Здравейте. За бравото по принцип имам един ключ без чип. С него отключвам, но не може да пали. Остава да свети лампата "CODE". Въртя а дюзата остава да свети като съм на контакт. За да запаля трябва да доближа друг ключ, за да прочете чипа и го прочита и пали. По принцип си беше така, но от известно време почна да си изгасва дюзата, "CODE" остава да свети. А колата си пали без проблем. Беше ми светвала лампата "CODE" докато карам. Нещо е станало, та сега си работи без чип. Иначе си показва дали го чете или не го чете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
почна да пали без чип
Collapse
X
-
След толкова упорити опити, явно си я научил пущината :DСамо ми е интересно, при положение, че си видял, че не пали с тоя ключ, защо си продължавал да я мъчиш? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
kluchar написа:Извади + или - да около 15 минути и ще трябва да палиш пак с чипНякой да не ти е залепил чипа на антената .
Коментар
-
Колата няма газ. Така стана белята вече. Предполагам понеже имаше малко бензин в резервоара и не бях я карал доста време, не можеше да запали въртях бая пъти, наливах бензин в резервоара. Разкачах и акумулатора. И накрая стана така че сега пак свети лампата CODE ама със оригиналните ключове. Сега свети и дюзата и неще да пали. Направо пощръклявам.Между другото се появи тоя режим с мигащата дюза и ръчното вкарване на код. Това нещо го нямаше когато се беше развалила. Какво е най-доброто решение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар