Не можем да открием проблема! И трите зъбчатки са си на белезите, плюс тези на ремъка. Главата е шлайфана, плюс смяна на клапани, уплътнители и т.н. Колата има успешен основен ремонт, при зглобяването й, след същият, белегът на зъбчатката и този на маховика бяха точно по местата си. В момента има около 1% отклонение, достатъчно буталата да удрят изпускателните клапани. Невъзможно е оста на коляновият вал да се усуче. Двигателят е от Marea 1.9TD100, 1997г. Къде е проблема? Помагайте!Грешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с центровката на Marengo (1.9TD100)
Collapse
X
-
Re: Проблем с центровката на Marengo (1.9TD100)
Marengo_1.9 написа:Не можем да открием проблема! И трите зъбчатки са си на белезите, плюс тези на ремъка. Главата е шлайфана, плюс смяна на клапани, уплътнители и т.н. Колата има успешен основен ремонт, при зглобяването й, след същият, белегът на зъбчатката и този на маховика бяха точно по местата си. В момента има около 1% отклонение, достатъчно буталата да удрят изпускателните клапани. Невъзможно е оста на коляновият вал да се усуче. Двигателят е от Marea 1.9TD100, 1997г. Къде е проблема? Помагайте!Грешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.orgКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Проблем с центровката на Marengo (1.9TD100)
S_BANKOV написа:Marengo_1.9 написа:Не можем да открием проблема! И трите зъбчатки са си на белезите, плюс тези на ремъка. Главата е шлайфана, плюс смяна на клапани, уплътнители и т.н. Колата има успешен основен ремонт, при зглобяването й, след същият, белегът на зъбчатката и този на маховика бяха точно по местата си. В момента има около 1% отклонение, достатъчно буталата да удрят изпускателните клапани. Невъзможно е оста на коляновият вал да се усуче. Двигателят е от Marea 1.9TD100, 1997г. Къде е проблема? Помагайте!Грешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Коментар
-
Re: Проблем с центровката на Marengo (1.9TD100)
Marengo_1.9 написа:Не можем да открием проблема! И трите зъбчатки са си на белезите, плюс тези на ремъка. Главата е шлайфана, плюс смяна на клапани, уплътнители и т.н. Колата има успешен основен ремонт, при зглобяването й, след същият, белегът на зъбчатката и този на маховика бяха точно по местата си. В момента има около 1% отклонение, достатъчно буталата да удрят изпускателните клапани. Невъзможно е оста на коляновият вал да се усуче. Двигателят е от Marea 1.9TD100, 1997г. Къде е проблема? Помагайте!Грешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Коментар
-
Re: Проблем с центровката на Marengo (1.9TD100)
specialista написа:Marengo_1.9 написа:Не можем да открием проблема! И трите зъбчатки са си на белезите, плюс тези на ремъка. Главата е шлайфана, плюс смяна на клапани, уплътнители и т.н. Колата има успешен основен ремонт, при зглобяването й, след същият, белегът на зъбчатката и този на маховика бяха точно по местата си. В момента има около 1% отклонение, достатъчно буталата да удрят изпускателните клапани. Невъзможно е оста на коляновият вал да се усуче. Двигателят е от Marea 1.9TD100, 1997г. Къде е проблема? Помагайте!Грешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Коментар
-
От зад на кожуха на скоростите белега който е на маховика трябва да се ориентира към най-левия маркер.Там е ГМТ на 1 цилиндър.От пред маркера който е на зъбното колело е за ориентиране на нов ремък.Там няма оригинално поставен статичен белег към който да се ориентира.Ако има чукнат такъв то той е от някой майстор за да му е по лесно!!!!Този белег на зъбното колело когато вала е поставен в ГМТ сочи приблизително ( 9 часа).На новия качествен ремък има белези и те трябва да съвпаднат със белезите на трите зъбните колела.Няма причина да е зглобено по този начин и да подпират бутала и клапани.Белега на разпределителния вал на къде сочи и от кой модел е? Има ли оригинален сатичен маркер там или е от моделите дето се разминава със 7 зъба???
Коментар
-
Явно е възможно! На зъбчатката на разпределителният са 50 зъба, но ако имаше отклонение със 7, двигателят, нямаше да се върти, другият белег е на капака, на около - 2ч. Горивните и те са си на мястото. Снимката е завъртяна, Иначе сочи приблизително 9ч., а белега, който се вижда, предполагам е заводски, понеже баща ми сам си прави основният ремонт и други майстори на са я пипали. Всички белези на зъбчатите колела съвпадат с тези по двигателя като сложим ремъка и той пасва точно по белези. След като и 6-те (3x3) белега пасват, остава само този на маховика! И докато си говорим за зъбчатки, при двигател 1.9 TD100 и купета различни купета Marengo и Marea, може ли да разлика в зъбите, дори и един (при налагане диаметъра е еднакъв )
Коментар
-
ivel написа:няма никаква разлика при 1,9 75,100 ,jtd и тн..просто ако не можеш да се оправиш си купи един нов ремък и ще видиш грешката ти къде е .винаги развъртай на ръка по 2 об,че да не удариш на стартер клапаните
Коментар
-
Marengo_1.9 написа:ivel написа:няма никаква разлика при 1,9 75,100 ,jtd и тн..просто ако не можеш да се оправиш си купи един нов ремък и ще видиш грешката ти къде е .винаги развъртай на ръка по 2 об,че да не удариш на стартер клапаните
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар