Здравейте. Имам някакъв проблем , който не мога да зазреша.... Колата не върви така както си вървеше преди...... Като почна да редя скоростите след 2500 почва да прекъсва , но съвсем леко се усеща и не върви добре... моля някой ако има представа от какво може да е това да си каже мнението и аз да проверявам ... Благодаря ви предварително ) (п.п Колата е с чисто нов съединител и демпферен маховик Valeo , изчистен дебитомер , масла,ремъци нови.... )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване при JTD
Collapse
X
-
Този ефект при 1.9 JTD се получава от неправилно зацепен ангренажен ремък. Във високите обороти не върви и под 5/100 извънградско не може да падне. Разбира се това при положение, че турбото си надува както трябва - проверяваш турбо пътищата, дебитомера и МАР-а с мултицет в движение, изолираш ЕГР-а ако все още не си го направил, проверяваш ремъка. Последно ако всичко това е наред можеш да видиш отново в движение искано и реално налягане в рейла, както и обратното гориво от дюзите. За всичко това има подробна информация във форума.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Този ефект при 1.9 JTD се получава от неправилно зацепен ангренажен ремък. Във високите обороти не върви и под 5/100 извънградско не може да падне. Разбира се това при положение, че турбото си надува както трябва - проверяваш турбо пътищата, дебитомера и МАР-а с мултицет в движение, изолираш ЕГР-а ако все още не си го направил, проверяваш ремъка. Последно ако всичко това е наред можеш да видиш отново в движение искано и реално налягане в рейла, както и обратното гориво от дюзите. За всичко това има подробна информация във форума.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:не че нещо,ама жтд-то има датчик колянов вал и датчик разпределителен вал и ако е неправилно зацепен ще даде грешка синхронизацияFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ivel и си прав и не си. Факт е че 1 зъб няма да се усети почти от никой, мотора си пали по същият начин, работи си, но който е карал повече време правилно зацепено JTD веднага хваща разликата. И аз мисля че при 8 клапанов двигател по-трудно се усещат тези неща, за разлика от 16 клапанов.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ivel написа:хайде пък аз да кажа ,че разлика никаква нито в разхода нито във вървенето има при зъб напред или назад или поне не се усеща.правил съм си вече експеименти.това важи с особенна сила за двувалките,но не и за тези мотори
Коментар
-
iwo19 написа:ivel написа:хайде пък аз да кажа ,че разлика никаква нито в разхода нито във вървенето има при зъб напред или назад или поне не се усеща.правил съм си вече експеименти.това важи с особенна сила за двувалките,но не и за тези мотори
Коментар
-
chaveto написа:iwo19 написа:ivel написа:хайде пък аз да кажа ,че разлика никаква нито в разхода нито във вървенето има при зъб напред или назад или поне не се усеща.правил съм си вече експеименти.това важи с особенна сила за двувалките,но не и за тези мотори
Коментар
-
Fiat bravo 1.9 jtd 105 , 1999 Проблем с двигателя
Хора имам подобни проблеми като описаните във форума. От скоро време колата ми започна да прекъсва на ниски обороти. Пуши като комин. Като я карам над 2500 оборота не се усеща толкова прекъсването, но нямам същата мощност на двигателя. Колата беше доста по-пъргава преди да се получи този проблем с прекъсването. От Войводиново съм на 3км от Пловдив е селото. Насочиха ме към сервиз Ратола. Преди това бях в Бош на СБА и там ми казаха дюзи и ремонт до 700 лв на две от тях и то без да ми правят диагностиката, която им казах да направят. Това щяло да оправи нещата. В Ратолата ходих днес и там ми направиха диагностика и ми казаха, че трябва да оставя колата да проверят още няколко неща по колата и също предположиха за проблем с ангренажния ремък. Посъветвайте ме какво да правя, моля!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар