Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стилото пали трудно като е студено?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nsn написа:
    премери компресията
    Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.
      Извинявам се, че се намесвам, и това си е спам де, или OFF, но какво значи да "имаш вятър в цилиндрите"?Нещо характерно за дизелите ли е?Не разбирам какъв съвет emzo (когото много ценя) дава.ДОБАВЯМ.Понеже пак не разбирам. Вятър = Компресия.Е, имал ли я е, или я е нямал този мотор компресията? Като за дизелов мотор?
      Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
      Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
      Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

      Коментар


        #18
        lhristov написа:
        emzo написа:
        Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.
        Извинявам се, че се намесвам, и това си е спам де, или OFF, но какво значи да "имаш вятър в цилиндрите"?Нещо характерно за дизелите ли е?Не разбирам какъв съвет emzo (когото много ценя) дава.
        Компресия колега.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #19
          FGRC написа:
          Пробвай първо да дадеш два.три пъти само на контакт и тогава завърти мотора.
          И това съм го пробвал...полза никаква...днес при +6С сутринта запали докато бутнах ключа...към 16ч като си тръгвах от бачкане беше около 7-8С и пак запали с лекота...От това което Емо казва...поне това което разбирам, е че всичко си беше ОК...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #20
            Ми работата ти отива наистина към компресия.Виж все пак да няма разминаване на зъб.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #21
              След първи студен старт за деня и като потеглиш- при рязко подаване на гас чува ли се металическо причукване? Ако го има- работата отива на дюзи.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #22
                dobrujanetza написа:
                След първи студен старт за деня и като потеглиш- при рязко подаване на гас чува ли се металическо причукване? Ако го има- работата отива на дюзи.
                След първо палене колата е "чук"...няма никакви ядове...върви като фурия...нито чука нито хлопа...нито има някакъв шум...друго което ми е направило впечатление е, че хвърля малко повече сажди при рязко форсиране понякога...не пуши а хвърля сажди....което по скоро го свързвам с заминаващо гърне...дайте жокер кои параметри да запиша с МЕС да хвърлите един поглед...
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #23
                  iakvvu и emzo да кажат за параметрите, аз съм на "вие" с параметрите.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    nsn написа:
                    премери компресията
                    Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.
                    какъв филм е да премери компресията?първи вариант дизел да не пали на студено е да свършил мотора(жтд-то не е проблем до -10гр да пали без подгрев)ако е дюза няма да пали и когато времето е топло,същото важи и за помпа високо наляганедругия вариант е да е мапвано(но казвате че е сток)
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #25
                      Не е мапвано.Вариант има и 3ти и съм му казал, какво да провери
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        надали от компресия няма да пали,още повече ,че е мерена скоро.трябва да се закачи на диагностика когато е студено и не иска да пали,тогава да се видят някои параметри на стартер,нали нас това ни интересува,то като запали мотора всичко е ясно,но какво се случва на стартер на минус 5 ,това е най-интересното

                        Коментар


                          #27
                          nsn написа:
                          emzo написа:
                          nsn написа:
                          премери компресията
                          Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.
                          какъв филм е да премери компресията?първи вариант дизел да не пали на студено е да свършил мотора(жтд-то не е проблем до -10гр да пали без подгрев)ако е дюза няма да пали и когато времето е топло,същото важи и за помпа високо наляганедругия вариант е да е мапвано(но казвате че е сток)
                          Колега, колата върти все едно няма нафта...ако запали и веднага изгася без колата да загрее и т.н....следващото палене вече е доста по-лесно...според мен колата няма проблем с компресия и дюзи...защото вървежа и е добър...няма прекъсвания, колебания в обороти или шумове в мотора нито пък пуши много....днес ще позапиша някой данни с МЕС и ще кача тук да видим какво ще кажете...но времето е топло...над 4-5С...ще направя и клип как пали....а след някой ден като застудее ще снимам как НЕ пали... ПС. Компресията НЕ е мерена от мен никога. Това което казва Емо е на база натискане педала на газта...неговото мнение споделям и аз...колата върви доволно...не е мапвана...и компресия си има...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #28
                            А друга нафта или добавка . Брат ми имаше такъв проблем с ниските градуси като взе Стилото, реши го с добавки.Сега се сещам че му правеше номера с Алпин дизел на омв.Беше сигурен че не е нафтата и му отне доста време докато не го посъветваха съседи с дизели да си сложи добавка. Не знам каква ползва но сега пали като змей.

                            Коментар


                              #29
                              kiriluz1 написа:
                              А друга нафта или добавка . Брат ми имаше такъв проблем с ниските градуси като взе Стилото, реши го с добавки.Сега се сещам че му правеше номера с Алпин дизел на омв.Беше сигурен че не е нафтата и му отне доста време докато не го посъветваха съседи с дизели да си сложи добавка. Не знам каква ползва но сега пали като змей.
                              За добавките съм супер скептичен и не бих сипал подобна гняс в резервоара...последно напълних резервоара с В-пауър...преди това предните 2-3 зареждания бяха със същата нафта...преди това съм слагал Алпин дизела и нещата са си същите...не мисля, че се дължи на самото гориво...лично според мен проблема клони след всички мнения към някой датчик който е тръгнал малко по малко....причината да мисля така е, че ако беше механичен проблем (компресия, дюзи , помпа и т.н) проблема щеше да се проявява при всякакви условия, топло студено загряла или студена кола и най-вече щеше да се усеща във вървежа...а вървеж си има доволно...преди седмица колата се кара от Благоевград до Кавала после Солун и после пак Благоевград...няма никакви забележки по вървежа...през целия път съм я гасил само когато слизам за повече от 5 мин от колата...преди това в началото на месеца беше Благоевград - София - Добрич - София - Благоевград...В общи линии за около месец има няма 2500-3000км...добавям и няколко ходенета до Банско и други дестинации...пак казвам...проблема е само сутрин при студено време с минусови температури...колата пали, но след поне 2 въртенета...Имам и някакви съмнения дали не е от самия акумолатор, но дори и напълно зареден (цяла вечер на зарядно) и доста добро въртене на стартера си прави същите неща..
                              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                              Коментар


                                #30
                                При мен, както писах в другата тема проблема ми се появи в края на миналата зима. Не обърнах внимание, защото ми се случи в последните студени дни и след това съм нямал проблеми, но...Тогава ми правеше проблема при температури от -4 градуса и надолу - пак при по-дълъг престой и пак само в сутрешните стартове.Със сегашното застудяване проблема вече ми е наличен пак при дълъг престой, но вече при температури около 0 и +2 градуса, съчетани с минусови нощни и значително повече въртене на стартер. Този факт обаче ме безпокои и накланя везните към загуба на компресия във времето, въпреки, че съм правил основен ремонт на колата преди 50 000 км. (бутала, сегменти), в същото време - не губя масло, антифриз, имам разход близък до каталожните данни на този автомобил, имам добра динамика, мотора е спокоен с едва доловими вибрации във волана. Пробвал съм с добавки в горивото. Дори си ги ползвам превантивно, а ефекта от тях го усещам по-скоро в разхода и звука на мотора, но до там...Нито имат вина, нито пък "лекуват" сегашните ми неволи.Когато паля сутрин колата наистина имам усещането, че горивото не ми стига. В момента съм без обслужващия ремък и мислих да запаля без него, но пък навън е 6 градуса...Ще бъда подведен.
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X