Да няма прескочил зъб проверено е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ фиат мареа 1.9jtd не пали
Collapse
X
-
Колега, при мен след смяна на масло и филтри включително горивен филтър колата отказа да пали. След много ровичкане без проба да се запали на дърпавела - колата продължаваше да не пали (включително ровиха всички датчици). След дърпане колата запали, карах я три дни и пак отказа да пали. Оказа се, че регулатора на налягането, който е на помпата се е счупил вътре. Смених го и вече 2 месеца нямам проблеми ни с палене ни с вървене. На този двигател са му много важни всички датчици, че да запали. При мен на диагностиката излязоха няколко грешки, като 2 от тях са ми кажи речи константни - от време на време имобилайзера, постоянна за EGR и грешка за налягането. Това с "импулсите" за дюзите е странна логика Бяхя ме филмирали тотално и мен, бях тръгнал дори компютър да търся, но след малко телефонни разговори със специалиста и с една автоморга - стигнах до извода, че няма как да е компютър, особено като от моргата ми казаха, че на JTD може да изгори всичко друго, но не и компютъра (за последния опасенията идваха от това, че не можеха да се свържат с него, но като си занесох моя машина и четец - всичко се видя)...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
specialista написа:Освен за прескочил зъб имам в предвид сигнала от двата датчика(колянов и разпределителен вал) дали е на лице.Това се вижда на диагностика.Успех!04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар