Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапаТА за меко гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стилото пали трудно като е студено?
Collapse
X
-
kiriluz1 написа:Сега видях че има някакъв електромагнит на дросела който трябва да затвори 4-5 секунди след като загасиш колата за да не влиза въздух в цилиндрите(така пише в документацията за мареа 1,9 jтd 2000г.) Мисля че е същото и при теб. Ако искаш мога да ти пратя файла , само не знам къде защото е 4,7 mb.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
emzo написа:Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапана за мего гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.
Коментар
-
И със и без тази клапа си пали еднакво. Ако те съмнява тя можеш да и затапиш вакуума, така остава отворена. При минусува температура всеки мотор се развърта по-трудно първият път особено с по-стар и малък акумулатор. При Стило ако е като при Пунто 55 Ач студа му идва в повече, но винаги пали разбира се :D Според мен проблема идва от плътността на горивото при отрицателна температура и по-бавното вдигане на налягане от по-ниските обороти на стартер. В момента съм свалил всички ролки на обслужващият ремък да ги почистя и гресирам до лятото и тази зима карам с късият ремък, който НЕ минава през нито една ролка - само през алтернатора и шайбата на коляновият вал. Разлика в паленето с дълъг и къс ремък нямам, не съм пробвал изобщо без ремък.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
kiriluz1 написа:emzo написа:Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапана за мего гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.Разлика в паленето с дълъг и къс ремък нямам, не съм пробвал изобщо без ремък.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:kiriluz1 написа:emzo написа:Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапана за мего гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.Разлика в паленето с дълъг и къс ремък нямам, не съм пробвал изобщо без ремък.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Здравей,В крайна сметка от акумулатора ли се оказа проблемът? От 2-3 месеца съм със Стило , колата е чудесна , но сега, като застудя малко, се появи същия проблем като при теб. При 2-3 гр пали от втори път. Вероятно при по-студено време ще иска и още въртене. Акумулаторът с който съм е този , който ми даде джамбазина, по неговите думи - НОВ. Разбира се не му вярвам.Не съм гледал колко Аh е , но не пасва в кутията - по-висок и по-къс е ,и металната скоба не може да се сложи. Държи го пластмасовия капак.
Коментар
-
Смених акумулатора с 74Аh/680А и има подобрение (старият беше 64/580) , но ми се струва че пак не е точно както трябва.Днес при -0,5 гр запали от 2ри път , като първия въртях не повече от 4 секунди. След запалване колата работи перфектно ,моторът е тих, не съм забелязал да пуши. Дали може да е подгревна свещ? Индикация за изгоряла не свети.Знам ,че пали без тях , но колегата с МJET каза че е имал проблем с 2 изорели свещи.Как мога да ги проверя?
Коментар
-
За сефте съм с дизел. Скаран съм с ДВГ и дано не напиша някоя глупост,но като въртя ми се струва ,че през секунда аха да запали , но не успява.Мисля ,че някой цилиндър захапва, но следващия ако е студен не успява. Относно меренето на свещите снимките в нашия форум са изчезнали, на този линк ги има:http://www.fiatforum.com/stilo-guide...stilo-jtd.html
Коментар
-
Днес , при -6, запали по същия начин като вчера при 0 - въртене ведниж 3-4 сек. и не успява ,втори път - на четвърт. Намерих тема на колега от форума с такъв проблем поради лоша маса. Разрових се по чуждите форуми и видях ,че проверяват масата , като мерят падът на напрежение , трябва да е до 0,05 V.Темата : http://www.fiatforum.com/stilo-guide...blems.htmlТа измерих моя - към мотора е 0,007V , към купето е 0,07 , което ми се струва нормално с оглед проводимостта на теникията. Отпада като вариант.Подгрева неможах да го проверя ,че е мн студено.
Коментар
-
ivel написа:това е единствения минус на тези мотори-палят след минимум 2-3 оборота на кол.вал,също ми е било много чудно как са устроени hdi-тата,та да си палят от четвърт
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар