Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ фиат мареа 1.9jtd не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да няма прескочил зъб проверено е

    Коментар


      #17
      Освен за прескочил зъб имам в предвид сигнала от двата датчика(колянов и разпределителен вал) дали е на лице.Това се вижда на диагностика.Успех!

      Коментар


        #18
        В темата писах че на диагностиката не изкарва никакви грешки смених също и датчика на коляновия вал но не е от него причината е друга но каква ъъммм

        Коментар


          #19
          Колега, при мен след смяна на масло и филтри включително горивен филтър колата отказа да пали. След много ровичкане без проба да се запали на дърпавела - колата продължаваше да не пали (включително ровиха всички датчици). След дърпане колата запали, карах я три дни и пак отказа да пали. Оказа се, че регулатора на налягането, който е на помпата се е счупил вътре. Смених го и вече 2 месеца нямам проблеми ни с палене ни с вървене. На този двигател са му много важни всички датчици, че да запали. При мен на диагностиката излязоха няколко грешки, като 2 от тях са ми кажи речи константни - от време на време имобилайзера, постоянна за EGR и грешка за налягането. Това с "импулсите" за дюзите е странна логика Бяхя ме филмирали тотално и мен, бях тръгнал дори компютър да търся, но след малко телефонни разговори със специалиста и с една автоморга - стигнах до извода, че няма как да е компютър, особено като от моргата ми казаха, че на JTD може да изгори всичко друго, но не и компютъра (за последния опасенията идваха от това, че не можеха да се свържат с него, но като си занесох моя машина и четец - всичко се видя)...
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            Аз лично мисля че трява да сменя майстора май той е най-сериозния ми проблем другото мисля че ще е дреболия@_@

            Коментар


              #21
              specialista написа:
              При теб трябва да се изолира имобилайзера и всичко ще си дойде на мястото!Весели празници!
              да това се оказа проблема БЛАГОДАРЯ :D

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                Освен за прескочил зъб имам в предвид сигнала от двата датчика(колянов и разпределителен вал) дали е на лице.Това се вижда на диагностика.Успех!
                Спомням си, че Оги имаше проблеми с датчик на разпределителния вал.Прочети тази тема. Доста е полезна.Има инфо как може да провериш датчика с подръчни средсвта. клипП.С. Не вярвам много на диагностиката да хване проблема с датчика.Още като купих колата, след 300 км. изгасна и повече не запали. Дойде един специалист и прегледа за грешки - нямаше съществени (освен егр и т.н.).Налягането в рейката беше в норма.Дръпнахме колата и запали (може би от вибрациите датчика е заработил правилно).След време спря да пали отново и директно смених датчика.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #23
                  Аз лично мисля че трява да сменя майстора май той е най-сериозния ми проблем другото мисля че ще е дреболия@_@

                  Коментар

                  Working...
                  X