ЧИТАВА диагностика ще покаже всичко.проблема НЕ Е в ангренажния ремък.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване при JTD
Collapse
X
-
ivel написа:е ,за това говоря,диагностиката включва много неща ,включително и мерене на кол.връщаща нафта,изходно напрежение на дебитомера,измерване на показаниета на мапа и т.нBravo 1.9d 97г
Коментар
-
За прекъсването - може да е буксата на потенциометъра на педала на газта. Поне аз бих проверил първо това - става лесно и бързо. Каналчетата на женската букса може леко да се сплескат с тъничка отвертка или шило, за да дава по-добър контакт.Иначе за вървенето и пушенето със сигурност винаги добре се отразява почистване на дебитомер, почистване на MAP сензора и проверка на отсечката между дебитомера и турбината - въпреки че там няма високо налягане, повечето Мареа, Браво и подобни късат една гофрирана част точно преди турбината, а след турбината всичко си е ок. Между другото е хубаво въздушния филтър да се сменя по-често - например на 5000 км, особено в София или ако се кара по по-черни пътища.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар