Не, няма никакво значение има ли навит филтър или не.Не си го премерил както трябва по някаква причина...Няколко ома е - мерил съм го но не си спомням стойността.Както при всеки нагревател, съпротивлението му е доста по-ниско, когато нагревателя е студен и се увеличава с нагряването му. Тоест в първия момент тока е по-голям, отколкото след минута да речем.На 0 ома му се вика късо съединемие и от където и да го погледнеш - не е нормално да е толкова Другото алтернативно обяснение е, че нагревателя ти е закъсил, но термодатчика ти не работи и просто не е сработвал.Пробвай да закъсиш датчика когато нагреватела е включен.Ако последното предположение е вярно, ще имаш един изгорял бушон
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кабели на горивния филтър
Collapse
X
-
Не си ми прочел правилно поста май Аз самия се чудя как става това - разбирам от токове. Датчика сработва гарантирано. При запален двигател окъсявам датчика и на двата пина на нагревателя ми излиза напрежение 13 волта и нещо. И при изгасен двигател реши да измеря съпротивлението на нагревателя - тогава измерих това 0 ома което знам че си е чисто късо. Но ако е така, то досега поне един път ако се е включил, което е нормално при минусовите температури миналата зима, би следвало да имам вече изгорял предпазител нейде, но явно нямам щом идва напрежение на тази букса? Значи уреда с който измервам ме лъже, иначе не мога да си го обясня?? Имам да идея да прекъсна плюса и да закъся датчика при работещ двигател и да премеря тока на консумация - така ще съм сигурен дали наистина нагрява или неFiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Те сега слизах да го премеря.Тъмно, стдено и неудобно е, но какво казал Иванчо: "Е неудобно е другарко, но те забиват нокти в леда и продалжават" Значи: 3,4 Ома.От къде си сигурен, че датчика ти работи?Прочетох, че като си симулирал работата му на мястото на "котлона" е стоял уред, с който си мерил.Идеята ми беше вместо уред да закачиш буксата на нагревателя на мястото и и пак да симулираш с късо работата на датчика.Ако нищо не гръмне, явно уреда те лъже.Изобщо системата е доста проста, в темата май имаше както схема, така и снимка на това, къде стоят предпазителите и релето.Поне на Темпра на са на общото табло с бушони и релета а отеделно монтирани, под него.Щом токовете не са ти чужди, ще се справиш.Не трябва да бъде 0 ома и няма никакви особености при меренето на съпротивлението на "котлона".I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:... Значи: 3,4 Ома. ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
-
Skip_01 написа:Мисля че тнагревателят рябва да е по-мощен и от релето циклично да се вклюва/изключва, така че да поддържа някаква постоянна температура на нафтата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Измерих консумацията на нагревателя - при мен е 8-9 Ампера. Като умножим 9х13,5 = 121,5 W . Толкова някъде ще е нагревателя и може и малко отгоре до към 150 вата но не мисля, че ще е повече от това.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Здравейте колеги, честита Коледа и Стефанов ден на именниците!Миналата зима се оказа, че и при мен датчика на системата за подгряване на горивото е заминал. При опити във фризера, включваше при различни температури от -5 до -12. Купих датчик "втора ръка" , оказа се същата работа. Развалих единия и вградих в корпуса му термо-елемент Pt100. Играх си почти целия февруари и направих електронно прагово реле с приблизителни прагове -2,5/ +0,5 *C. След консултации с колегата Esper, идеята беше праговете да са -3/0*C, но се оказа доста капризна и пипкава (отвратителна) работа нагласянето на тези температурни прагове и хистерезис. Как да е, в миналия край на зимата в нашия регион нямаше температури за реално изпробване, но днес по обед в едно село около Казанлък, се оказа че и аз вече имам работеща система за подгряване на горивото.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
А знаете ли това за какво е (позиция 5)?Аз отворих моето (нямам с какво да снимам затова нека ме извини колегата на когото ползвам снимката)та вътре има някаква перка капсолована между 2 тънки ламаринки, но се вижда до половината.Та при мен тя беше задръстена от някакво черно гадно лепкаво нещо.Знаете ли тя за какво служи???И тоя кабел на от позиция 3 не идва ли от имобилайзера, не задейства ли тая перка??Това са само въпроси не успорвам твърденията на колегите.Bravo TD_100 GT
Коментар
-
Ами нагревателя може би прилича на перка - не знам, не съм го отварял никога.Но не е перка и не се върти - работата му е да грее, няма нужда от въртене Изобщо не виждам причина от въртящ се чарк там - предполагам конструкцията му просто наподобява перка.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар