Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стилото пали трудно като е студено?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стилото пали трудно като е студено?

    Все не исках да пиша, но след като днес не успях да запаля и сега пак акумолатора стои на зарядно реших да питам.От как застудя колата просто отказва да запали сутрин на първо въртене ... Обикновено пали от второто , понякога на третото...дори и с напълно зареден акумолатор...върти като замаяна но не пали... Лампата на имото си гасне...грешки НЕ записва...гледах преди да завъртя дали имото разпознава ключа с МЕС...разпознва го...ама върти все едно няма нафта...Другото интересно...прави го само като е студено времето...т.е. денем стои около 10 до 13ч спряна докато съм на работа и си пали нормално като температурата е била положителна...Сутрин рано обаче (обикновено към 06:20ч) когато навън е под нулата...не иска...все въртя по 2-3 пъти, а днес и ми падна акумолатора и трябваше да ходя с такси на работа...Дайте някакви идеи...какво може да е...какво да очаквам...пс. Под първото, второто, третото въртене имам в предвид давам си контакт изгасва си там всичко и въртя на стартер...след 2-3-4 сек не пали...изключвам...пак контакт и т.н.пс. Преди 3000км са сменени масла...филтри + горивен...пс. Преди 2000км е сменен термостат с ВЕНR...(въпреки, че това няма много връзка с паленето)пс. Нафтата е само V-power Shell...Или рядко Алпин дизел на ОМВ...пс. след като запали колата си върви без никакви проблеми...никакво колебание в обороти...мощност или каквото и да е...пс. След като е загряла "пали с поглед"...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    #2
    Мисля че и при мен го има този проблем.Даже днес сутринта като запали и работи около 5 минути на място и 2 км преход след като я изгасих запали от втория път.След 3-4 часа престой пак пали трудно.И всичко започна със застудяването ама тогава смених и ангренажния ремък и се чудя може ли да съм объркал зацепването с 1 зъб.След като запали върви като луда , разхода мисля че си е добре, може би малко по-висок ама нали е студено.На МЕС не показва никакви грешки.Може ли датчик на коляновия вал да има кофти параметри когато е студена и да се оправя като загрее?
    Fiat Stilo MultiJet 120 PS
    Multiwagon

    Коментар


      #3
      Датчика го махате като проблем ако оборотомера отчита обороти докато въртите на стартер. За да хванете проблема си трябва диагностика в момента когато не пали за да се види какво липсва.

      Коментар


        #4
        Здравейте в отбора на трудно палещите сутрин. Моя проблем си стои. След празниците ще го нищя.ПС: Колега. И аз недоумявам. Някъде между 10-ия и 11 - ия час престой съчетани с ниска температураправят стартовете ( сутрешните ) кошмарни. Всички останали стартове са ми безпроблемниРевизирал съм свещи, подгрев, релета, температурен датчик...Грешки не записва колата.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #5
          погледнете какво става с исканото и действителното налягане в рейла и на колко пр.работи регулатора.там се е скрил заека

          Коментар


            #6
            При мен когато въртя на стартер оборотомера не мърда.А за регулатора ето това извадих от лог на ФЕС:ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 906 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 1,08 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,19 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -1,41 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,15 mm³/iКоличество въздух: 359,5 mg/iКоличество въздух (цел): 369,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 2,66 °CТемпература на въздуха (турбо): 17,06 °CНалягане на горивото: 334,00 barНалягане на горивото (цел): 326,50 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 896 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,56 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,44 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -1,15 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,18 mm³/iКоличество въздух: 492,5 mg/iКоличество въздух (цел): 502,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 3,56 °CТемпература на въздуха (турбо): 11,16 °CНалягане на горивото: 325,20 barНалягане на горивото (цел): 321,80 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 893 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,60 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,38 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -1,07 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,09 mm³/iКоличество въздух: 495,0 mg/iКоличество въздух (цел): 514,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 3,56 °CТемпература на въздуха (турбо): 11,16 °CНалягане на горивото: 316,40 barНалягане на горивото (цел): 321,80 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2257 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,61 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,30 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,99 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,06 mm³/iКоличество въздух: 353,5 mg/iКоличество въздух (цел): 358,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 5,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 14,06 °CНалягане на горивото: 562,60 barНалягане на горивото (цел): 552,90 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2257 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,49 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,27 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,83 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,07 mm³/iКоличество въздух: 447,0 mg/iКоличество въздух (цел): 449,5 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 6,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 15,46 °CНалягане на горивото: 558,20 barНалягане на горивото (цел): 559,00 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2257 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,49 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,27 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,83 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,07 mm³/iКоличество въздух: 447,0 mg/iКоличество въздух (цел): 449,5 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 6,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 15,46 °CНалягане на горивото: 558,20 barНалягане на горивото (цел): 559,00 barЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Обороти на двигателя: 2336 об.Корекция на впръскването (цил. 1): 0,49 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 2): 0,07 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 3): -0,81 mm³/iКорекция на впръскването (цил. 4): 0,34 mm³/iКоличество въздух: 471,5 mg/iКоличество въздух (цел): 464,0 mg/iТемпература на въздуха (дебитомер): 6,06 °CТемпература на въздуха (турбо): 16,66 °CНалягане на горивото: 512,00 barНалягане на горивото (цел): 494,10 barС колко е допустимо да се различава реалното налягане от цел?И от тази корекция на впръскването какъв извод може да се направи, защото си мислех ,че може и от дюзи да е проблема?
            Fiat Stilo MultiJet 120 PS
            Multiwagon

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              погледнете какво става с исканото и действителното налягане в рейла и на колко пр.работи регулатора.там се е скрил заека
              От регулатора би трябвало да запише грешка. Поне при мен беше така.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                колата сток ли е или е мапвана?
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  nsn написа:
                  колата сток ли е или е мапвана?
                  ами лятото като я гледахме с Емо каза, че е сток...ама нещо говореше, че повечко надувала турбината...дали е така...незнам аз си знам, че е сток! Днес при по топло време +4С някъде и зареден акумолатор колата си запали от първо въртене без почти никакви проблеми...единствено, че върти малко по-дълго...т.е. ако беше по-студено щеше пак да си запали от втория-третия път...странното е, че като закачам колата с МЕС на корекция на впръскването не ми изкарва никакви данни никога...незнам къде може да е проблема...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #10
                    Помпата в резервоара работи ли добре.Какъв горивен филтър си сложил.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      FGRC написа:
                      Помпата в резервоара работи ли добре.Какъв горивен филтър си сложил.
                      Филтъра е Fiaam ...предполагам, че ако помпата не работи коректно ще има проблеми и с вървежа на колата, а такъв отсъства...колата върви като изтребител и нямам никакви други проблеми освен, че някой тампон на мотора ми е прецакан и като е студена колата вибрациите ще ми съборят пломбите....като загрее всичко става песен...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #12
                        Дюзи
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          iakvvu написа:
                          Дюзи
                          Ако са дюзи би трябвало да го прави и на топло и на студено време...или поне така си мисля. А като е топло колата си пали докато бутна ключа...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #14
                            Пробвай първо да дадеш два.три пъти само на контакт и тогава завърти мотора.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              премери компресията
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X