nsn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стилото пали трудно като е студено?
Collapse
X
-
emzo написа:Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
lhristov написа:emzo написа:Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
FGRC написа:Пробвай първо да дадеш два.три пъти само на контакт и тогава завърти мотора.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
dobrujanetza написа:След първи студен старт за деня и като потеглиш- при рязко подаване на гас чува ли се металическо причукване? Ако го има- работата отива на дюзи.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
emzo написа:nsn написа:премери компресиятаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
надали от компресия няма да пали,още повече ,че е мерена скоро.трябва да се закачи на диагностика когато е студено и не иска да пали,тогава да се видят някои параметри на стартер,нали нас това ни интересува,то като запали мотора всичко е ясно,но какво се случва на стартер на минус 5 ,това е най-интересното
Коментар
-
nsn написа:emzo написа:nsn написа:премери компресиятаRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
А друга нафта или добавка . Брат ми имаше такъв проблем с ниските градуси като взе Стилото, реши го с добавки.Сега се сещам че му правеше номера с Алпин дизел на омв.Беше сигурен че не е нафтата и му отне доста време докато не го посъветваха съседи с дизели да си сложи добавка. Не знам каква ползва но сега пали като змей.
Коментар
-
kiriluz1 написа:А друга нафта или добавка . Брат ми имаше такъв проблем с ниските градуси като взе Стилото, реши го с добавки.Сега се сещам че му правеше номера с Алпин дизел на омв.Беше сигурен че не е нафтата и му отне доста време докато не го посъветваха съседи с дизели да си сложи добавка. Не знам каква ползва но сега пали като змей.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
При мен, както писах в другата тема проблема ми се появи в края на миналата зима. Не обърнах внимание, защото ми се случи в последните студени дни и след това съм нямал проблеми, но...Тогава ми правеше проблема при температури от -4 градуса и надолу - пак при по-дълъг престой и пак само в сутрешните стартове.Със сегашното застудяване проблема вече ми е наличен пак при дълъг престой, но вече при температури около 0 и +2 градуса, съчетани с минусови нощни и значително повече въртене на стартер. Този факт обаче ме безпокои и накланя везните към загуба на компресия във времето, въпреки, че съм правил основен ремонт на колата преди 50 000 км. (бутала, сегменти), в същото време - не губя масло, антифриз, имам разход близък до каталожните данни на този автомобил, имам добра динамика, мотора е спокоен с едва доловими вибрации във волана. Пробвал съм с добавки в горивото. Дори си ги ползвам превантивно, а ефекта от тях го усещам по-скоро в разхода и звука на мотора, но до там...Нито имат вина, нито пък "лекуват" сегашните ми неволи.Когато паля сутрин колата наистина имам усещането, че горивото не ми стига. В момента съм без обслужващия ремък и мислих да запаля без него, но пък навън е 6 градуса...Ще бъда подведен.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар