EGR тапата си беше здрава , но я смених с дебела планка.Гледайки другите теми се сещам и за някои неща , които се случиха откакто е при мен колата и евентуално да дадат някакви насоки.- При първия студен ден се получи теч на антифриз. Теча беше малък и от тогава не се е появявал. В момента при студен мотор , антофриза е 1-2мм над минимума.При по-топло време се качва до малко под средата.- При обслужването на автомобила , като отидох да го взимам се чуваше тракане(което го нямаше преди това). Казаха ,че е от пистова ролка и смениха и нея. След ден ,два отворих капака и видях ,че има и теч от нафтовия филтър. Закарах я пак , свалиха го , почистиха и пак го закачиха. Сега няма такъв. Нямам спомен да е обезвъздушавал след 2рата смяна , пък и незнам дали трябва и как става.Общо взето никак не останах доволен от обслуването.Но се чудя дали тоз теч на антифриз или свляния горивен филтър могат да дадат насока за откриване на проблема с трудното палене.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стилото пали трудно като е студено?
Collapse
X
-
iwoto написа:Така, проверени са подгревните свещи , отхвърлят се като причина.Относно "По време на стартер какви обороти прави двигателя?" - Обортомерът не отчита по време на стартер.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Все още не съм правил диагностика , понеже времето е топло , но забелязах следното :Проблемът се появява точно от при +3гр. по борд компютър, същата темпрература при която дава и съобщение Опастност от лед. При +4 си пали добре.При значително по-ниски температури -5 -8 гр се държи по същия начин като при +3.Дали не влиза електрониката в някакъв "зимен режим" и това да поражда проблема.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар