Пробвал ли си със старт спрей да ръснеш, преди да въртиш изобщо и има ли разлика в паленето, но нека всички други условия да са еднакви/ да е студено и да първо въртене/. Ако не си го правил никога те съветвам да го направи някой който знае колко да пръсне. А проверявал ли си стъпковия мотор за омасляване вътре?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стилото пали трудно като е студено?
Collapse
X
-
ntodorov написа:При мен, както писах в другата тема проблема ми се появи в края на миналата зима. Не обърнах внимание, защото ми се случи в последните студени дни и след това съм нямал проблеми, но...Тогава ми правеше проблема при температури от -4 градуса и надолу - пак при по-дълъг престой и пак само в сутрешните стартове.Със сегашното застудяване проблема вече ми е наличен пак при дълъг престой, но вече при температури около 0 и +2 градуса, съчетани с минусови нощни и значително повече въртене на стартер. Този факт обаче ме безпокои и накланя везните към загуба на компресия във времето, въпреки, че съм правил основен ремонт на колата преди 50 000 км. (бутала, сегменти), в същото време - не губя масло, антифриз, имам разход близък до каталожните данни на този автомобил, имам добра динамика, мотора е спокоен с едва доловими вибрации във волана. Пробвал съм с добавки в горивото. Дори си ги ползвам превантивно, а ефекта от тях го усещам по-скоро в разхода и звука на мотора, но до там...Нито имат вина, нито пък "лекуват" сегашните ми неволи.Когато паля сутрин колата наистина имам усещането, че горивото не ми стига. В момента съм без обслужващия ремък и мислих да запаля без него, но пък навън е 6 градуса...Ще бъда подведен.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=MbRIT...utu.beТова което дрънка на първото клипче не е от мотора а имам разни дискове във вратата и хлопкат...на второро клипче е след 20-25мин на място колата както се вижда вече е позагряла доволно и си работи супер кротко....Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Пробвал ли си със старт спрей да ръснеш, преди да въртиш изобщо и има ли разлика в паленето, но нека всички други условия да са еднакви/ да е студено и да първо въртене/. Ако не си го правил никога те съветвам да го направи някой който знае колко да пръсне. А проверявал ли си стъпковия мотор за омасляване вътре?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Днес след близо 20 часа непалена кола отидох, показах ключа и тя запали от раз. Вярно - температурата беше 5-6 градуса, но пък нощните са били около 0 и 1 градус, т.е - би трябвало да имам проблеми.Запали обаче без обслужващия ремък. След, като поставих обслужващия ремък колата запали така, както не е палена отдавна.Разликата във времената на палене ( с и без обслужващ ремък ) бяха - 20 минути. Ролките, шайбата на алтернатора и всички други обслужващи ролки се въртяха добре на ръка. Не видях проблеми в тях. Шах и мат при мен. Насочвам се към стартера. Предполагам, че не успява да преодолее допълнителното съпротивление наобслужващите елементи и за това трудно ми пали колата в студа въпреки, че и той е ревизиран преди година и половина. Акумулатора ми е здрав и е на 18 месеца...Вчера писах за вакума на клапата за мекото гасене. Днес пак не се задейства след гасене на мотора, явно продължавам да губя вакум някъде.Колкото по-меко ми гаси колата - толкова по-меко и лесно пали после, колкото и нелогично да звучи. Току що загасих колата принудително, чрез клапата и ще видя разликата в сутрешния старт, почистих МАП - а, преди това почистих и дебитомера с безконтактен спрей ( Емо, който показа от Бриколаж ), изолирах ЕГР и почистих цялата гняз вътре в колекторите, напръсках всички букси на разните му датчици и регулатори - остава само да чакам за резултат, колкото и песимизъм да има в мен...Само, че поне едно нещо установих - не е проблема в компресията ми, щом установих различните поведения при паленето на колата ми в близки обстановка и температури. ПС: Колега. Извинявай, че пиша в твоята тема, но се надявам проблемите ни да са сходни, така, както и симптомите. Споделям, какво съм направил и, какво съм установил, така както следя и действията ти по отстраняване на твоя проблем за да не губим време в лутане.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
kiselo написа:http://www.youtube.com/watch?v=MbRITQ8KiKE&feature=player_detailpagehttp://www.youtube.com/watch?v=CCLKHoVrwWs&feature=youtu.beТова което дрънка на първото клипче не е от мотора а имам разни дискове във вратата и хлопкат...на второро клипче е след 20-25мин на място колата както се вижда вече е позагряла доволно и си работи супер кротко....Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:kiselo написа:http://www.youtube.com/watch?v=MbRITQ8KiKE&feature=player_detailpagehttp://www.youtube.com/watch?v=CCLKHoVrwWs&feature=youtu.beТова което дрънка на първото клипче не е от мотора а имам разни дискове във вратата и хлопкат...на второро клипче е след 20-25мин на място колата както се вижда вече е позагряла доволно и си работи супер кротко....Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:kiriluz1 написа:Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.
Коментар
-
kiriluz1 написа:kiselo написа:kiriluz1 написа:Другото което ми идва наум е Егра да не би да е за почистване,като го казвам само като предположение,и съдейки от начина му на работа.Аз не съм с дизел,просто често ми се налага да поддържам на брат ми Стилото.Та ЕГР вкарва различен процент изгорели газове спрямо оборотите,ако вкарва повече от необходимото при студен старт ще пречи на запалването.Може и да греша,само предположение.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Сега видях че има някакъв електромагнит на дросела който трябва да затвори 4-5 секунди след като загасиш колата за да не влиза въздух в цилиндрите(така пише в документацията за мареа 1,9 jтd 2000г.) Мисля че е същото и при теб. Ако искаш мога да ти пратя файла , само не знам къде защото е 4,7 mb.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар