Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    do4ko написа:
    принципа на работа е горе долу следния преди да стиснеш клапаните са затворени като стиснеш клапа 2 се затваря а клапа 1 се отваря и помпата се изпразва като пуснеш клапа 1 се затваря и от клапа 2 помпата се пални с гориво общо взето нещо такова
    Това е ясно. При работещ двигател е нормално и двете клапанчета да са отворени и обратното-при загасен да са затворени, защото тогава помпата не работи и не създава налягане.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      1 и 2 са обикновени скобички, които се навиват с отвертка. Да не би тия клапанчета да са в помпата, а не в крушата, защото Киро Алфата ми каза, че клапанчето, което не позволява да се върне нафтата се намирало във/или около ГНП.Иначе аз вчера си запалих от раз, след работа пак и тая сутрин пак от раз Обяснявам си го, че сложих добавка Redex, но я предозирах (на 30 л сложих като за два резервоара) и сега пак продължавам да карам с тая добавка. Почти 1000 км съм минал с нея.

      Коментар


        #18
        клапани трябва да има ама не точно където са скобите а до тях иначе с тая помпа нищо нямаше да напомпиш клапаните са в двата края на помпата
        Fiat Croma 2.5TD 86

        Alfa Romeo 2.5TD 94

        Коментар


          #19
          doofiat написа:
          Обяснявам си го, че сложих добавка Redex, но я предозирах (на 30 л сложих като за два резервоара) и сега пак продължавам да карам с тая добавка. Почти 1000 км съм минал с нея.
          Само внимавай с тия химии да не се разтвори нещо важно. Предупреждава ли са ме доста за тях и аз много се замислих преди да си сипя. Иначе един таксиметров шофьор ми препоръча някаква на кастрол - била много силна и едно шише стигало за няколко години даже.

          Коментар


            #20
            Ясно ми е че 1 и 2 са скоби защото аз съм ги поставял Ще разглобявам явно да се уверя и после ще има снимки за вас.Демонтирайте и вие нещо де моята кола ли ще е опитното зайче от всички дизели във форума :D Майтапче ще го направя стига да ми остане време.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              привет,вчера свалих "крушата" и естествено я разглобих. На показаните позиции има обратни клапанчета,които работят в противоположни посоки. Набедих ги и ги изхвърлих. Новата "круша" е 15 лева,не е толкоз страшна! Днес ще видя има ли ефект. Дано!

              Коментар


                #22
                ivo iliev написа:
                привет,вчера свалих "крушата" и естествено я разглобих. На показаните позиции има обратни клапанчета,които работят в противоположни посоки. Набедих ги и ги изхвърлих. Новата "круша" е 15 лева,не е толкоз страшна! Днес ще видя има ли ефект. Дано!
                В самата круша ли са клапанчетата?

                Коментар


                  #23
                  При мен пичове е малко по-различно... имам едни джаджи преди и след крушата, както описах. Може да е приспособено нещо, или пък това да е решение след фейслифтинга от 98-ма.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Vladim написа:
                    При мен пичове е малко по-различно... имам едни джаджи преди и след крушата, както описах. Може да е приспособено нещо, или пък това да е решение след фейслифтинга от 98-ма.
                    Аз предлагам да си видим "крушите" всички групово на неделната среща

                    Коментар


                      #25
                      Моята мисля да я снимам днес и да покажа снимка. Може да се окаже, че съм с най-готината "круша"! :P
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        Ето малко снимки на круша+клапанче. Това ограденото с кръгче не мога на нищо друго да го оприлича освен на клапанче. А със стрелката съм ви показал, че крушата има посока на монтиране, т.е. явно и в нея има клапани. Хайде, сполай би дизелджии-крушаджии! :P
                        Прикачени файлове
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #27
                          И още нещо... на позиция три, която съчиних при мен има същата джаджа, като тази в кръгчето на горната снимка, демек клапанче! Сори, за открадната снимка, но трябваше да махам капака за да снимам положението при мен...
                          Прикачени файлове
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар

                          Working...
                          X