Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с FIAT CROMA 1,9mjet 2005

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с FIAT CROMA 1,9mjet 2005

    Значи, проблема е следния; Сутрин след като запаля (колата пали ) се чува едно двоино чукане при мотора към ангренажа,след което колата бипка ,светва чека и гасне.Ако се опитам да запаля веднага въртя малко повече,ако изчакам пали веднага.След като запали ако работи на обороти се чува пак това почукване но много по слабо.Ако подам газ да тръгна следва бип, и пак гасне колата.След като поработи (загрее малко) всичко си е ок,върви на пушка, не мени обороти изчезва и това почукване - просто е супер.При диагностика дава грешка P0265. Вчера я гледаха в София Дизел Център и казаха че всичко било супер по колата ????? И не могат да помогнат.Тази сутрин я запалих и оставих да си поработи на обороти за около 10мин. пак това почукване но този път не изгасна ( не вкара грешка ) и след тези вече 15 мин. колата е огън,даваш газ работи,караш лети.Но преди всяко палене е просто кошмар моля ако някой има идея,правилния сервиз или каквото и да е за решение на проблема да помага.
    Прикачени файлове

    #2
    Гпедам ФЕСа ти е кракнат, запиши си кодировките , размени 2ри инжектор с 4ти примерно и ако трябва направи кодировка, ако ти запише грешка на 4ти инжектор, знаеш къде да търсиш проблема.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Под инжектор да разбирам ли цялата дюза.(достам съм зле с дизелите)

      Коментар


        #4
        марто072 написа:
        Под инжектор да разбирам ли цялата дюза.(достам съм зле с дизелите)
        Да.. Сменяваш инжекторите.. грешката е моя
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          ОК утре сутринта ще пробвам.А тук как се номерират цилиндрите ,като си пред колата 1 2 3 4 от ангренаж на дясно или 4 3 2 1

          Коментар


            #6
            evgeni85 написа:
            марто072 написа:
            Под инжектор да разбирам ли цялата дюза.(достам съм зле с дизелите)
            Да.. Сменяваш буксите
            марто072 написа:
            ОК утре сутринта ще пробвам.А тук как се номерират цилиндрите ,като си пред колата 1 2 3 4 от ангренаж на дясно или 4 3 2 1
            Глупости ! Не променяй реда на цилиндрите, имах предвид да размениш физически дюзите, на мултиджета са на супер удобно и лесно място. Елементарна процедура.Франсе ли си карал преди това ? Реда е пистов ремък 1234 маховик.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Мерси за отговорите,когато имам резултат ще пиша пак.

              Коментар


                #8
                Ако не се лъжа винаги последния цилиндър се води откъм маховика. Физически размени инжекторите (дюзите), покарай малко и гледай какво се случва. ако не си сигурен сам да го направиш, иди някъде да ти го направят - елементарна операция, я ти вземат 20лв, я не.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  след като извадиш дюзите,нагрей медните дифтунги и след това ги сложи в чаша вода да се охладат(така омекват и оплътняват по-добре)
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    И намажи стените на дюзите с графитна смазка.. След време ако трябва да се вадят ще е много по лесно.
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Към автора на темата, горещо му препоръчвам нищо да не маже.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Към автора на темата, горещо му препоръчвам нищо да не маже.
                        Добре.. обоснови защо?
                        Powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          с каквото и да намажеш,като прегори,иди и я вади тази дюза.просто изчисти добре и до там

                          Коментар


                            #14
                            Аз пък му препоръчвам да си свали дюзите и да ги стендова. На дюза е по 15лв и не си заслужава да си правиш експерименти със размяна......Също така му препоръчвам направо да си смени дифтунгите, все пак са някакви стотинки.

                            Коментар


                              #15
                              И ? За отклонение 1% да почва да сменя дюзи ? Не го вкарвай във филмиАйде няма нужда. А и това е мултиджет, може с еку скана да види впръскването им. Ако там вече има ГОЛЯМО разминаване - ок, тогава може.@evgeni85 - нямам намерение да се обяснявам, нов дизелджия си, ентусиазиран си, пишеш неща, за които си чул недочул като хората..... ама няма страшно ... ще ти мине мерака
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X