Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...

    Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.

    #2
    Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н

    doofiat написа:
    Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.
    Eй Кашпировски кажи бе не се спотайвай, пезевенк с пезевенк! Безплатен съвет:Новото SUZUKI SWIFT наи’ш как ша ти ГИЛА! За к’во ти е тоя рейс Бравата?
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      ко стана сега,че не разбрахме-е това е станало и при тебе-закарай го и на 2то место да го погледнат ио после кажи
      Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
      Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
      Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

      Коментар


        #4
        Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н

        Nino написа:
        doofiat написа:
        Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.
        Eй Кашпировски кажи бе не се спотайвай, пезевенк с пезевенк! Безплатен съвет:Новото SUZUKI SWIFT наи’ш как ша ти ГИЛА! За к’во ти е тоя рейс Бравата?
        Знаи’ш ли как бяга Сузито - малииииии, ама пусто кат го фърлиш зад един ТИР, му са чуди ко да го прай половин час А рейса неска и в петъка му зех душътъ - 140-160 км/ч фърка фърка, нищу,чи нипали

        Коментар


          #5
          Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н

          doofiat написа:
          Знаи’ш ли как бяга Сузито - малииииии, ама пусто кат го фърлиш зад един ТИР, му са чуди ко да го прай половин час А рейса неска и в петъка му зех душътъ - 140-160 км/ч фърка фърка, нищу,чи нипали
          С риск да ЗАОФТОПИЧИМ темата ша ти сподела, че не си прав.Новото,1.3/16V e около 95 коня и много "ЗМЕЙ ТИДИТА ша му дишат прахта.За новото ти обаждам.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Добре де... аз все си мисля, че, ако двата клапана, които пречат горивото да се връща обратно и системата да "гълта" въздух са наред би трябвало да няма проблем. Т.е. да не помпаш ръчно всяка сутрин!?
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Добре де... аз все си мисля, че, ако двата клапана, които пречат горивото да се връща обратно и системата да "гълта" въздух са наред би трябвало да няма проблем. Т.е. да не помпаш ръчно всяка сутрин!?
              Ами и аз си мисля това постоянно и ще взема най-накрая да ги сменя. Аз постоянно обяснявам, че може да е от клапанчето и никой невдява и ми казва други неща.

              Коментар


                #8
                Здравеите,имам същият проблем с мареа 1.9тд. Къде се намират тези клапанчета,че ми взеха здравето При мен колата пали,но десетина пъти,после набира въздух и трябва да помпам

                Коментар


                  #9
                  ivo iliev написа:
                  Здравеите,имам същият проблем с мареа 1.9тд. Къде се намират тези клапанчета,че ми взеха здравето При мен колата пали,но десетина пъти,после набира въздух и трябва да помпам
                  Намират се зад двигателя, от лявата страна на нафтовия филтър гледайки отпред назад! На маркуча са, от двете страни на така наречената черна гумена круша. Мязат на големи гайки от алуминий. И при мен с появи тоз проблем. Преди седмица така помпах, вчера пак... не, че е голяма работа, ама, като може и без това действие!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    мога да ви дам само един съвет пробваите след като колата е работила 5 минути да я угасите и веднага без да подгрявате да завартите ако запали значи като стои определено време и пада горивото това моге да се дължи и на възвратния клапан на шприц помпата те са два клапана
                    Fiat Croma 2.5TD 86

                    Alfa Romeo 2.5TD 94

                    Коментар


                      #11
                      На позиция едно и две ли са
                      Прикачени файлове
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        принципно не се вижда добре но тези клапани са на подкачващата помпа проследи горивопровода преди ГНП някаде се намира тази помпа и клапаните са в нея от там по принцип се обездушава системата там трябва да помпиш при теб може и да е в стоиката на самия филтър
                        Fiat Croma 2.5TD 86

                        Alfa Romeo 2.5TD 94

                        Коментар


                          #13
                          сега като го разгледах пак маи наистина са там ама са вътре в помпичката ако това гуменото е помпичка де
                          Fiat Croma 2.5TD 86

                          Alfa Romeo 2.5TD 94

                          Коментар


                            #14
                            принципа на работа е горе долу следния преди да стиснеш клапаните са затворени като стиснеш клапа 2 се затваря а клапа 1 се отваря и помпата се изпразва като пуснеш клапа 1 се затваря и от клапа 2 помпата се пални с гориво общо взето нещо такова
                            Fiat Croma 2.5TD 86

                            Alfa Romeo 2.5TD 94

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              На позиция едно и две ли са
                              Да, но, като гледам при теб са обикновенни скоби. Може да се окаже, че при мен има нещо по-различно, знам ли...
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X