Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво е това незнам Моля помогнете...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво е това незнам Моля помогнете...

    Здравейте незнам каква е тази част и дали е подменяема при домашни условия или сервиз... колата е Фиат браво 1.9тд а проблема ми е като въртя да паля от тази част под нея тече нафта... моля за помощ...
    Прикачени файлове

    #2
    Avansator.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Това е едно от болните места на този двигател. Като цяло преди ми казваха че трябва и апаратура за смяната му, но после се оказа след дискусия в една тема че може и сам да си го смениш. Задължително се сменя с ново, защото втора употреба ако не тече, ще текне скоро. Струва около 180лева, но смениш ли го веднъж забравяш за това. Когато го сменях аз в сервиза ми взеха 20 лева за смяната му.
      Fiat Bravo 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        Вместо 180 лв. може и по-малко за ремонтиран.Ремонта е успешен и спестява доста средства.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Вместо 180 лв. може и по-малко за ремонтиран.Ремонта е успешен и спестява доста средства.
          добре де ако проблема ми е в кабелчето а не в уплътнението може ли да се поправи кадар докато махна колата на някои друг...

          Коментар


            #6
            Проблема е в уплътнение, което пропуска нафта до кабела и там като най-слабо място изпуска. Да може и ремонтиран, но когато го сменях моя, се оказа че тук, в Пловдив, нямаше никъде, и се наложи да пратят от София, а отдавна не съм видял някой във форума да продава ремонтиран, но ако колегата го има в ръцете, има тема как да си го ремонтира сам: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53592
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              jojoooo написа:
              Tornado написа:
              Вместо 180 лв. може и по-малко за ремонтиран.Ремонта е успешен и спестява доста средства.
              добре де ако проблема ми е в кабелчето а не в уплътнението може ли да се поправи кадар докато махна колата на някои друг...
              Не искам да ми се сърдиш колега, но този "тарикатлък" български ни е докарал до това дередже. Вземи си направи колата, като хората и, ако искаш я продай сто пъти. Тарикатлъкът винаги се връща там от къдетое излязъл.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                ++1
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  по принцип се ремонтира,но е по-добре нов

                  Коментар


                    #10
                    sa6obravoto написа:
                    а отдавна не съм видял някой във форума да продава ремонтиран,
                    Има инфо в подписа ми.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Аз карам 2год и кусур със сменени о-пръстени за което съм се погрижил аз припасвал съм иглата и си карам, добра си ми е колата но не си струва да влагам 180лв. Имам си още един готов който возя със мен това е лично мое решение.
                      Човекът е човек когато е на път.

                      Коментар

                      Working...
                      X