проблема не е от нафтата щом след като запали работи "като мушица"според мене проблема е в дюза/дюзи нека колегата ги провери с излишното гориво(за 1мин работа на двигателя излишното гориво от една дюза трябва да е около 8-9мл до 20мл колата ще пали после идват проблемите)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем: не пали Bravo JTD (видео)
Collapse
X
-
superfiata написа:пробвай да спреш фаровете парното и дръж малко на стартер
Коментар
-
Все си мисля, че проблемът е с доставката на гориво. Втори ден вече нямам този проблем, но пък и чувам откъм двигателния отсек звук наподобяващ пълнене ( твърде субективно де ). Тогава паля от раз. Когато не чуя този звук - се треса, като колегата. :P А този звук започнах да го чувам с количества над средните за скалата на резервоара. Ще изследвам. При мен се получава така само при престой на колата над 9-10 часа съчетани с ниски температури. През другото време си пали ( независимо от температурата ) от раз. ПС: Допускам и да е по-сериозен проблемът де...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
колеги да си говорим чесно,едно жтд не пали веднага когато има следните проблеми:-неправилно зацепване(можеби го изключваме като вариант защото колегато не споменава смяна на ремък)-проблем с помпа високо налягане(тогава пали кофти на всеки старт на двигателя понеже трудно вдига налягане)-проблем с регулатора-проблем с дюзи(първия старт зя деня е труден,или след по-дълъг престой)-проблем с помпата в резервоарапроблема с подгряването го премахваме,защото още температурите са около 0гр а жтд-то пали без подгрев до -10гр(в случай мойто,можеби всички)Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:колеги да си говорим чесно,едно жтд не пали веднага когато има следните проблеми:-неправилно зацепване(можеби го изключваме като вариант защото колегато не споменава смяна на ремък)-проблем с помпа високо налягане(тогава пали кофти на всеки старт на двигателя понеже трудно вдига налягане)-проблем с регулатора-проблем с дюзи(първия старт зя деня е труден,или след по-дълъг престой)-проблем с помпата в резервоарапроблема с подгряването го премахваме,защото още температурите са около 0гр а жтд-то пали без подгрев до -10гр(в случай мойто,можеби всички)A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Дори и да има проблем с помпата е редно да запали. Все пак помпата за ВН си е пълна с нафта, рейла.... също са пълни. Точно заради това смятам, че ако помпата си е пълна ще си запали и ако вече няма подаване на гориво към нея ще изгасне. Според мен в момента на палене си вдига налягане и веднага в следващия момент налягането изчезва и затова гасне. Аз залагам на дюза и регулатор. Също така може да се изключи датчика на рейла за пробата.
Коментар
-
Аз бих предложил да се измери налягането на помпата от резервоара (трябва да е около 2,5 бара) и налягането на обратната нафта (някой запознат трябва да каже, но мисля, че трябва да е 0 бара). Ако там е наред - на диагностика би трябвало да се види налягането на високото налягане и контрола му - регулатор на налягането. Моята така палеше трудно и се оказа че е задръстена цедката на регулатора - отрязахме я! После се прецака и самия регулатор и всичко идва май от "боклучаво" гориво! А това тракане според мен е от нестабилни обороти.Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан
Коментар
-
Колеги , аз имам една работеща подгревна свещ (на 3-ти цилиндър) на -5 гр въртя не повече от 2 сек. пали и в момента на палене оборотите се форсират на 1000 - 1050 и след това застават на 870 об. мога да направя клип ама сега няма такива студове като миналата седмица ... нафтата ми не се е качвала над 2-та чертичка от месеци ... горивния филтър не съм го сменял с тази смяна на масло защото нямах време ... но най-важното е че в нафтата слагам Castrol TDA и малко от време на време малко бездимно 2Т масло 1гр. за литър (но не на всяко зареждане само като ще раздавам газ или имам насрочена гонка с някой) по едно време карах с една червена нафта от Рудника страшно вървеше бравото ама и голям разход ми даде с нея със 140 ми даде извън градско 7 разход апък с нафтата от бензиностанцията ми дава 4 и половина най-много 5 на 100 км пак със 140 ако карам , апък с 90 - 100 и под 4 пада ... та съвета ми към колегата е да си види помпите защото звука който чувам е като на майка ми полото сутрин (помпата си изтърва нафтата и пали със много въртене 15-20 сек. а и 4-те свещи са нови и работещи) УСПЕХ колега ! ако ти трябва нещо аз имам още едно Браво JTD че и чипосано за части :P
Коментар
-
Преди да се впусна във филма пробвах: - При 9 часов престой на автомобила сред околна температура варираща от +2 до +5 градуса автомобила си пали от раз. Докато ме види.- При 11 часов престой на автомобила сред околна температура варираща от -1 до +2 градуса - автомобила се тресе, като от на колегата клипа. След такова палене обаче ми прави впечатление, че колата работи много меко. Така на студен старт, когато съм нямал проблеми не е работили никога.Впрочем този проблем с паленето ми се "случи" в края на миналата зима, но не му обърнах много внимание, защото използвах по-често друга кола и отдавах всичко на нередовното каране на автомобила и лошата нафта ( преди години ми беше замръзнала )...Въпреки съмненията ми за качеството на нафтата определено колата ми си е имала "болежка". След това - никакви проблеми и ядове...до преди 20 дена ( отново с падане на температурите ).Това, което съм правил в борбата си по отстраняването на проблема бяха пълната "визитация" на подгряващата система, смяна на 2 изгорели свещи ( индикацията ми беше светнала, сега - не ), реле и отваряне на сондата в резервоара ( чиста, като момина сълза ).Познанията по автомобила ми са повърхностни и с риск да звуча смешно все си мисля, че проблемите ми се крият някъде около доставката на гориво.Преди да замеря дюзите искам да изключа и другите вероятности - температурен датчик, регулатор, датчик на налягане. Не на последно място - не бих изключил и механичен проблем пораждащ и загуба на компресия, но вляза ли в този филм ще трябва да призная крах на основния си ремонт преди 4 години (или около 50 000 км.).Иначе колата не губи масло, антифриз и не пуши с цвят различен от черния, когато я настъпя. Работи спокойно, с едва забележими вибрации единствено по волана ( по-скоро се усещат само, ако го държиш). Когато я паля със зор обаче, като, че ли изпушва малко бяло ( неизгорена нафта явно), но пък "нареди ли си цилиндрите " избълва черно. Иначе върви порядъчно, а разходът си остава най-атрактивното нещо в нея.За утре си поставям задача да пробвам палене с друг температурен датчик ( само ще го закача към моята букса без да го монтирам към термостата ), следващата ми стъпка ще бъде да елиминирам ЕГР за пробата( предложете - дали механично или чрез вадене на буксата му )...Диагностици в Бургас много, но пък не знам добри отзиви за такива. Накрая ще бутна колата в дизел хаус и ще я подложа на безчет "церемонии" пък дай - боже всите да бъдат адекватни или решени от раз. :PA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
та съвета ми към колегата е да си види помпите защото звука който чувам е като на майка ми полото сутрин (помпата си изтърва нафтата и пали със много въртене 15-20 секA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар