Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стилото пали трудно като е студено?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Пробвал ли си със старт спрей да ръснеш, преди да въртиш изобщо и има ли разлика в паленето, но нека всички други условия да са еднакви/ да е студено и да първо въртене/. Ако не си го правил никога те съветвам да го направи някой който знае колко да пръсне. А проверявал ли си стъпковия мотор за омасляване вътре?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      ntodorov написа:
      При мен, както писах в другата тема проблема ми се появи в края на миналата зима. Не обърнах внимание, защото ми се случи в последните студени дни и след това съм нямал проблеми, но...Тогава ми правеше проблема при температури от -4 градуса и надолу - пак при по-дълъг престой и пак само в сутрешните стартове.Със сегашното застудяване проблема вече ми е наличен пак при дълъг престой, но вече при температури около 0 и +2 градуса, съчетани с минусови нощни и значително повече въртене на стартер. Този факт обаче ме безпокои и накланя везните към загуба на компресия във времето, въпреки, че съм правил основен ремонт на колата преди 50 000 км. (бутала, сегменти), в същото време - не губя масло, антифриз, имам разход близък до каталожните данни на този автомобил, имам добра динамика, мотора е спокоен с едва доловими вибрации във волана. Пробвал съм с добавки в горивото. Дори си ги ползвам превантивно, а ефекта от тях го усещам по-скоро в разхода и звука на мотора, но до там...Нито имат вина, нито пък "лекуват" сегашните ми неволи.Когато паля сутрин колата наистина имам усещането, че горивото не ми стига. В момента съм без обслужващия ремък и мислих да запаля без него, но пък навън е 6 градуса...Ще бъда подведен.
      Да си правил основен ремонт и след 50 000км да нямаш компресия...този ремонт поне на мен ми намирисва на не добре свършена работа...Ето малко данни...дано свършат някаква работа...след малко ще кача и клипче как пали...Гледайки ги така данните се чудя...не трябвали горивото да е по-топло...нали има подгрев на нафтата...?! Възможно ли е, ако не работи добре да пали по-трудно?
      Прикачени файлове
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #33
        http://www.youtube.com/watch?v=MbRIT...utu.beТова което дрънка на първото клипче не е от мотора а имам разни дискове във вратата и хлопкат...на второро клипче е след 20-25мин на място колата както се вижда вече е позагряла доволно и си работи супер кротко....
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #34
          S_BANKOV написа:
          Пробвал ли си със старт спрей да ръснеш, преди да въртиш изобщо и има ли разлика в паленето, но нека всички други условия да са еднакви/ да е студено и да първо въртене/. Ако не си го правил никога те съветвам да го направи някой който знае колко да пръсне. А проверявал ли си стъпковия мотор за омасляване вътре?
          Ама точно от СТЪПКОВИЯ МОТОР ще е
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            Да ОТНОВО СИ ПРАВ, там няма стъпков мотор Гледал съм схемата на бензинов двигател и това ме е подвело за възела. Дано не съм подвел някой.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #36
              повече гледай Слави
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.

                Коментар


                  #38
                  kiriluz1 написа:
                  Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.
                  EGR е чистен преди..година две...работи си нормално...без газ държи 35-40% при настъпване затваря...не е от него...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #39
                    Днес след близо 20 часа непалена кола отидох, показах ключа и тя запали от раз. Вярно - температурата беше 5-6 градуса, но пък нощните са били около 0 и 1 градус, т.е - би трябвало да имам проблеми.Запали обаче без обслужващия ремък. След, като поставих обслужващия ремък колата запали така, както не е палена отдавна.Разликата във времената на палене ( с и без обслужващ ремък ) бяха - 20 минути. Ролките, шайбата на алтернатора и всички други обслужващи ролки се въртяха добре на ръка. Не видях проблеми в тях. Шах и мат при мен. Насочвам се към стартера. Предполагам, че не успява да преодолее допълнителното съпротивление наобслужващите елементи и за това трудно ми пали колата в студа въпреки, че и той е ревизиран преди година и половина. Акумулатора ми е здрав и е на 18 месеца...Вчера писах за вакума на клапата за мекото гасене. Днес пак не се задейства след гасене на мотора, явно продължавам да губя вакум някъде.Колкото по-меко ми гаси колата - толкова по-меко и лесно пали после, колкото и нелогично да звучи. Току що загасих колата принудително, чрез клапата и ще видя разликата в сутрешния старт, почистих МАП - а, преди това почистих и дебитомера с безконтактен спрей ( Емо, който показа от Бриколаж ), изолирах ЕГР и почистих цялата гняз вътре в колекторите, напръсках всички букси на разните му датчици и регулатори - остава само да чакам за резултат, колкото и песимизъм да има в мен...Само, че поне едно нещо установих - не е проблема в компресията ми, щом установих различните поведения при паленето на колата ми в близки обстановка и температури. ПС: Колега. Извинявай, че пиша в твоята тема, но се надявам проблемите ни да са сходни, така, както и симптомите. Споделям, какво съм направил и, какво съм установил, така както следя и действията ти по отстраняване на твоя проблем за да не губим време в лутане.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #40
                      kiselo написа:
                      http://www.youtube.com/watch?v=MbRITQ8KiKE&feature=player_detailpagehttp://www.youtube.com/watch?v=CCLKHoVrwWs&feature=youtu.beТова което дрънка на първото клипче не е от мотора а имам разни дискове във вратата и хлопкат...на второро клипче е след 20-25мин на място колата както се вижда вече е позагряла доволно и си работи супер кротко....
                      Какъв е този усилващ се шум на втория клип все едно от прахосмукачка и като загасиш мотора изчезва и той.А и на първия ти клип си надул и радиото.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #41
                        FGRC написа:
                        kiselo написа:
                        http://www.youtube.com/watch?v=MbRITQ8KiKE&feature=player_detailpagehttp://www.youtube.com/watch?v=CCLKHoVrwWs&feature=youtu.beТова което дрънка на първото клипче не е от мотора а имам разни дискове във вратата и хлопкат...на второро клипче е след 20-25мин на място колата както се вижда вече е позагряла доволно и си работи супер кротко....
                        Какъв е този усилващ се шум на втория клип все едно от прахосмукачка и като загасиш мотора изчезва и той.А и на първия ти клип си надул и радиото.
                        климатроника беше на авто и усили доста духането....музиката всъщност е съвсем тиха...просто камерата е силно чувствителна...то се чува и как дишам...ама сега няма нищо особено в клиповете...колата си пали съвсем нормално...като застудее ще снимам...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #42
                          kiselo написа:
                          kiriluz1 написа:
                          Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.
                          EGR е чистен преди..година две...работи си нормално...без газ държи 35-40% при настъпване затваря...не е от него...
                          Тези 35-40% са електронната част на ЕГР това не значи че механичната е наред.Другото което ми идва наум е повече въздух при палене например някое уплатнение което при минусови температури отваря.Това ми се е случвало на бенз.автомобил.И щом малко загрее се оправя.Като пак казвам само се опитвам да съм полезен,не съм достатъчно запознат с дизелите и ако пиша глупости моля да бъда извинен.

                          Коментар


                            #43
                            Все ми се струва,че има някакъв проблем с датчика на рейла,но не съм много сигурен,като,че ли са занижени стойностите.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #44
                              kiriluz1 написа:
                              kiselo написа:
                              kiriluz1 написа:
                              Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.
                              EGR е чистен преди..година две...работи си нормално...без газ държи 35-40% при настъпване затваря...не е от него...
                              Тези 35-40% са електронната част на ЕГР това не значи че механичната е наред.Другото което ми идва наум е повече въздух при палене например някое уплатнение което при минусови температури отваря.Това ми се е случвало на бенз.автомобил.И щом малко загрее се оправя.Като пак казвам само се опитвам да съм полезен,не съм достатъчно запознат с дизелите и ако пиша глупости моля да бъда извинен.
                              Колега...ЕГР няма да повлияе паленето на мотора...доколкото знам той си е на 35-40% отворен като пали колата...а дори да е затворен няма да има проблем с паленето...виж във вървежа обаче ще се отрази веднага, ако е запецнал отворен...дори малко след моята тема има тема на друг колега с точно такъв пролем...
                              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                              Коментар


                                #45
                                Сега видях че има някакъв електромагнит на дросела който трябва да затвори 4-5 секунди след като загасиш колата за да не влиза въздух в цилиндрите(така пише в документацията за мареа 1,9 jтd 2000г.) Мисля че е същото и при теб. Ако искаш мога да ти пратя файла , само не знам къде защото е 4,7 mb.

                                Коментар

                                Working...
                                X