Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стилото пали трудно като е студено?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапаТА за меко гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      kiriluz1 написа:
      Сега видях че има някакъв електромагнит на дросела който трябва да затвори 4-5 секунди след като загасиш колата за да не влиза въздух в цилиндрите(така пише в документацията за мареа 1,9 jтd 2000г.) Мисля че е същото и при теб. Ако искаш мога да ти пратя файла , само не знам къде защото е 4,7 mb.
      Добре де ама по какъв начин това влияе на паленето1??!? Или аз нещо не успявам да схвана?
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #48
        emzo написа:
        Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапана за мего гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.
        Благодаря Колегата с дългия пост по назад е писал че когато угасне меко после пали веднага.Иначе не знам.

        Коментар


          #49
          И със и без тази клапа си пали еднакво. Ако те съмнява тя можеш да и затапиш вакуума, така остава отворена. При минусува температура всеки мотор се развърта по-трудно първият път особено с по-стар и малък акумулатор. При Стило ако е като при Пунто 55 Ач студа му идва в повече, но винаги пали разбира се :D Според мен проблема идва от плътността на горивото при отрицателна температура и по-бавното вдигане на налягане от по-ниските обороти на стартер. В момента съм свалил всички ролки на обслужващият ремък да ги почистя и гресирам до лятото и тази зима карам с късият ремък, който НЕ минава през нито една ролка - само през алтернатора и шайбата на коляновият вал. Разлика в паленето с дълъг и къс ремък нямам, не съм пробвал изобщо без ремък.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #50
            kiriluz1 написа:
            emzo написа:
            Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапана за мего гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.
            Благодаря Колегата с дългия пост по назад е писал че когато угасне меко после пали веднага.Иначе не знам.
            Какво е писал колегата с дългия пост назад не го гледай - той експериментира. Разхвърлил е всичко по колата и нека да пише пак, когато температурите станат от 0 надолу. Иначе - да. Гаси ли меко - пали меко...поне в топлото. :P
            Разлика в паленето с дълъг и къс ремък нямам, не съм пробвал изобщо без ремък.
            Ако пък си и без демпферната шайба ( както бях аз оня ден ) - имах чувството, че нищо не паля. Даже и стартера не усетих. :P
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #51
              ntodorov написа:
              kiriluz1 написа:
              emzo написа:
              Поправка, при завъртване на ключа за изключване, ЕКУ подава сигнал на електрическия клапан, който от своя страна създава вакуум и затваря клапана за мего гасене в дросела. Притока на въздух намаля и мотора се гаси по-меко.
              Благодаря Колегата с дългия пост по назад е писал че когато угасне меко после пали веднага.Иначе не знам.
              Какво е писал колегата с дългия пост назад не го гледай - той експериментира. Разхвърлил е всичко по колата и нека да пише пак, когато температурите станат от 0 надолу. Иначе - да. Гаси ли меко - пали меко...поне в топлото. :P
              Разлика в паленето с дълъг и къс ремък нямам, не съм пробвал изобщо без ремък.
              Ако пък си и без демпферната шайба ( както бях аз оня ден ) - имах чувството, че нищо не паля. Даже и стартера не усетих. :P
              Палил съм преди време без демпферна шайба Знам как е според мен проблема е бил в слаб ампераж на акумулатора...вече близо две седмици колата си пали без абсолютно никакъв проблем...и предвид по-високите температури батерията не е падала...Явно в студено време се разрежда повече от нормалното...ще се мисли за подмяна...Благодаря на отзовалите се...
              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

              Коментар


                #52
                Здравей,В крайна сметка от акумулатора ли се оказа проблемът? От 2-3 месеца съм със Стило , колата е чудесна , но сега, като застудя малко, се появи същия проблем като при теб. При 2-3 гр пали от втори път. Вероятно при по-студено време ще иска и още въртене. Акумулаторът с който съм е този , който ми даде джамбазина, по неговите думи - НОВ. Разбира се не му вярвам.Не съм гледал колко Аh е , но не пасва в кутията - по-висок и по-къс е ,и металната скоба не може да се сложи. Държи го пластмасовия капак.

                Коментар


                  #53
                  Смених акумулатора с 74Аh/680А и има подобрение (старият беше 64/580) , но ми се струва че пак не е точно както трябва.Днес при -0,5 гр запали от 2ри път , като първия въртях не повече от 4 секунди. След запалване колата работи перфектно ,моторът е тих, не съм забелязал да пуши. Дали може да е подгревна свещ? Индикация за изгоряла не свети.Знам ,че пали без тях , но колегата с МJET каза че е имал проблем с 2 изорели свещи.Как мога да ги проверя?

                  Коментар


                    #54
                    С уред - съпротивление около 1 Ом.Мери се директно на куплунга на релето за подгрев.Не знам , какво си карал преди това, но ако сравняваш с TDI, то JTD не пали от четвърт.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      За сефте съм с дизел. Скаран съм с ДВГ и дано не напиша някоя глупост,но като въртя ми се струва ,че през секунда аха да запали , но не успява.Мисля ,че някой цилиндър захапва, но следващия ако е студен не успява. Относно меренето на свещите снимките в нашия форум са изчезнали, на този линк ги има:http://www.fiatforum.com/stilo-guide...stilo-jtd.html

                      Коментар


                        #56
                        това е единствения минус на тези мотори-палят след минимум 2-3 оборота на кол.вал,също ми е било много чудно как са устроени hdi-тата,та да си палят от четвърт

                        Коментар


                          #57
                          Днес , при -6, запали по същия начин като вчера при 0 - въртене ведниж 3-4 сек. и не успява ,втори път - на четвърт. Намерих тема на колега от форума с такъв проблем поради лоша маса. Разрових се по чуждите форуми и видях ,че проверяват масата , като мерят падът на напрежение , трябва да е до 0,05 V.Темата : http://www.fiatforum.com/stilo-guide...blems.htmlТа измерих моя - към мотора е 0,007V , към купето е 0,07 , което ми се струва нормално с оглед проводимостта на теникията. Отпада като вариант.Подгрева неможах да го проверя ,че е мн студено.

                          Коментар


                            #58
                            Гледам ,че и ЕГР може да причини подобен проблем.На скоро (преди 5-600 км) затапихме ЕГР с кутийка от бира. Буксата е вклюена. Може и там да е проблема , ако тапата се е пробила. Ще си проличи ли ако изключа буксата или трябва да се отваря?

                            Коментар


                              #59
                              Разглабяне иска.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                ivel написа:
                                това е единствения минус на тези мотори-палят след минимум 2-3 оборота на кол.вал,също ми е било много чудно как са устроени hdi-тата,та да си палят от четвърт
                                Няма HDI дето да пали по различен начин от jtd! Систремата е една и съща монтирана на различни мотори!Чисто теоретично трябва да се отрази въртенето на коляновия вал и на разпределителния вал(синхронизацията) та да знае компа на коя дюза да подаде импулс за отваряне!Ако има и достатъчно налягане значи минимум на втория оборот трябва да запали.

                                Коментар

                                Working...
                                X