Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охладителната система надува ...
Collapse
X
-
-
chaveto написа:Airfan написа:Нека ти представя моята гледна точка. Охладителната система на повечето автомобили е затворена и работи под налягане. Целта е да се повиши температурата на кипене на охладителната течност (някой по-горе отново ти го спомена). За това при неизправен (не задържащ налягане) клапан тези автомобили имат тенденция да прегряват, защото в главата температурите са над 90-100 градуса и се получава завиране на охладителната течност локално, което води до повишаване на налягането, но тъй като няма изправен клапан, колата връща антифриз.
Коментар
-
Airfan написа:Съгласен съм - съска, защото се е разширил антифриза и изпуска налягането, което се е получило при сгъстяването на въздуха в разширителния съд.АЗ бих добавил и следното - ако колата е напълно загряла и се отвори капачката, то се сваля рязко температурата на кипене, тъй като налягането спада и от там се получава разширяване на охладителната течност и оригване извън разширителния съд.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Airfan написа:Съгласен съм - съска, защото се е разширил антифриза и изпуска налягането, което се е получило при сгъстяването на въздуха в разширителния съд.АЗ бих добавил и следното - ако колата е напълно загряла и се отвори капачката, то се сваля рязко температурата на кипене, тъй като налягането спада и от там се получава разширяване на охладителната течност и оригване извън разширителния съд.
Коментар
-
А имаше и едно изказване за Рено.... Ще кажа само, че Рено прави едни от най добрите дизели и това не съм си го изсмукал от пръстите.Рено трафик 2,1 д ,е няма такъв боклук,между другото беше с отворена система.Имах рено 19 1,7 ,добро коле но стигнеше ли се до охлаждането-ужас,затова казах че са измислениНа скоро сменях тапите на блока и няколко дена карах без капачка,никакъв проблем а съм с опелски термостат на 92грFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
ivel написа:а знаете ли колко пъти съм виждал забравени капачки в моторното и няма никакъв проблем,така,че проблема в случая е ясен,за жалост е скъпКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:ivel написа:а знаете ли колко пъти съм виждал забравени капачки в моторното и няма никакъв проблем,така,че проблема в случая е ясен,за жалост е скъп
Коментар
-
ivel написа:Чавето е прав в случая.както писах капачката е като парния винтил на бойлера.и при него вентила е затворен,ама няма проблем,проблем е обаче когато бойлера загрее повече , а вентила не работи.същото е и при двигателите
Коментар
-
ivel написа:Чавето е прав в случая.както писах капачката е като парния винтил на бойлера.и при него вентила е затворен,ама няма проблем,проблем е обаче когато бойлера загрее повече , а вентила не работи.същото е и при двигателите
Коментар
-
така е при нормална експлоатация не трябва да отваря.иначе на автора на темата казвам да отвие капачката на загрял-около80гр двигател и да изфорсира.почти съм сигурен че ще бликне един гейзер от разширителния съд.казвам на загрял ,мотор,не заради друго,а защото ми се е случвало мотор с издухана гарнитура да не надува никак и да загрява бавно,да обаче стигне ли 80гр,стрелката видимо с просто око се качваше нагоре,а мотора надуваше в разширителния съд.логичното обяснени е свързано с разширяването на металите и е друга тема.
Коментар
-
ivel написа:така е при нормална експлоатация не трябва да отваря.иначе на автора на темата казвам да отвие капачката на загрял-около80гр двигател и да изфорсира.почти съм сигурен че ще бликне един гейзер от разширителния съд.казвам на загрял ,мотор,не заради друго,а защото ми се е случвало мотор с издухана гарнитура да не надува никак и да загрява бавно,да обаче стигне ли 80гр,стрелката видимо с просто око се качваше нагоре,а мотора надуваше в разширителния съд.логичното обяснени е свързано с разширяването на металите и е друга тема.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар