Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване при JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсване при JTD

    Здравейте. Имам някакъв проблем , който не мога да зазреша.... Колата не върви така както си вървеше преди...... Като почна да редя скоростите след 2500 почва да прекъсва , но съвсем леко се усеща и не върви добре... моля някой ако има представа от какво може да е това да си каже мнението и аз да проверявам ... Благодаря ви предварително ) (п.п Колата е с чисто нов съединител и демпферен маховик Valeo , изчистен дебитомер , масла,ремъци нови.... )
    FIAT

    #2
    на първо място-диагностика.иначе провери си турбопътищата за пробив и измери изходното напрежение на дебитомера при пълна газ.как си го чистил дебитомера

    Коментар


      #3
      Здравей колега, за празниците съм в Добрич, ако искаш може да се видим и да помогна с каквото мога.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #4
        Re: Прекъсване при JTD

        nIk3tyyy написа:
        (п.п Колата е с чисто нов съединител и демпферен маховик Valeo , изчистен дебитомер , масла,ремъци нови.... )
        Нищо не пише за горивен филтър.
        Fiat Stilo MultiJet 120 PS
        Multiwagon

        Коментар


          #5
          Този ефект при 1.9 JTD се получава от неправилно зацепен ангренажен ремък. Във високите обороти не върви и под 5/100 извънградско не може да падне. Разбира се това при положение, че турбото си надува както трябва - проверяваш турбо пътищата, дебитомера и МАР-а с мултицет в движение, изолираш ЕГР-а ако все още не си го направил, проверяваш ремъка. Последно ако всичко това е наред можеш да видиш отново в движение искано и реално налягане в рейла, както и обратното гориво от дюзите. За всичко това има подробна информация във форума.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            ilko-gd написа:
            Този ефект при 1.9 JTD се получава от неправилно зацепен ангренажен ремък. Във високите обороти не върви и под 5/100 извънградско не може да падне. Разбира се това при положение, че турбото си надува както трябва - проверяваш турбо пътищата, дебитомера и МАР-а с мултицет в движение, изолираш ЕГР-а ако все още не си го направил, проверяваш ремъка. Последно ако всичко това е наред можеш да видиш отново в движение искано и реално налягане в рейла, както и обратното гориво от дюзите. За всичко това има подробна информация във форума.
            не че нещо,ама жтд-то има датчик колянов вал и датчик разпределителен вал и ако е неправилно зацепен ще даде грешка синхронизация
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              nsn написа:
              не че нещо,ама жтд-то има датчик колянов вал и датчик разпределителен вал и ако е неправилно зацепен ще даде грешка синхронизация
              Не че нещо :D ама при разминати 2 зъба спрямо положението на коляновият вал /или това е един зъб ако гледаме белега на разпределителният вал/ такава грешка не се записва, а симптомите са като описаните от колегата. Наскоро колегата от форума, който прави разходомерите за JTD-тата беше споделил, че след смяна на ремъка на неговата кола явно направена от грамотен човек, а не от "майстор" е забелязал понижение на разхода и най-вероятно до сега е карал с неправилно зацепен ремък.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                хайде пък аз да кажа ,че разлика никаква нито в разхода нито във вървенето има при зъб напред или назад или поне не се усеща.правил съм си вече експеименти.това важи с особенна сила за двувалките,но не и за тези мотори

                Коментар


                  #9
                  ivel и си прав и не си. Факт е че 1 зъб няма да се усети почти от никой, мотора си пали по същият начин, работи си, но който е карал повече време правилно зацепено JTD веднага хваща разликата. И аз мисля че при 8 клапанов двигател по-трудно се усещат тези неща, за разлика от 16 клапанов.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    хайде пък аз да кажа ,че разлика никаква нито в разхода нито във вървенето има при зъб напред или назад или поне не се усеща.правил съм си вече експеименти.това важи с особенна сила за двувалките,но не и за тези мотори
                    подкрепям колегата - 1 зъб напред - назад да бутнеш не е голям проблем

                    Коментар


                      #11
                      iwo19 написа:
                      ivel написа:
                      хайде пък аз да кажа ,че разлика никаква нито в разхода нито във вървенето има при зъб напред или назад или поне не се усеща.правил съм си вече експеименти.това важи с особенна сила за двувалките,но не и за тези мотори
                      подкрепям колегата - 1 зъб напред - назад да бутнеш не е голям проблем
                      Не е голям проблем, само може да ти паднат пломбите като гасиш/палиш двигателя

                      Коментар


                        #12
                        еее,Чаве,това може да е така,ама не съм се вслушвал.иначе карах такова браво и реших,просто да пробвам зъб назад и зъб напред,просто аз не усетих разликата,виж за гасенето може и да е така.не съветвам никой да си прави такива експерименти.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          iwo19 написа:
                          ivel написа:
                          хайде пък аз да кажа ,че разлика никаква нито в разхода нито във вървенето има при зъб напред или назад или поне не се усеща.правил съм си вече експеименти.това важи с особенна сила за двувалките,но не и за тези мотори
                          подкрепям колегата - 1 зъб напред - назад да бутнеш не е голям проблем
                          Не е голям проблем, само може да ти паднат пломбите като гасиш/палиш двигателя
                          без прецизна проверка на зацепването изобщо не се разбира дали е зъб напред-назад мръдната колата

                          Коментар


                            #14
                            На Пунто jtd ми направи впечетление че работи по-твърдо мотора,оказа се че е със зъб назад.За другото няма как да коментирамзащото колата не е моя и нямам впечетления,това беше само по слух.

                            Коментар


                              #15
                              Fiat bravo 1.9 jtd 105 , 1999 Проблем с двигателя

                              Хора имам подобни проблеми като описаните във форума. От скоро време колата ми започна да прекъсва на ниски обороти. Пуши като комин. Като я карам над 2500 оборота не се усеща толкова прекъсването, но нямам същата мощност на двигателя. Колата беше доста по-пъргава преди да се получи този проблем с прекъсването. От Войводиново съм на 3км от Пловдив е селото. Насочиха ме към сервиз Ратола. Преди това бях в Бош на СБА и там ми казаха дюзи и ремонт до 700 лв на две от тях и то без да ми правят диагностиката, която им казах да направят. Това щяло да оправи нещата. В Ратолата ходих днес и там ми направиха диагностика и ми казаха, че трябва да оставя колата да проверят още няколко неща по колата и също предположиха за проблем с ангренажния ремък. Посъветвайте ме какво да правя, моля!

                              Коментар

                              Working...
                              X