Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с центровката на Marengo (1.9TD100)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Специалист, би ли си дал знанията за зъбчатката на коляновият вал? Мислим, че там е проблема. Както ти бях написал по-горе, на колата ѝ е правен основен ремонт, преди две години и плюс това, преди 1г. е чупила клинчето на зъбчатката на кол. вал. Тази зъбчатка която е в момента също е от 1.9 ТД100. И една поправка: главата не е шлайфана, а полирана. Ако не ти е голямо усилие, изчети ми мненията, още веднъж!

    Коментар


      #17
      това зъбно колело се стяга адски много,мисля около 300нм беше,но имай в предвид че често се чупи шпонката,а тя е излята на зъбнотоколело.също много важно е да знаеш,че резбата е обратна.

      Коментар


        #18
        ivel написа:
        това зъбно колело се стяга адски много,мисля около 300нм беше,но имай в предвид че често се чупи шпонката,а тя е излята на зъбнотоколело.също много важно е да знаеш,че резбата е обратна.
        Ясни са ми тези неща. Даже е лепена!

        Коментар


          #19
          Marengo_1.9 написа:
          Специалист, би ли си дал знанията за зъбчатката на коляновият вал? Мислим, че там е проблема. Както ти бях написал по-горе, на колата ѝ е правен основен ремонт, преди две години и плюс това, преди 1г. е чупила клинчето на зъбчатката на кол. вал. Тази зъбчатка която е в момента също е от 1.9 ТД100. И една поправка: главата не е шлайфана, а полирана. Ако не ти е голямо усилие, изчети ми мненията, още веднъж!
          Изчетох ги отново. Не виждам смисъл в настояването ти. Направих си труда два пъти да пиша дълги постове.Нито веднъж не отговори конкретно с проврих това и това нещата стоят така и така.Говориш ми за някакъв си 1% разлика.На обиколкота на кръга 1% е равно на 3,6 градуса.Знаешли колко пъти съм презцепвал мотори със по един зъб грешка което повече от посоченото от теби не са удряли клапани.В същност твоя мотор подпира ли???? На този въпрос също няма отговор а само догатки.Аз бих свалил зъбното колело на коляновия вал за проверка да не мръднало на някъде,защото ако е мръднало и ползваш неговия белег за ориентир може да стане весело. На всичко отгоре щом отзад на кожуха си го сложил на ГМТ а от пред това което сте си белязали някога се разминава къде може да е проблема?Разбира се в зъбчатката(счупена шпонка или разбит канал).На ли се сещаш че няма как да се е преместил маховика.Чудно ми е ако беше със jtd и нямаше на маховика белег как щеше да си направиш проверка?Казваш че преди две години сте правили ремонт и колата е работела.Преди година е счупила шпонка,сменена е и колата е работела.Сега какво стана,кое наложи разглобяването? Само въпроси изникват,а кой кога ще отговаря....Успех!

          Коментар


            #20
            при това си със лепена шпонка,какво чакаш-специална покана да смениш зъбното колело ли,или в движение да превърти и да стане всичко на салата.другото ти го писах-купи си НОВ ремък с белези.и наистина какво и има на колата,за какво е отворена

            Коментар


              #21
              specialista написа:
              Marengo_1.9 написа:
              Специалист, би ли си дал знанията за зъбчатката на коляновият вал? Мислим, че там е проблема. Както ти бях написал по-горе, на колата ѝ е правен основен ремонт, преди две години и плюс това, преди 1г. е чупила клинчето на зъбчатката на кол. вал. Тази зъбчатка която е в момента също е от 1.9 ТД100. И една поправка: главата не е шлайфана, а полирана. Ако не ти е голямо усилие, изчети ми мненията, още веднъж!
              Изчетох ги отново. Не виждам смисъл в настояването ти. Направих си труда два пъти да пиша дълги постове.Нито веднъж не отговори конкретно с проврих това и това нещата стоят така и така.Говориш ми за някакъв си 1% разлика.На обиколкота на кръга 1% е равно на 3,6 градуса.Знаешли колко пъти съм презцепвал мотори със по един зъб грешка което повече от посоченото от теби не са удряли клапани.В същност твоя мотор подпира ли???? На този въпрос също няма отговор а само догатки.Аз бих свалил зъбното колело на коляновия вал за проверка да не мръднало на някъде,защото ако е мръднало и ползваш неговия белег за ориентир може да стане весело. На всичко отгоре щом отзад на кожуха си го сложил на ГМТ а от пред това което сте си белязали някога се разминава къде може да е проблема?Разбира се в зъбчатката(счупена шпонка или разбит канал).На ли се сещаш че няма как да се е преместил маховика.Чудно ми е ако беше със jtd и нямаше на маховика белег как щеше да си направиш проверка?Казваш че преди две години сте правили ремонт и колата е работела.Преди година е счупила шпонка,сменена е и колата е работела.Сега какво стана,кое наложи разглобяването? Само въпроси изникват,а кой кога ще отговаря....Успех!
              Подпира, но не е много страшно (в голям студ много трудно пали). Именно за това е темата. При тракането 1год. след основният, оставихме, че беше счупила клинчето на зъб., на к. вал, купихме друга и преди да я стегнем, я залепихме. Тракането се появи без конкретна причина. Един майстор даде съвет на баща ми да шлайфа главата, но той само я полира, и да смени уплътнители, ако ама спукан клапан и т.н. Не ти казах, но май не е важно, но удря само изпускателните. Благодаря за търпението до тук! Ако не ти се занимава, недей!

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                при това си със лепена шпонка,какво чакаш-специална покана да смениш зъбното колело ли,или в движение да превърти и да стане всичко на салата.другото ти го писах-купи си НОВ ремък с белези.и наистина какво и има на колата,за какво е отворена
                И старият ремък имаше белези (30 000км.), и новият има!

                Коментар


                  #23
                  Как така подпира но не е страшно? Изобщо мотора не е зацепен правилно(как да пали) и за пореден път казвам не се водете по белега на зъбното колело.Описах подробно как и какво да проверите(направите).От тук на сетне всичко е във ваши ръце.Каквото сътворите това ще стане.Успех!

                  Коментар


                    #24
                    specialista написа:
                    Как така подпира но не е страшно? Изобщо мотора не е зацепен правилно(как да пали) и за пореден път казвам не се водете по белега на зъбното колело.Описах подробно как и какво да проверите(направите).От тук на сетне всичко е във ваши ръце.Каквото сътворите това ще стане.Успех!
                    Добре, но ако изключим, за момент белега на зъбчатката и се водим по този ма маховика, (при положение, че е стационарен заради клинчето) каква е гаранцията, че няма да поломим двигателя? Ама и през акъла не ми минава този риск! И второ, как е възможно след основният и двата белега да са зацепени, а сега да има разминаване. Май на лични, ще ти изпратя скайпа си!

                    Коментар


                      #25
                      Marengo_1.9 написа:
                      specialista написа:
                      Как така подпира но не е страшно? Изобщо мотора не е зацепен правилно(как да пали) и за пореден път казвам не се водете по белега на зъбното колело.Описах подробно как и какво да проверите(направите).От тук на сетне всичко е във ваши ръце.Каквото сътворите това ще стане.Успех!
                      Добре, но ако изключим, за момент белега на зъбчатката и се водим по този ма маховика, (при положение, че е стационарен заради клинчето) каква е гаранцията, че няма да поломим двигателя? Ама и през акъла не ми минава този риск! И второ, как е възможно след основният и двата белега да са зацепени, а сега да има разминаване. Май на лични, ще ти изпратя скайпа си!
                      Аз се опитвам няколко пъти да ти кажа че маховика няма как да се премести спрямо вала.Ти говориш за осукване на вала,но не и за проблем в зъбното колело :D За съжаление това зъбно колело върти другите два вала(разпределителен вал и ГНП) и ако то не си е на мястото спрямо ГМТ на коляновия вал които и белег да гледате отзад или отпред все ще направите беля!И според теб къде е правилно да се гледа белега? Защо отзад са сложили три маркера 0/5/10 градуса?Къде може да се отчете със точност позицията ,на диаметър от 80 мм. ли на диаметър 400 мм.?Успех!

                      Коментар


                        #26
                        естествено,че на по-големия,те хората затова са го сложили белега отзад,да не говорим ,че има мотори дето им се блокира мотора с чоп.минаващ през блока.всичко трябва да е зацепено точно и затова са се постарали самите производители.това е толкова елементарен двигател за зацепване,така,че се постарай.

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Marengo_1.9 написа:
                          specialista написа:
                          Как така подпира но не е страшно? Изобщо мотора не е зацепен правилно(как да пали) и за пореден път казвам не се водете по белега на зъбното колело.Описах подробно как и какво да проверите(направите).От тук на сетне всичко е във ваши ръце.Каквото сътворите това ще стане.Успех!
                          Добре, но ако изключим, за момент белега на зъбчатката и се водим по този ма маховика, (при положение, че е стационарен заради клинчето) каква е гаранцията, че няма да поломим двигателя? Ама и през акъла не ми минава този риск! И второ, как е възможно след основният и двата белега да са зацепени, а сега да има разминаване. Май на лични, ще ти изпратя скайпа си!
                          Аз се опитвам няколко пъти да ти кажа че маховика няма как да се премести спрямо вала.Ти говориш за осукване на вала,но не и за проблем в зъбното колело :D За съжаление това зъбно колело върти другите два вала(разпределителен вал и ГНП) и ако то не си е на мястото спрямо ГМТ на коляновия вал които и белег да гледате отзад или отпред все ще направите беля!И според теб къде е правилно да се гледа белега? Защо отзад са сложили три маркера 0/5/10 градуса?Къде може да се отчете със точност позицията ,на диаметър от 80 мм. ли на диаметър 400 мм.?Успех!
                          Да се уговорим за удобен ден и час по скайп? Плиийс!

                          Коментар


                            #28
                            Става,що не!

                            Коментар

                            Working...
                            X