do4ko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...
Collapse
X
-
1 и 2 са обикновени скобички, които се навиват с отвертка. Да не би тия клапанчета да са в помпата, а не в крушата, защото Киро Алфата ми каза, че клапанчето, което не позволява да се върне нафтата се намирало във/или около ГНП.Иначе аз вчера си запалих от раз, след работа пак и тая сутрин пак от раз Обяснявам си го, че сложих добавка Redex, но я предозирах (на 30 л сложих като за два резервоара) и сега пак продължавам да карам с тая добавка. Почти 1000 км съм минал с нея.
Коментар
-
doofiat написа:Обяснявам си го, че сложих добавка Redex, но я предозирах (на 30 л сложих като за два резервоара) и сега пак продължавам да карам с тая добавка. Почти 1000 км съм минал с нея.
Коментар
-
Ясно ми е че 1 и 2 са скоби защото аз съм ги поставял Ще разглобявам явно да се уверя и после ще има снимки за вас.Демонтирайте и вие нещо де моята кола ли ще е опитното зайче от всички дизели във форума :D Майтапче ще го направя стига да ми остане време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ivo iliev написа:привет,вчера свалих "крушата" и естествено я разглобих. На показаните позиции има обратни клапанчета,които работят в противоположни посоки. Набедих ги и ги изхвърлих. Новата "круша" е 15 лева,не е толкоз страшна! Днес ще видя има ли ефект. Дано!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар