Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем: не пали Bravo JTD (видео)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    @ntodorov - Според мен от студа се свива някоя връзка и лапа въздух от там, което причинява и бълбукащите звуци в опитите да се самообезвъздуши системата.

    Коментар


      #32
      @ntodorov - Според мен от студа се свива някоя връзка и лапа въздух от там, което причинява и бълбукащите звуци в опитите да се самообезвъздуши системата. .... ами да точно това имах аз предвид че системата не е обезвъздушена като хората ... за тва така се мъчи да запали но успява чак след продължително въртене ... помпа дюза-та има един клапан който задържа нафтата а при ЖТД-то не знам кво има но ще е нещо подобно

      Коментар


        #33
        HATPOBEH написа:
        Колеги , аз имам една работеща подгревна свещ (на 3-ти цилиндър) на -5 гр въртя не повече от 2 сек. пали и в момента на палене оборотите се форсират на 1000 - 1050 и след това застават на 870 об. мога да направя клип ама сега няма такива студове като миналата седмица ... нафтата ми не се е качвала над 2-та чертичка от месеци ... горивния филтър не съм го сменял с тази смяна на масло защото нямах време ... но най-важното е че в нафтата слагам Castrol TDA и малко от време на време малко бездимно 2Т масло 1гр. за литър (но не на всяко зареждане само като ще раздавам газ или имам насрочена гонка с някой) по едно време карах с една червена нафта от Рудника страшно вървеше бравото ама и голям разход ми даде с нея със 140 ми даде извън градско 7 разход апък с нафтата от бензиностанцията ми дава 4 и половина най-много 5 на 100 км пак със 140 ако карам , апък с 90 - 100 и под 4 пада ... та съвета ми към колегата е да си види помпите защото звука който чувам е като на майка ми полото сутрин (помпата си изтърва нафтата и пали със много въртене 15-20 сек. а и 4-те свещи са нови и работещи) УСПЕХ колега ! ако ти трябва нещо аз имам още едно Браво JTD че и чипосано за части :P
        колега продаваш ли я тази кола?
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #34
          Бравото не го давам за нищо .... в сряда нова загора - софия - софия градско - монтана (за монтана навигацията ме прекара през петрохан) - и обратно от монтана към нова загора .... пробег 800 км (фиата вози твърдо ... убих са от път ) 150 лв нафта налях ... (като бях на резерва ) и се прибрах с половин резервоар .... ддз добре ли гори не гори ли добре .... ходихме с бащата да му търсим кола и най-накрая харесахме и купихме от Монтана мазда 6 спортвагон 2.0 д 136 коня ... бая варви ... ама с бравото му опънах шушоните по магистралата ... до 200 много му дръпнах ама на 200 фиата спира пък онова продължава (искам и фиата да варви така (много съм ТЪП ... оспамих темата на колегата ) Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

          Коментар


            #35
            Айде и аз да кажа. Точно така работеше като пробвах да я запаля с извадена подгревна свещ. Според мен някой цилиндър изпуска компресия.
            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

            Коментар


              #36
              Deqn написа:
              Айде и аз да кажа. Точно така работеше като пробвах да я запаля с извадена подгревна свещ. Според мен някой цилиндър изпуска компресия.
              аВъобще не изключвам и тази вероятност...
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #37
                Една идея от мен. Свали пистовия ремък и пробвай да запалиш, за да изключиш доста въртящи се части.На мен звукът ми прилича на един или повече неработещи цилинри.Подгревните свещи не може да са проблем според мен. На -10 се опитвах да запаля. Запалих след около 20 мин въртене и какви ли не опити.Оказа, се че само една свещ е работила. Звука е доста подобен.Преди 3 години някъде имах доста странен проблем. Страшен звук, но не както твоя. Както работи мотора на празен ход и започва едно чукане, но толкова силно, че имам чувството сякаш мотора щч излезе от коша. Гася веднага, паля и няма никой. Тогава си мислих, че е от маховика. След години, демпферната шайба и фрайлауф шайбата на генератора се прецакаха. Може би е било от тях.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #38
                  Колега @ntodorov има ли развитие по твоя проблем , че и мен ме е налегнало нещо и не мога да разбера какъв е проблема и пак започна със застудяването?
                  Fiat Stilo MultiJet 120 PS
                  Multiwagon

                  Коментар


                    #39
                    bgeorgiev написа:
                    Колега @ntodorov има ли развитие по твоя проблем , че и мен ме е налегнало нещо и не мога да разбера какъв е проблема и пак започна със застудяването?
                    Не. Все още не, но имам подозрения, че губя вакуум. Намерих разхерметизирана връзка между вакуум маркуча идващ от вакуум резервоара и клапана за мекото гасене на колата. При ранното стартиране на двигателя помолих мой приятел да "симулира" движение на този лост и установих, че онова тресене вече го нямам, а колата запали след около 3-4 секунди на стартер. Възстанових връзката на вакуум маркуча към клапана и след гасене на двигателя лоста се измества по направление. При неуспешния старт това движение го нямаше. Иначе се надявам да съм херметизирал системата...Като за капак вчера ми се скапа демпферната шайба след странно трополене. В същия този момент и колата ми запали. Днес я демонтирах и утре ще я сменям. Махнах шайбата ( скапаното Дейко на 50 000 км.) и обслужващия ремък.Утре ще купувам нова, но преди това ще пална колата без ролките и ремъка по обслужващите части на двигателя.Не бързам със заключенията все още и за това не съм писал в темата...Но и моята кола е от сорта - като не се разваля, няма разваляне, но, като тръгне да се скапва се скапва с кеф... :PЯвно се сблъсквам с няколко проблема сборът от които ми дават и проблема наречен - сутрешен старт...Ще пиша за развръзката.ПС: Утре ще изолирам и ЕГР-а. Да елиминирам и него, като проблем. :P
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #40
                      Аз същи мисля, че губя вакум, защото преди палене педала на спирачката е много корав.Но каква е връзката на паленето с вакума?
                      Fiat Stilo MultiJet 120 PS
                      Multiwagon

                      Коментар


                        #41
                        Имах подобен проблем с ЖТД двигател. Звука при опит за стартиране да не кажа, че беше същия. Решението се оказа в ЕГР-а. След затапването му, всичко се нормализира - перфектен старт, чудесна работа на двигателя. Съмнявахме се в какво ли не, проверявахме какво ли не (като при теб повечето неща). Бях пуснал тема за проблема, някой от колегите предположи ЕГР. И се оказа прав Дано и при теб да е този минимален откъм средства и време ремонт
                        '99 FIAT Marea Weekend TD75

                        Коментар


                          #42
                          Steffcho написа:
                          Имах подобен проблем с ЖТД двигател. Звука при опит за стартиране да не кажа, че беше същия. Решението се оказа в ЕГР-а. След затапването му, всичко се нормализира - перфектен старт, чудесна работа на двигателя. Съмнявахме се в какво ли не, проверявахме какво ли не (като при теб повечето неща). Бях пуснал тема за проблема, някой от колегите предположи ЕГР. И се оказа прав Дано и при теб да е този минимален откъм средства и време ремонт
                          Аз моя го затапих. Оня ден (писах го в дългия си поуст в темата на колегата). Нищо не казвам за сега, ама и студовете избягаха де...Оправих си и клапана за мекото гасене, почистих си и Мап-а и Маф-а. Остава да почакам.Въпреки, че тази сутрин запалих на 3 градуса, както не ми се беше случвало тази зима - леко, неусетно и сигурно-при това без грам пушилка и онова притрисане... ...Нищо не смея да кажа все още. Ще пиша в студа.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар

                          Working...
                          X