Здравейте колеги,След като неделя измих кочинката си спретнах сам номер Понеделник сутринта нема отключване (само с ключ съм 1бр син)Въртях се около колата и нема вкарване в ключалката, та след големи мъки връщане до нас, пръскане със спирт, и силиконов спрей вкарах ключа След 2мин успях и да го завъртя Поръчах си модул, защото не ми се иска да го играя пак това, а и е по удобно все пак Тези дни ще си играя да го монтирам, но да питам има ли нещо по така Ясно ми е че трябва да фана двата кабела на машинката и да ги резна от там да ги свърша с модула Чел съм темата на колегатаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=83644Но гледам има разногласия Колата е фиат марийка 2001 нещо по специфично има ли и къде да вържа кабела за светлините(мигачите)И дали и аз там имам постоянен +, че при мен там долу е и буксата за компаМодула е 1:1 с този на колегата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съвет за монтаж на модул за централно
Collapse
X
-
Да, отключват се всички врати и плафоните гаснат плавно при заключване и светват като се отключват, но нямам дистанционно и мн ме дразни да отключвам с ключа.Ще мога ли да монтирам този модул или съм се наиграл?По-сложно или по-лесно се монтира при мен ?След като е така какво следва?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
ето ти схемата която бях пратил и преди.На нея всичко съм писал кое как и къде да се върже.Кабелите за мигачите са над предпазителите на 2 бели букси.На едната букса има светлосин кабел а на другата се намира син с черна лента.12волта има пак на едни бушони които са вертикално сложени и обикновено са в жълти цокли.Двата кабела за централното се намират долу под таблото с бушоните в сноп идващ от вратата.Бял и син тънки кабели....подава се минус за да отключи на синия и минус за да заключи на белия.П.С....тази схема е за модул на Джордан.....ако ти е друг модула е друга схематаFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Централното се командва с МИНУС, а по схемите масово ги рисуват с ПЛЮС.Ако при свързване централното започне да включва/изключва 4-5 пъти, докато не спре, значи си объркал кабелите и си му бухнал ПЛЮС.Ще се оправиш, реално са 4-5 кабела и рахатлъка после е голям."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ето ме пак Оказа се, че имам аларма както и предполагах - SIKURA - AZ2000 е модела.Извадих буксите и пробвах да запаля и заключа и отключа нямаше проблеми.мисълта ми е може ли да използвам окабеляването на тази аларма, за да свържа новият модул. Сега ще кача снимки на новият модул и старата аларма.НОВИЯТ модул на Джордан трябва да го свържа по схемата на колегата galinchoooа намерих схема на старата аларма:http://www.elektronik.si/phpBB2/view...nt=10000кои кабели тряба да свържа, за да работи новият модул ?Ясно ми е, че трябва да свържа от старата към новатаЧервеният с червен(би трябвало да е пстоянен 12В) черен с черен + кафяв от новата(за negative свързаност, но гледам в схемата на старата пише positive)оранжевите с оранжеви, НОза централното кои са двата Дано да сте ме разбралиFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Благодарско на Всички отзовали се Макар и с малко повече мъки успах да го свържа.Оказа се, че някой е рязал кабели на старата аларма и реално не ми вършат почти никва работа Вързах я и работи, но си оставих задачка за събота да вържа мигачите към нея стана тъмно и не е работа за фенер А без мигачи може :DFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар