Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабели на горивния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Тази сутрин Казанлък температура около -7 системата за подгрев работи без проблем.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Аз отново ще пиша за системата за подгряване на горивото.В събота сутринта на тръгване към София системата работи от Казанлък до Калофер около 30 мин.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #33
        -22 градуса в движение на тръгване от Търново днес.Температурата се изписа в участъка на комплекс Бряста.Подгряването на горивото се включи и работи почти до Габрово.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #34
          Tornado написа:
          -22 градуса в движение на тръгване от Търново днес.Температурата се изписа в участъка на комплекс Бряста.Подгряването на горивото се включи и работи почти до Габрово.
          Как я запали в тоя кучи студ Имаше ли проблеми?А сега по малко остарялата тема. Следя я с интерес, но тук при нас температурите рядко падат под -3/-4 за да се проследят нещата. Тия дни беше за тестване на системата за подгряване на горивото, но аз отново нямам успех. Карах я на 04.01. при -6, но мотора си беше загрял и изобщо не направих измервания. На 05.01 сутринта беше -10, но не ми се излизаше, а когато се заех(по обед) беше станало -4.6 (в гаража -3). Датчика не беше сработил. Извадих я навън, отворих капака, уж да истине още, чаках около половин час същата работа и се отказах. Ще чакам следващия студ, или по-вероятно е да ползвам фризера . При всичко това трябва да спомена, че нагревателя е здрав и при имитиране на контакта на датчика се появява захранващо напрежение. Харесва ми и идеята с таймера, но да го разрешавам аз при температури под 0-лата. Лесно осъществима е, но има ли смисъл ако всичко е ОК. И накрая да попитам, Мареите имат ли индикация за вода в горивото? Не можах да открия конектора с трите пина около горивния филтър.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #35
            Grancharov написа:
            И накрая да попитам, Мареите имат ли индикация за вода в горивото? Не можах да открия конектора с трите пина около горивния филтър.
            Тоя въпрос и мен ме интересува.На темпрата имам конектора и кабелите стигат точно до долната част на горивния ф-р.Обаче самия датчик никакъв го няма.Нямам идея дали е отделно устройство което се навива във всеки филтър, или пък някои филтри имат вграден такъв...Знам само, че в него трябва да има елетроника.Ей го де се вее До сега нито съм намерил инфо за такъв датчик, нито пък за спец-филтър.Като питам, навсякъде:
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #36
              За паленето си пали наща мареа спокойно...и на тия минусови - 20 За индикацията тук в тая тема или някъде другаде някой не беше ли споменал че тоя датчик трябва да си е на филтъра.И затова не бачка лапмичката на таблото ако се появи вода.То Еспер и сам си е отговорил като гледам.Колегите да проверят из сайтовете за такива модели филтри.
              Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
              Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
              Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

              Коментар


                #37
                Днес свалих датчика на филтъра и го вкарах във фризера. Къде ще чакам аз в Бургас да стане -7-8, а още по-вече и в гаража. Сработи. Имам много добър контактен цифров термометър. Опитах се вън да хвана температурата на отпадане, но измерването не е коректно. Мислих си по друг начин да се опитам да хвана температурата на сработване, но за тая работа си иска термостатиране в лаборатория. И от това съм доволен - системата за подгряване на горивото и при мен работи.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #38
                  Esper написа:
                  Grancharov написа:
                  И накрая да попитам, Мареите имат ли индикация за вода в горивото? Не можах да открия конектора с трите пина около горивния филтър.
                  Тоя въпрос и мен ме интересува.На темпрата имам конектора и кабелите стигат точно до долната част на горивния ф-р.Обаче самия датчик никакъв го няма.Нямам идея дали е отделно устройство което се навива във всеки филтър, или пък някои филтри имат вграден такъв...Знам само, че в него трябва да има елетроника.Ей го де се вее До сега нито съм намерил инфо за такъв датчик, нито пък за спец-филтър.Като питам, навсякъде:
                  Датчика е отделно от филтъра и не се сменя с него.Скоро ще ти снимам това устройство на една друга Итал машина за да го разгледаш.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #39
                    Ето при тая температура -6,8 сработва моят датчик. Мисля си че голяма грешка в измерването няма, защото измервателната сонда и датчика ги поставих при равни условия в обособена камера, като стояха във въздуха-без директен допир. Направих три измервания и имах две показания от -6,6 и едно от -6,8.http://i.data.bg/08/01/19/766785.jpghttp://i.data.bg/08/01/19/766793.jpg
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #40
                      Grancharov написа:
                      Ето при тая температура -6,8 сработва моят датчик. Мисля си че голяма грешка в измерването няма, защото измервателната сонда и датчика ги поставих при равни условия в обособена камера, като стояха във въздуха-без директен допир. Направих три измервания и имах две показания от -6,6 и едно от -6,8.http://i.data.bg/08/01/19/766785.jpghttp://i.data.bg/08/01/19/766793.jpg
                      Моя сработва на много по-висока температура - -2, -3гр.Е, не съм правил тестове като теб - според термометъра на парктроника го следя но и да има разлика, не е повече от градус...Знам ли...А и не е толкова важно.Важното е да сработва под нулата и "котлона" да е изправен
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #41
                        Аз затова и писах отново по темата. На всички, които сте се занимавали с тая системка, температурите на сработване са по-високи. Да вкарвам чак такава грешка в измерването, не вярвам, термометърът е верен, методът е малко измислен....... . Ще го закарам на работа в лаботарията по метрология и пак ще пиша. И на мен ми намирисва на нещо гнило, ама датчика ще е. Иначе, в "котлонът" и логиката грешка няма :D
                        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                        Коментар


                          #42
                          Tornado написа:
                          Датчика е отделно от филтъра и не се сменя с него.Скоро ще ти снимам това устройство на една друга Итал машина за да го разгледаш.
                          Тъй като явно си забравил да снимаш датчика за наличие на вода в горивната система а на мен ми дойде до главата - ето го какво представлява:Датчик за наличие на вода в горивната система.Куплунг на датчика.Датчика на работното си място.Самия филтър всички знаем къде стои Та както и предполагах, има електроника в тази пущина.Любопитен ми е само принципа на действие - самия сензор е стърчащия болт ей тук.А ми е интересно, защото втори електрод няма.Имам някакви подозрения, че чудото детектва електрическа утечка между този електрод и корпуса на филтъра.Такава утечка се получава само ако във филтъра се е утаила вода - тя е електропроводима, за разлика от чистата нафта.Както и да е, това е само за протокола - да завършим темата
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #43
                            Браво за снимките и пояснението ама нашите горива са перфектни нямат вода
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #44
                              Наближава момента когато тази система ще е отново тема на размисъл и коментари.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #45
                                Днес реших да проверя и аз моята система. Запалих колата, извадих буксата на термодатчика и го окъсих, и на буксата на нагревателя се появи напрежение 13,6 волта. Махнах късото и напрежението изчезна - значи дотук системата сработва и е добре. Обаче при замерване на съпротивлението ми показва 0 ома - демек късо. Което ме съмнява, защото ако е така и системата се включва, то със сигурност миналата зима се е включвало, а при 0 ома все е щяло да изгори нещо. Някой успял ли е да премери своето съпротивление на въпросния нагревател и да каже колко е. Да не би да трябва да се мери при свален филтър? Ама ако един по топъл ден, сигурно ще си изкарам и аз в купето една индикация да наблюдавам, явно тая зима ще има минусови температури и ще наблюдавам дали ще се включи.
                                Fiat Palio Weekend TD70
                                ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                                Коментар

                                Working...
                                X