Здравейте!Направих едно клипче, за да чуете, за какво става въпрос:http://vbox7.com/play:6d37f3b2dcНаправо ме свива сърцето, като го чуя това тракане... Колата е Фиат Браво 2001 JTD 105 - ако е на кеф, може и да запали, след което като позагрее малко, проблемът изчезва и си пали от раз... и така до следващата мразовита вечер. Закарах я, по-скоро издърпах я до моя човек в Горубляне, една седмица стоя при него, сменя датчици, стартери, горивни филтри... в крайна сметка не можа да разбере, къде е проблемът. Две неща, които също трябва да се споменат - преди около месец се счупи демпферната шайба, а малко след това бензинаджия ми сипа бензин вместо нафта -добутах я веднага до сервиз и източихме всичко от системата, уж не било проблем ама... както и да е... ако някой има някакво предположение, какво се случва, слушам ... или поне да ми препоръчате някой добър майстор на италианки... Благодаря предварително!Преместена, допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем: не пали Bravo JTD (видео)
Collapse
X
-
Тракането да не е от разбит тампон/щанга на двигателя?Не съм имал такъв проблем и не знам как се държи при разбити тампони, ама гледам има доста вибрации, та може и това да е.А работи ли си нормално иначе като я запалиш, макар и с тракането изфорсирва ли се?Относно паленето, пробвал ли си с друг акомулатор? Или пък цяла нощ зареждай твоя и сутринта го монтирай преди паленето.Темата е за дизеловия раздел според мен, така че скоро я очаквай там"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
С дърпане не съм пробвал да я паля, но я пуснах по един баир и на 2ра и контакт си запали веднага. Вибрациите и тракането ги има само докато съм завъртял стартера, ако запали - изчезват и колата си е като мушица... това за лампата на маслото го виждам и аз сега, майсторът в Горубляне е пипал по таблото и в момента и оборотомерът не свети, явно нещо не ги е вързал като хората. Като му я занесах, я запали като задържа стартера 20-30 сек, но аз не смея да го направя, че един приятел ме плаши всеки път, че така си е стопил неговия стартер...
Коментар
-
Колега, като гледам клипчето, не въриш достаъчно на стартер. Моята кола е със същия двигател и задържам доста повече докато запали, поне 5 секунди, но разбира се не 20-30, като ти си писал. Винаги е така студена, дори и лятото. Пробвай да задржиш малко по-дълго, но ако си сигурен, че акумулатора е добре зареден. С тези опити и от студа може да е паднал и да не върти достатъчно, затова да не пали.
Коментар
-
Колега. Все едно своята кола от преди 2-3 дена гледам. Смених свещи и филтър - нищо. Диагностика - нищо. Отворих сондата - нищо...Докато не си напълних резервоара от "различна" бензиностанция и не добавих една добавка на Бардал BDC. Още тази сутрин си запалих, като пич. Е, имах едно много леко притрисане, но и температурата беше -3 градуса. Проблема с разтрисането , като твоето ми го направи за сефте на + 1 гр...Само, че аз съм по-упорит от теб и задържам повече на стартер с рязко подаване на газ. Преди да се впускаш в приключения - си добави качествено гориво ( не споменавам бензиностанции, но аз отново се доверих на една с три букви ). Не знам, как е на други места, но доста мои колеги и приятели споделят проблеми подобни на моите/твоите само, че изразени по различни начини. Инвестирах и в добавка на Бардал и определено се усеща разликата дори и при работа на двигателя след първоначален и сутрешен старт.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
monstera написа:Колега, като гледам клипчето, не въриш достаъчно на стартер. Моята кола е със същия двигател и задържам доста повече докато запали, поне 5 секунди, но разбира се не 20-30, като ти си писал. Винаги е така студена, дори и лятото. Пробвай да задржиш малко по-дълго, но ако си сигурен, че акумулатора е добре зареден. С тези опити и от студа може да е паднал и да не върти достатъчно, затова да не пали.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар