал акумулатора и може от там да е проблема.Имам само един ключ/синия с копченце от страни/.Ръчно отключва и заключва без проблем. Приемам всякакви напътствия, като признавам съм малко на ти с техниката!Грешен раздел -> Преместена. Редактирано заглавие. Не пускай една и същата тема в няколко раздела!Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Смени ли батерията на ключа?

    Коментар


      #3
      Има батерия, диотчето свети и ключа излъчва сигнал.

      Коментар


        #4
        Централата в плафона и ключа са загубили синхронизация.Имаш ли четири цифрения код ?Ако нямаш кода, можеш ли да отвориш плафона, и да прочетеш ЕЕПРОМ-а с програматор ?
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          Колега, ако си свалял акумулатора, трябва да спазиш една процедура при поставянето му :D Малко е тъпо, но така са го направили. Преди да откачиш акумулатора, отваряш предния капак, заключваш всички врати от централното и тогава махаш акумулатора. При поставянето му, пак трябва всички врати да са заключени. Ако има отключени и заключени врати при поставяне на акумулатора, се случва централното да се омота и да спре да работи. С повторно откачане на акумулатора по гореописания начин, нещата се оправят. Но не е задължително да е точно този проблема при теб, просто опитай.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            Колега, ако си свалял акумулатора, трябва да спазиш една процедура при поставянето му :D Малко е тъпо, но така са го направили. Преди да откачиш акумулатора, отваряш предния капак, заключваш всички врати от централното и тогава махаш акумулатора. При поставянето му, пак трябва всички врати да са заключени. Ако има отключени и заключени врати при поставяне на акумулатора, се случва централното да се омота и да спре да работи. С повторно откачане на акумулатора по гореописания начин, нещата се оправят. Но не е задължително да е точно този проблема при теб, просто опитай.
            Това, мошеш ли да го докажеш или някой "майстор" ти го каза ?
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              vgeorgiev написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              Колега, ако си свалял акумулатора, трябва да спазиш една процедура при поставянето му :D Малко е тъпо, но така са го направили. Преди да откачиш акумулатора, отваряш предния капак, заключваш всички врати от централното и тогава махаш акумулатора. При поставянето му, пак трябва всички врати да са заключени. Ако има отключени и заключени врати при поставяне на акумулатора, се случва централното да се омота и да спре да работи. С повторно откачане на акумулатора по гореописания начин, нещата се оправят. Но не е задължително да е точно този проблема при теб, просто опитай.
              Това, мошеш ли да го докажеш или някой "майстор" ти го каза ?
              Лично се сблъсках с този проблем, не слушам "майстори" Въпреки, че въпроса ти звучи заядливо, ще ти споделя още един интересен ефект - изключена аларма, махаш акумулатора, заключваш ръчно вратите. Отключваш дясната врата с ключа, отваряш капака, поставяш акумулатора и ... няма централно. Заключваш дясната врата, откачаш и наново закачаш акумулатора и - централното отключва а алармата се включва Изключваш алармата, централното заключва За да се оправи всичко - преди да поставиш акумулатора, който е свален при изключена аларма, отключваш всички врати, закаш акумулатора и си ШЕСС :D Ако поставиш акумулатора при една заключена и една отключена предни врати, централното отчита грешка и не работи, защото следи положението откл./закл. За задните не знам, защото не съм пробвал. Тези "ефекти" се получават, защото централното, алармата и модула за дист. управление не са едно цяло. За да работят коректно, трябва да са приведени в синхрон преди подаване на захранването.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар

              Working...
              X