Все не исках да пиша, но след като днес не успях да запаля и сега пак акумолатора стои на зарядно реших да питам.От как застудя колата просто отказва да запали сутрин на първо въртене ... Обикновено пали от второто , понякога на третото...дори и с напълно зареден акумолатор...върти като замаяна но не пали... Лампата на имото си гасне...грешки НЕ записва...гледах преди да завъртя дали имото разпознава ключа с МЕС...разпознва го...ама върти все едно няма нафта...Другото интересно...прави го само като е студено времето...т.е. денем стои около 10 до 13ч спряна докато съм на работа и си пали нормално като температурата е била положителна...Сутрин рано обаче (обикновено към 06:20ч) когато навън е под нулата...не иска...все въртя по 2-3 пъти, а днес и ми падна акумолатора и трябваше да ходя с такси на работа...Дайте някакви идеи...какво може да е...какво да очаквам...пс. Под първото, второто, третото въртене имам в предвид давам си контакт изгасва си там всичко и въртя на стартер...след 2-3-4 сек не пали...изключвам...пак контакт и т.н.пс. Преди 3000км са сменени масла...филтри + горивен...пс. Преди 2000км е сменен термостат с ВЕНR...(въпреки, че това няма много връзка с паленето)пс. Нафтата е само V-power Shell...Или рядко Алпин дизел на ОМВ...пс. след като запали колата си върви без никакви проблеми...никакво колебание в обороти...мощност или каквото и да е...пс. След като е загряла "пали с поглед"...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стилото пали трудно като е студено?
Collapse
X
-
Мисля че и при мен го има този проблем.Даже днес сутринта като запали и работи около 5 минути на място и 2 км преход след като я изгасих запали от втория път.След 3-4 часа престой пак пали трудно.И всичко започна със застудяването ама тогава смених и ангренажния ремък и се чудя може ли да съм объркал зацепването с 1 зъб.След като запали върви като луда , разхода мисля че си е добре, може би малко по-висок ама нали е студено.На МЕС не показва никакви грешки.Може ли датчик на коляновия вал да има кофти параметри когато е студена и да се оправя като загрее?Fiat Stilo MultiJet 120 PS
Multiwagon
-
Здравейте в отбора на трудно палещите сутрин. Моя проблем си стои. След празниците ще го нищя.ПС: Колега. И аз недоумявам. Някъде между 10-ия и 11 - ия час престой съчетани с ниска температураправят стартовете ( сутрешните ) кошмарни. Всички останали стартове са ми безпроблемниРевизирал съм свещи, подгрев, релета, температурен датчик...Грешки не записва колата.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
При мен когато въртя на стартер оборотомера не мърда.А за регулатора ето това извадих от лог на ФЕС:ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 906 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 1,08 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,19 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -1,41 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,15 mm³/iКоличество въздух: 359,5 mg/iКоличество въздух (цел): 369,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 2,66 °CТемпература на въздуха (турбо): 17,06 °CНалягане на горивото: 334,00 barНалягане на горивото (цел): 326,50 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 896 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,56 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,44 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -1,15 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,18 mm³/iКоличество въздух: 492,5 mg/iКоличество въздух (цел): 502,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 3,56 °CТемпература на въздуха (турбо): 11,16 °CНалягане на горивото: 325,20 barНалягане на горивото (цел): 321,80 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 893 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,60 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,38 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -1,07 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,09 mm³/iКоличество въздух: 495,0 mg/iКоличество въздух (цел): 514,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 3,56 °CТемпература на въздуха (турбо): 11,16 °CНалягане на горивото: 316,40 barНалягане на горивото (цел): 321,80 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2257 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,61 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,30 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,99 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,06 mm³/iКоличество въздух: 353,5 mg/iКоличество въздух (цел): 358,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 5,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 14,06 °CНалягане на горивото: 562,60 barНалягане на горивото (цел): 552,90 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2257 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,49 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,27 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,83 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,07 mm³/iКоличество въздух: 447,0 mg/iКоличество въздух (цел): 449,5 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 6,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 15,46 °CНалягане на горивото: 558,20 barНалягане на горивото (цел): 559,00 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2257 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,49 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,27 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,83 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,07 mm³/iКоличество въздух: 447,0 mg/iКоличество въздух (цел): 449,5 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 6,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 15,46 °CНалягане на горивото: 558,20 barНалягане на горивото (цел): 559,00 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2336 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,49 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,07 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,81 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,34 mm³/iКоличество въздух: 471,5 mg/iКоличество въздух (цел): 464,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 6,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 16,66 °CНалягане на горивото: 512,00 barНалягане на горивото (цел): 494,10 barС колко е допустимо да се различава реалното налягане от цел?И от тази корекция на впръскването какъв извод може да се направи, защото си мислех ,че може и от дюзи да е проблема?Fiat Stilo MultiJet 120 PS
Multiwagon
Коментар
-
nsn написа:колата сток ли е или е мапвана?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
FGRC написа:Помпата в резервоара работи ли добре.Какъв горивен филтър си сложил.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар