Щом има чукане си има проблем с дюза, няма какво да го мисли. А какво точно ще види с кабела е много под въпрос. Защото съм виждал дюзи които на стенд са в червеното а на диагностика са супер
И ? За отклонение 1% да почва да сменя дюзи ? Не го вкарвай във филмиАйде няма нужда. А и това е мултиджет, може с еку скана да види впръскването им. Ако там вече има ГОЛЯМО разминаване - ок, тогава може.@evgeni85 - нямам намерение да се обяснявам, нов дизелджия си, ентусиазиран си, пишеш неща, за които си чул недочул като хората..... ама няма страшно ... ще ти мине мерака
Пиша неща които съм правил с мои коли. От чул недочул съм си патил достатъчно. Дюза съм избивал с топуз и знам как се вади спекла. Вадил съм и такава сваляна преди години, с почистено стебло и легло и намазана с графитна смазка...на ръка без особено усилие. Но вашия опит явно трябва да е като еталон за всички занимаващи се с автомобили. Всеки си има мнение лежащо на определен опит. Е имам достатъчно опит че да мога да кажа че според мен е по добре да ги смаже.
На "качествения" немски автомобил, който имах, като смених дифтунгите на дюзите понеже изпускат и всичко става катран, защото се държат буквално "на магия" ама "оно немецо го е измислил" дето се вика, много хубави коли правят... Чакай че се отплеснах нещо, спомени какво да ги правиш, та в комплекта с дифтунгите от дилъра на марката си имаше и кутийка с бяла на цвят грес, с която трябва да се намажат дюзите преди поставянето им, разбира се преди това всичко трябва да е почистено до блясък в леглата. И аз ги вадих с топуз, стругар ми го направи още си ми стои за спомен, че немците може да правят много неща, но не и автомобили /лично мнение, не се обиждайте и не започвайте безсмислен спор моля /
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
На "качествения" немски автомобил, който имах, като смених дифтунгите на дюзите понеже изпускат и всичко става катран, защото се държат буквално "на магия" ама "оно немецо го е измислил" дето се вика, много хубави коли правят... Чакай че се отплеснах нещо, спомени какво да ги правиш, та в комплекта с дифтунгите от дилъра на марката си имаше и кутийка с бяла на цвят грес, с която трябва да се намажат дюзите преди поставянето им, разбира се преди това всичко трябва да е почистено до блясък в леглата. И аз ги вадих с топуз, стругар ми го направи още си ми стои за спомен, че немците може да правят много неща, но не и автомобили /лично мнение, не се обиждайте и не започвайте безсмислен спор моля /
О да...точно на немски автомобил избивах дюза един ден че накрая хвръкна и падна на разпръсквач... ама на кракът ми
Дюзите може да ги намажете с керамична или медна паста. С медна паста където съм мазал и след това нищо не е спекло. Продават се и на спрей.Графитната грес има вероятност да спече.
Понеже и аз съм нов дизелджия , да питам- стендосване е проверка на дюзи с промяна на номера (кода) - ?????и къде по-точно да гледам в еку скана за впръскването ???Ако може един лог. с нормални показатели да се ориентирам,че нямам представа какви трябва да са.И още един път ГОЛЯМО МЕРСИ на всички отзовали се.
Стендоване е да се свалят дюзите и да се закачат на стенд. Стенда си ги проверява и ти вади разпечатка. Човека който работи на стенда гледа разпечатката или директно на стенда и ти казва какво е положението с дюзите.
Значи, проблема е следния; Сутрин след като запаля (колата пали ) се чува едно двоино чукане при мотора към ангренажа,след което колата бипка ,светва чека и гасне.Ако се опитам да запаля веднага въртя малко повече,ако изчакам пали веднага.След като запали ако работи на обороти се чува пак това почукване но много по слабо.Ако подам газ да тръгна следва бип, и пак гасне колата.След като поработи (загрее малко) всичко си е ок,върви на пушка, не мени обороти изчезва и това почукване - просто е супер.При диагностика дава грешка P0265. Вчера я гледаха в София Дизел Център и казаха че всичко било супер по колата ????? И не могат да помогнат.Тази сутрин я запалих и оставих да си поработи на обороти за около 10мин. пак това почукване но този път не изгасна ( не вкара грешка ) и след тези вече 15 мин. колата е огън,даваш газ работи,караш лети.Но преди всяко палене е просто кошмар моля ако някой има идея,правилния сервиз или каквото и да е за решение на проблема да помага.
.Докато е студена колата откачи буксата на инжектора на втори цилиндър и виж дали чукането ще спре.Ако спре значи проблема е там.Само не знам дали компа няма да угаси мотора.
Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Надявам се че съвсем случайно открих проблема.След като размърдах снопа с кабели минаващ покрай EGR клапана отгоре към подгревните свещи мотора точно така изтрака.Оказа се че кората от горе ги е притискала и две кабелчета се бяха протъркали и при вибрация опират в рейла.Щом опре започва тракане и ужасна работа на мотора,дърпам ги назад и мотора заспива.Вече са изолирани и бандажирани,за сега мотора спи.След няколко дни тестове на пътя (и рано сутрин ) ще пиша пак да ли наистина това е бил проблема.Още веднъж ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ на всички!!!!!
И ? За отклонение 1% да почва да сменя дюзи ? Не го вкарвай във филмиАйде няма нужда. А и това е мултиджет, може с еку скана да види впръскването им. Ако там вече има ГОЛЯМО разминаване - ок, тогава може.@evgeni85 - нямам намерение да се обяснявам, нов дизелджия си, ентусиазиран си, пишеш неща, за които си чул недочул като хората..... ама няма страшно ... ще ти мине мерака
Пиша неща които съм правил с мои коли. От чул недочул съм си патил достатъчно. Дюза съм избивал с топуз и знам как се вади спекла. Вадил съм и такава сваляна преди години, с почистено стебло и легло и намазана с графитна смазка...на ръка без особено усилие. Но вашия опит явно трябва да е като еталон за всички занимаващи се с автомобили. Всеки си има мнение лежащо на определен опит. Е имам достатъчно опит че да мога да кажа че според мен е по добре да ги смаже.
Дюзата на 99+% спича в разпръсквача.Разстоянието между тялото на дюзата и стената на отвора в главата е толкова огромно, че да спече там, то трябва нещо да не е наред. Примерно да изпуска дихтунгата и да става от онази, стъклена сажда.Иначе за да си спокоен няма проблем да смазваш дюзата и отстрани, поне да не хваща ръжда.
Дюзата на 99+% спича в разпръсквача.Разстоянието между тялото на дюзата и стената на отвора в главата е толкова огромно, че да спече там, то трябва нещо да не е наред. Примерно да изпуска дихтунгата и да става от онази, стъклена сажда.Иначе за да си спокоен няма проблем да смазваш дюзата и отстрани, поне да не хваща ръжда.
Когато дифтунгата изпуска,точно тогава дюзата спича(иначе всички дюзи щяха да са спекли в разпръсквача)в самото тяло
Дюзата на 99+% спича в разпръсквача.Разстоянието между тялото на дюзата и стената на отвора в главата е толкова огромно, че да спече там, то трябва нещо да не е наред. Примерно да изпуска дихтунгата и да става от онази, стъклена сажда.Иначе за да си спокоен няма проблем да смазваш дюзата и отстрани, поне да не хваща ръжда.
Когато дифтунгата изпуска,точно тогава дюзата спича(иначе всички дюзи щяха да са спекли в разпръсквача)в самото тяло
Да и точно аз съм участвал във ваденето на мултиджет дюза, след слагане на 2 дихтунги една върху друга, в един от известните сервизи в този форуm, който беше намазал и дюзата с грес, за всеки случай (може би).Само това помогна да излезе само, че с малко повече блъскане. Направо греста беше супер полезна, няма що:http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY
Коментар