Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за какво е

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за какво е

    значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    #2
    На горивния филтър кабелите може да са за отопление (подгрев) на горивото или датчик за наличие на вода във филтъра.И в двата случая, не е повод за паника Говоря по принцип, на пунто не знам за какво са но както си написал че са отдолу, предполагам са за второто.При мен два от кабелите са за нагревателя а другите два - на датчика за температура на горивото.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как

      borchev написа:
      значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
      Щом е на дъното на филтъра , тя е индикатор за наличие на вода в горивото и както пише esper , не е сериозен проблем!

      Коментар


        #4
        благодаря момчета...а каде влиза тази букса че и това не можах да видя?
        FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

        Коментар


          #5
          Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как

          hit-ko написа:
          borchev написа:
          значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
          Щом е на дъното на филтъра , тя е индикатор за наличие на вода в горивото и както пише esper , не е сериозен проблем!
          да де но гледах и никаде не можах да видя каде трябва да влезне?!?! на филтъра имам 1 букса и 1 датчик но буксата е с 2 жици а въпросната букса е с 3 жици ?!?
          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

          Коментар


            #6
            Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как

            borchev написа:
            hit-ko написа:
            borchev написа:
            значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
            Щом е на дъното на филтъра , тя е индикатор за наличие на вода в горивото и както пише esper , не е сериозен проблем!
            да де но гледах и никаде не можах да видя каде трябва да влезне?!?! на филтъра имам 1 букса и 1 датчик но буксата е с 2 жици а въпросната букса е с 3 жици ?!?
            Ами явно буксата дето виси на кабелите ти не е за филтъра. Аз също имам една свободна букса с 3 кабела на нея, близо е до филтъра но няма нищо общо с него.И нямам идея за какво е.На моя филтър няма датчик за вода, само подгрев. Виж тук.Що не вземеш да снимаш ситуацията, по-лесно ще стане от обясненията? P.S: Такъв ли е конектора? Оградения в червено е свободен при мен.
            Прикачени файлове
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              при мене са яко спагети пък и се прибирам по нощите и трябва със светкавица да снимам но ще го направя...и каде ми е на мене уреда за ръчно подкачване на гориво(ако имам такъв де?!)
              FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

              Коментар


                #8
                филтърът е побългарен

                При мен тая букса с трите кабела влиза в долния край на филтъра за гориво. Буквално е на долната пробка и мисля, че е за датчик за вода в горивото. За малко и за да имам три излишни кабела при последната смяна на филтър, добре че обърнах внимание че са ми приготвили различен филтър. Нямали оригинален а майсторът ми обясни, че не проблем да не е включена въпросната букса защото съм бил съвестен и съм си сменял филтрите без да ми напомня някаква си лампа.............................
                Lupo - The Monster
                Е83 3D

                Коментар


                  #9
                  Re: филтърът е побългарен

                  geo_g написа:
                  При мен тая букса с трите кабела влиза в долния край на филтъра за гориво. Буквално е на долната пробка и мисля, че е за датчик за вода в горивото. За малко и за да имам три излишни кабела при последната смяна на филтър, добре че обърнах внимание че са ми приготвили различен филтър. Нямали оригинален а майсторът ми обясни, че не проблем да не е включена въпросната букса защото съм бил съвестен и съм си сменял филтрите без да ми напомня някаква си лампа.............................
                  Искаш да кажеш че има два типа филтри - единия е като моя, с пробка за източване на дъното и друг, на който си има монтиран датчик за този конектор? То като се замисля, логично е датчика за вода да е на самия фитър и да е комсуматив но никога до сега не са ми предлагали такъв. Може би Христо може да се изкаже компетентно? Странното е че на Темпрата не знам да има индикатор за вода във филтъра... Утре ще проверим тая работа 10х колега
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    аз го имах преди смяната на филтъра този датчик и си работеше-отчиташе ми вода и наистина имаше не само вода а какво ли още не...сега незнам дали е от това
                    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                    Коментар


                      #11
                      Такааа, разгадана е мистерията, не издържах чак до утре Друго си е и да попрочете човек, от тук например.Значи конектора с 3 края за който говорим безспорно е на датчика за наличие на вода.Aко обаче няма къде да се навре под филтъра, значи той е без такъв датчик. Дето се казва, за 15лв - толкова Според схемата, на този куплунг има +12V, маса и извод ламБето на таблото. Което предполага и наличие на малко електроника във филтъра, не е само гол датчик. Това от своя страна пък навява опасения че цената на истински филтър няма да прилича на 15лв :D Разните схеми и картинки които съм дал са за Темпра но ми се струва че нащата са еднакви и при пунтото.Дано съм помогнал, но темата определено беше полезна и за мен - на следващата смяна, ще търся филтър на който да мога да забуча хвърчащия куклунг!
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        след някой друг час-снимки
                        FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                        Коментар


                          #13
                          ..

                          снимки....а какво е това в кръгчето-1(разкрито е-за климата е)....2 и 3 са буксата и жичката...а каде ми помпата за припомпване на нафта към помпата?
                          Прикачени файлове
                          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                          Коментар


                            #14
                            Няма такава помпа Сипваш нафта във филтъра преди да го затегнеш и палиш
                            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                            FIAT Punto 99' 1.7 TD

                            Коментар


                              #15
                              Малко е стара темата, но да не пускам нова... С какво си сменяте/затягате горивните филтри? На ръка ли? Моя беше оригиналния (за дизеларка става въпрос) и мастора взе един специален инструмент - затяга се около филтъра и така има рамо за по-лесно развиване, че на ръка се мъчиха няколко човека и не можа да се отвие...

                              Коментар

                              Working...
                              X