Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...
Collapse
X
-
Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
doofiat написа:Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
Nino написа:doofiat написа:Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.
Коментар
-
Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
doofiat написа:Знаи’ш ли как бяга Сузито - малииииии, ама пусто кат го фърлиш зад един ТИР, му са чуди ко да го прай половин час А рейса неска и в петъка му зех душътъ - 140-160 км/ч фърка фърка, нищу,чи нипалиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Vladim написа:Добре де... аз все си мисля, че, ако двата клапана, които пречат горивото да се връща обратно и системата да "гълта" въздух са наред би трябвало да няма проблем. Т.е. да не помпаш ръчно всяка сутрин!?
Коментар
-
ivo iliev написа:Здравеите,имам същият проблем с мареа 1.9тд. Къде се намират тези клапанчета,че ми взеха здравето При мен колата пали,но десетина пъти,после набира въздух и трябва да помпамFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
мога да ви дам само един съвет пробваите след като колата е работила 5 минути да я угасите и веднага без да подгрявате да завартите ако запали значи като стои определено време и пада горивото това моге да се дължи и на възвратния клапан на шприц помпата те са два клапанаFiat Croma 2.5TD 86
Alfa Romeo 2.5TD 94
Коментар
-
принципно не се вижда добре но тези клапани са на подкачващата помпа проследи горивопровода преди ГНП някаде се намира тази помпа и клапаните са в нея от там по принцип се обездушава системата там трябва да помпиш при теб може и да е в стоиката на самия филтърFiat Croma 2.5TD 86
Alfa Romeo 2.5TD 94
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар