Здравейте колеги, оставих колата при майстор и каза, че имам масло във въздушния филтър, на какво може да се дължи това? Колата е Пежо Боксер 2.5 (като Дукато) чист дизел, работи равномерно, като цяло много добре, този факт трябва ли да ме притеснява?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло във въздушния филтър?
Collapse
X
-
Маслото във въздушния означава, че имаш силни картерни газове, това не е добър показател. НО зависи и колко е омазан въздушния. Като позагрее колата махни маслената щека и постави на отвора салфетка или пръст направо (но ще се изцапаш). И виж дали излиза дим от там, както и дали ще се омаже с масло пръста ти. Причината за това са поизносени сегменти, в следствие на което налягането отива под буталото и избутва маслото нагоре. Попринцип е нормално да има някакво картерно налягане но трябва да е малко.
-
eacan написа:Маслото във въздушния означава, че имаш силни картерни газове, това не е добър показател. НО зависи и колко е омазан въздушния. Като позагрее колата махни маслената щека и постави на отвора салфетка или пръст направо (но ще се изцапаш). И виж дали излиза дим от там, както и дали ще се омаже с масло пръста ти. Причината за това са поизносени сегменти, в следствие на което налягането отива под буталото и избутва маслото нагоре. Попринцип е нормално да има някакво картерно налягане но трябва да е малко.
Коментар
-
chaveto написа:Ако филтъра е дунапрен/гъба то той си се маже със специално масло преди да се монтира. Повечето обаче от икономия го мажат с горяло масло...... даже при някой изпълнения картерната вентилация си влиза при филтъра и затова се омаслява още повече.
Коментар
-
Зависи. Принципно филтъра се маже целия, идеята е да се напои хубаво с маслото за въздушни филтри. Ако картерната вентилация е при филтъра е нормално да има масло в минимални количества. Ако някой е мазал филтъра с горяло масло или някакво друго е съвсем нормално всичко да е омазано.Филтърното масло е гъсто и лепкаво. Като намажеш филтъра и трябва да го миеш 4-5 пъти с обезмаслител за да го отстраниш. Докато обикновеното масло не се задържа по гъбата и е напълно възможно да се изцеди в кутията.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар