значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за какво е
Collapse
X
-
На горивния филтър кабелите може да са за отопление (подгрев) на горивото или датчик за наличие на вода във филтъра.И в двата случая, не е повод за паникаГоворя по принцип, на пунто не знам за какво са но както си написал че са отдолу, предполагам са за второто.При мен два от кабелите са за нагревателя а другите два - на датчика за температура на горивото.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как
borchev написа:значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
Коментар
-
Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как
hit-ko написа:borchev написа:значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошоFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как
borchev написа:hit-ko написа:borchev написа:значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошоP.S: Такъв ли е конектора? Оградения в червено е свободен при мен.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
филтърът е побългарен
При мен тая букса с трите кабела влиза в долния край на филтъра за гориво. Буквално е на долната пробка и мисля, че е за датчик за вода в горивото. За малко и за да имам три излишни кабела при последната смяна на филтър, добре че обърнах внимание че са ми приготвили различен филтър. Нямали оригинален а майсторът ми обясни, че не проблем да не е включена въпросната букса защото съм бил съвестен и съм си сменял филтрите без да ми напомня някаква си лампа.............................Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
Re: филтърът е побългарен
geo_g написа:При мен тая букса с трите кабела влиза в долния край на филтъра за гориво. Буквално е на долната пробка и мисля, че е за датчик за вода в горивото. За малко и за да имам три излишни кабела при последната смяна на филтър, добре че обърнах внимание че са ми приготвили различен филтър. Нямали оригинален а майсторът ми обясни, че не проблем да не е включена въпросната букса защото съм бил съвестен и съм си сменял филтрите без да ми напомня някаква си лампа.............................Искаш да кажеш че има два типа филтри - единия е като моя, с пробка за източване на дъното и друг, на който си има монтиран датчик за този конектор? То като се замисля, логично е датчика за вода да е на самия фитър и да е комсуматив но никога до сега не са ми предлагали такъв. Може би Христо може да се изкаже компетентно?
Странното е че на Темпрата не знам да има индикатор за вода във филтъра... Утре ще проверим тая работа
10х колега
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Такааа, разгадана е мистерията, не издържах чак до утреДруго си е и да попрочете човек, от тук например.Значи конектора с 3 края за който говорим безспорно е на датчика за наличие на вода.Aко обаче няма къде да се навре под филтъра, значи той е без такъв датчик. Дето се казва, за 15лв - толкова
Според схемата, на този куплунг има +12V, маса и извод ламБето на таблото. Което предполага и наличие на малко електроника във филтъра, не е само гол датчик. Това от своя страна пък навява опасения че цената на истински филтър няма да прилича на 15лв :D Разните схеми и картинки които съм дал са за Темпра но ми се струва че нащата са еднакви и при пунтото.Дано съм помогнал, но темата определено беше полезна и за мен - на следващата смяна, ще търся филтър на който да мога да забуча хвърчащия куклунг!
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Няма такава помпаСипваш нафта във филтъра преди да го затегнеш и палиш
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Малко е стара темата, но да не пускам нова... С какво си сменяте/затягате горивните филтри? На ръка ли? Моя беше оригиналния (за дизеларка става въпрос) и мастора взе един специален инструмент - затяга се около филтъра и така има рамо за по-лесно развиване, че на ръка се мъчиха няколко човека и не можа да се отвие...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар