Извинявам се за така формулираното заглавие на темата. Та карам Фиат идея 1,9 две сутрини подред при температури около -2 до -5 градуса скоростния лост не помръдва и стой като замръзнал. Първата сутрин бях оставил колата на първа скорост, запалих двигателя от пускам съединителя и колата тръгва, но лоста не помръдва и не може да се превключи на никоя друга предавка. Втората сутрин бях оставил колата на свободна съответно запалих но пък не мога да включа на скорост. Едва след като колата позагрее почвам да превключвам предавките и то безпроблемно. Не съм пробвал да ли превключва сутрин на незапален двигател. Ако лоста е на свободна и го дръпна към мен м/у 1 ва и 2 скорост,когато го пусна се връща бавно в неутрално положение. Колата ще я карам на майстор, като след разговора ми с него по телефона той ми каза че е възможно да е от жилата които отиват към скоростната кутия. Ако на някой му се е случвало нещо подобно моля да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При -5 градуса сутрин скоростния лост не помръдва
Collapse
X
-
Така е, колата, е като жената!Не ли и обръщаш внимание,започва да се инати като магаре на мост. :D Аз като взех мойта каляска,първото нещо бе, да я опозная от всякъде.При обстойния преглед ,видях че съм с жила на скоростите,и веднага взех превантивни мерки ,именно с настъпването на есента ,си купувам спрей грес ,и пръскам де що има движеща част ,като се почне от жила на ръчната, и стигна всички панти и подвижни части който са подложени на външните, постоянно променящи природни условия.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 За тия прежалени 7-8лв за спрея, вече две зими ,нямам проблеми от това естество.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Ibiza написа:Къде се намират въпросните жила на скоростите ? как може да се стигне до тях най-лесно без много разглобяване .. ?? И със WD 40 удачно ли е да се смазват ?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар