Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабели на горивния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    Сумата е сериозна след разговор с hit-ko само не мога да си спомня двуцифрено ли беше числото или трицифрено.
    А ти как реши този проблем, има ли някакви по безболезнени интервенции. Замислям се за някаква разработена система примерно : да работи след всяко стартиране на двигателя за не повече от 5-10 минути. Мисля да се консултирам с приятел дали е възможно това и после ще пиша.
    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

    Коментар


      #17
      Не съм го решавал ,а и нямаше миналата година толкова ниски температури да се включи отоплението на горивото.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Не съм го решавал ,а и нямаше миналата година толкова ниски температури да се включи отоплението на горивото.
        Осени ме идеята с някакво реле за време ама утре ще направя една консултация и ще споделя какво може да се направи.
        Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
        ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

        Коментар


          #19
          milena_punto написа:
          Здравеите , намерих нужния пин и работата стана само че все още нямам подсветка. В смисъл че не се е включвал нагревателя още. Може и както при торнадо да не ми бачка температурния включвател. Имате ли идея за цената на такъв. В саита на hit-ko няма инфо за продукта.
          Очаквай го за се разработи от -3 -4 надолу.Поне при мен е така.А за цената - съмнявам се че е много по-скъп от датчика за уреда, стига на го откриеш.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #20
            Esper написа:
            milena_punto написа:
            Здравеите , намерих нужния пин и работата стана само че все още нямам подсветка. В смисъл че не се е включвал нагревателя още. Може и както при торнадо да не ми бачка температурния включвател. Имате ли идея за цената на такъв. В саита на hit-ko няма инфо за продукта.
            Очаквай го за се разработи от -3 -4 надолу.Поне при мен е така.А за цената - съмнявам се че е много по-скъп от датчика за уреда, стига на го откриеш.
            Здрасти , искренно се надявам да сработи на тези температури за които казваш , защото би било голям плюс да си имаш такава система. Днес обикалях да търся релета за време , и намерих само че за 24волта и 220 . Никъде не намерих на 12волта, не съм се отказал. Но ми казаха за някакъв (агент) които изработвал такива ключове по поръчка. В смисъл както съм писал по горе : реле което включва нагревателя за 10-тина или повече минути на всеки старт на двигателя. Мисля че е добра идея. P.S. Като обикалях днес магазините за електроника се натъкнах на реле за автоматично палене на фаровете При всеки старт на двигателя със закъснение по избор от 15 до 60 секунди ( регулира се с тример) . Взех си и тези дни ме чака монтаж. краи на глобите. Досега минавах на косъм. Винаги забравям да ги пусна.
            Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
            ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

            Коментар


              #21
              Датчика можеш да си го пробваш сам като го зарежеш за половин час в фризера.Нищо няма да изтече от отвора, така че не се плаши. Не гарантирам обаче за течове ако запалиш После вадиш от фризера датчика бързо и мериш.Температурата на сработване гарантирано и някъде под -4.Ти пробва ли рационализацията ти дали работи?Откачаш датчика и закъсяваш буксата с жица.Лампата вътре трябва да светне и на другата букса с дебелите кабели на филтъра трябва да получиш 12V - това са кабелите на нагревателя.Надявам се не си пропуснал факта, че системата за подгряване работи само когато двигателя се запали.Само на контакт няма да стане.А, премери си и съпротивлението на самия нагревател - няма особена файда ако ток стига до филтъра а няма нагревател, който да свърши важната работа
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #22
                Esper написа:
                Датчика можеш да си го пробваш сам като го зарежеш за половин час в фризера.Нищо няма да изтече от отвора, така че не се плаши. Не гарантирам обаче за течове ако запалиш После вадиш от фризера датчика бързо и мериш.Температурата на сработване гарантирано и някъде под -4.Ти пробва ли рационализацията ти дали работи?Откачаш датчика и закъсяваш буксата с жица.Лампата вътре трябва да светне и на другата букса с дебелите кабели на филтъра трябва да получиш 12V - това са кабелите на нагревателя.Надявам се не си пропуснал факта, че системата за подгряване работи само когато двигателя се запали.Само на контакт няма да стане.А, премери си и съпротивлението на самия нагревател - няма особена файда ако ток стига до филтъра а няма нагревател, който да свърши важната работа
                Да всичко съм пробвал всичко е ок. само трябва да стане студено дето се казва. За вризера е добра идея ама мога да тествам чак в неделя,нямам толкова време през седмицата. И естествено веднага ще дам инфо как се развиват нещата.
                Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                Коментар


                  #23
                  Искам да попитам при мен няма ток в буксата на на нагревателя от къде може да е проблема

                  Коментар


                    #24
                    pa4i написа:
                    Искам да попитам при мен няма ток в буксата на на нагревателя от къде може да е проблема
                    От предпазителя, от релето, от датчика - тоест от всеки компонент на системата.Кажи как си установил че не не работи?Така както съм го написал по-горе?
                    Откачаш датчика и закъсяваш буксата с жица.Лампата вътре трябва да светне и на другата букса с дебелите кабели на филтъра трябва да получиш 12V - това са кабелите на нагревателя.Надявам се не си пропуснал факта, че системата за подгряване работи само когато двигателя се запали.
                    Пропускаш само момента с лампата - оригинално няма лампа показваща че филтъра грее.
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #25
                      Запалих двигателя извадих буксата на нагреватела и замерих няма ток не знам кой е бушона

                      Коментар


                        #26
                        Момчета,мисля че изчерпахте темата.Няма лошо да си проверите системата за подгрев на горивото,все пак зима идва.На повечето френски коли,горивото се загрява от охладителната течност, става по-бавно,но за сметка на това сигурно и постоянно.За конкретните случаи,ел. нагревателя по-бързо върши тая работа само дето не се знае ще сработи ли и когаЩе изкажа една хипотеза,тъй като не съм сигурен на 100%,но най вероятно нагревателя се захранва от реле което се управлява от датчик,това е най простата схема.Доста е свежарска идеята за сигнална лампа за този подгрев,но аз лично мисля че всяка светеща лампа особенно нощем дразни и отвлича водача.По-голямата част от денонощието през зимата е тъмно. Желая ви успех с начинанието!

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Момчета,мисля че изчерпахте темата.Няма лошо да си проверите системата за подгрев на горивото,все пак зима идва.На повечето френски коли,горивото се загрява от охладителната течност, става по-бавно,но за сметка на това сигурно и постоянно.За конкретните случаи,ел. нагревателя по-бързо върши тая работа само дето не се знае ще сработи ли и когаЩе изкажа една хипотеза,тъй като не съм сигурен на 100%,но най вероятно нагревателя се захранва от реле което се управлява от датчик,това е най простата схема.Доста е свежарска идеята за сигнална лампа за този подгрев,но аз лично мисля че всяка светеща лампа особенно нощем дразни и отвлича водача.По-голямата част от денонощието през зимата е тъмно. Желая ви успех с начинанието!
                          Аз съм свързал датчика с жълта лампа и намален интензитет - през съпротивление я паля, така че не дразни и на тъмно.Освен това тя далеч не работи постоянно - половин час и спира.Ядно двигателния отсек се загрява достатъчно от мотора.Прав си - темата я опоскахме до кокал
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #28
                            specialista написа:
                            Момчета,мисля че изчерпахте темата.Няма лошо да си проверите системата за подгрев на горивото,все пак зима идва.На повечето френски коли,горивото се загрява от охладителната течност, става по-бавно,но за сметка на това сигурно и постоянно.За конкретните случаи,ел. нагревателя по-бързо върши тая работа само дето не се знае ще сработи ли и когаЩе изкажа една хипотеза,тъй като не съм сигурен на 100%,но най вероятно нагревателя се захранва от реле което се управлява от датчик,това е най простата схема.Доста е свежарска идеята за сигнална лампа за този подгрев,но аз лично мисля че всяка светеща лампа особенно нощем дразни и отвлича водача.По-голямата част от денонощието през зимата е тъмно. Желая ви успех с начинанието!
                            Аз мисля че ще пиша още по темата. Като нов дизелджия имам много мерак да се изуча в тази насока с ваша помощ естественно. Въпреки че колата я купихме за жената и тя си я кара мене си ме кефи много, пък и аз трябва да я наглеждам щот ако остане на нея ........познаи кво ще стане. P.S. Сложих релетата за закъснение на фаровете на моита АЛФА и се родих . Сами си се пускат сами си се изгасят. А за релето за подгрева на дизелака скоро ще пиша какви съм ги сътворил.
                            Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                            ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                            Коментар


                              #29
                              :D Системата ми за подгрев на горивото ми тази сутрин сработи.Дисплея показваше -3 градуса.Понеже си изведох индикация на таблото така разбрах ,че подгрева се е включил.На снимката съм посочил коя лампичка съм използвал.Подгрева продължи около 10-15 мин.
                              Прикачени файлове
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                И при мен тази сутрин систената се включи .Лампата ми светеше докато стигнах работното си място , на обед вече не светеше, беше се стоплило.Сутринта температурата беше -3. А иначе датчика го намерих, на БОШ излиза за около 20-30 евро, но трябва да се чака. Добре че не избързах с поръчката, моя работи.
                                Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                                ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                                Коментар

                                Working...
                                X