Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охладителната система надува ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    Потвърждавам че има проблем със гарнитура на главата или самата глава това Рено! Позволих си да отгатна марката дано колегите не се докачат от това.Успех!
    и как отгатна марката като колегата я е написал? явно не четеш до край което е лошо
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      признавам си че и аз съм същия,понякога

      Коментар


        #18
        Колега, първо си вземи си нова капачка и чак тогава вземай да отваряш двигателя. Първо се започва от най лекото. Вярно че рената се обезвъздушаваха като им вдигнеш казанчето на високо. Капачката ти е 7лева така че не са 170.
        Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
        харчи: DOSTA

        Коментар


          #19
          nsn написа:
          specialista написа:
          Потвърждавам че има проблем със гарнитура на главата или самата глава това Рено! Позволих си да отгатна марката дано колегите не се докачат от това.Успех!
          и как отгатна марката като колегата я е написал? явно не четеш до край което е лошо
          Така е, не съм чел до край постовете.Беше ми достатъчно от първия пост мощноста и това че е атмосферен дизелак и проблема все пак до някъде. :DМоже да се изпита капачката да ли работи!

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Airfan написа:
            chaveto написа:
            А може и капачката да не работи както трябва и от това да надува
            Глупости.
            Какво искаш да ми кажеш, че когато капачката е заминала и няма да надуе маркучите.Знаеш ли, че от проблемна капачка гърмят маркучи, радиатори...
            Да, точно това искам да кажа. Нормално капачката спира да държи налягане, но да речем, че се е запушила, то при правилна работа на охладителната система няма да се вдигне свръхналягане, за да се налага капачката да изпуска свръхналягането.

            Коментар


              #21
              последния пост е абсолютно точен и намясто написан.много хора не знаят предназначението на капачката

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                chaveto написа:
                Airfan написа:
                chaveto написа:
                А може и капачката да не работи както трябва и от това да надува
                Глупости.
                Какво искаш да ми кажеш, че когато капачката е заминала и няма да надуе маркучите.Знаеш ли, че от проблемна капачка гърмят маркучи, радиатори...
                Да, точно това искам да кажа. Нормално капачката спира да държи налягане, но да речем, че се е запушила, то при правилна работа на охладителната система няма да се вдигне свръхналягане, за да се налага капачката да изпуска свръхналягането.
                А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа

                Коментар


                  #23
                  Да , ако работи правилно капачката, няма да са твърди мъркучите, но вземе ли да изхвърля вода на 5-6км ,със сигурност има проблем с главата ,или гарнитура,или е спукана.Колкото и да обезвъздушава системата, при спукана ,и заминала гарнитура ,отърване няма, без сваляне на глава няма да мине,при условие че е сменил термостат и капачка. :D
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа
                    Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      Airfan написа:
                      chaveto написа:
                      А може и капачката да не работи както трябва и от това да надува
                      Глупости.
                      Какво искаш да ми кажеш, че когато капачката е заминала и няма да надуе маркучите.Знаеш ли, че от проблемна капачка гърмят маркучи, радиатори...
                      Вярно е при скапан клапан на капачката може да станат много проблеми, аз заради такава капачка която нова струва 5лв. направих ремонт за 150лв. и то само защото не обърнах внимание на старата капачка навреме. Но в конкретния случай и на мен ми прилича на гарнитура.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Airfan написа:
                        chaveto написа:
                        А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа
                        Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.
                        Свръхналягане е колко пък да е това свръхналягане Капачката поддържа налягането което е написано на нея

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          Airfan написа:
                          chaveto написа:
                          А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа
                          Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.
                          Свръхналягане е колко пък да е това свръхналягане Капачката поддържа налягането което е написано на нея
                          1.2 - 1.6 атмосфери в зависимост от мотора устройва ли те? Аз капачка с надпис за налягане още не съм виждал, но сигурно има. Обикновено са по цвят.

                          Коментар


                            #28
                            Остави колата да работи. Махни капачката на разширителния съд и виж дали излизат мехурчета.Аз имах подобен проблем и се появяваха много малки и трудно забележими балончета.Проблема се оказа крива глава. Площ около 1см^2 и разлика във въсочината около 0.1мм.На шлайфа и взеха една десета от милиметъра, нова гарнитура и забравих за проблема.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              Airfan написа:
                              chaveto написа:
                              А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа
                              Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.
                              Свръхналягане е колко пък да е това свръхналягане Капачката поддържа налягането което е написано на нея
                              Чаве, на капачката пише МАКСИМАЛНОТО и работно налягане. При повишаване на налягането клапана на капачката ОТВАРЯ. Конкретно за ЖТД- 1,4 Бара.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар


                                #30
                                Ако е глава или гарнитура капачката няма да смогне да изпусне налягането
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X