Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.9JTD не пали на студено, смяна акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    inline6 написа:
    nsn написа:
    на жтд-то(браво) съм с 44 амперов акумулатор вече трета година така че търси проблема другаде(щом твоя е здрав)сменвал ли си скоро горивен филтър?
    Преди около 2 години е сменян.
    еми сменявай какво чакаш
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Мисля ,че можеш да прецениш дали въртенето на стартера е ОК или е лениво.Ако въртенето е ОК търси разхерметизирване на горивната система.Започни с маркучи за излишното гориво.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Мисля ,че можеш да прецениш дали въртенето на стартера е ОК или е лениво.Ако въртенето е ОК търси разхерметизирване на горивната система.Започни с маркучи за излишното гориво.
        колега жтд-то не СТРАДА от въздух
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Момчета трябва да се проверят няколко неща и проблема ще лъсне веднага.И всичко само с една диагностика.Там ще се види колко оборота прави мотора на стартер,колко е спада на напрежението докато стартера е включен,какво е налягането на горивото в този момент,има ли синхронизация на двата датчика за въртене на мотора.Ако всичко това е в норма имам пълното основание да се съмнявам във механичната изправност на мотора(понижена компресия)!!!Никой не иска да си го помисля,но от практиката и то съвсем наскоро правех едно Пунто и като го закачих на диагностика и ми показа че е на 816000 км.(по километраж е на 163000).Има и някаква вероятност да прави проблем ЕГР-а,но той много лесно се изолира поне за пробата.Така че май не останаха други варианти.Успех!!!

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            зареди си акумулатора,стегни си клеймите и пак пиши
            Акумулаторът е зареден, всяка божа клема е почистена, подгревно реле - чисто ново, подгревни свещи нови, стартера е рециклиран днес и е като нов, акумулатора е замерен и отчита перфектно състояние. Няма утечки.При мен като при колегата се получава след престой 7-8 часа на минусови температури. Идеи?

            Коментар


              #21
              провери си дюзите
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулатор

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулатор
                  мойто жтд е с 44 амперов акумулатор и масло 10/40(в момента) а миналата зима с 15/40 и съм палил при -18грединствения недостатък за мене при тези акумулатори е че запалиш ли първия път за деня трябва поне 15-20мин да поработи защото може и да не запали следващия път(това при температури под -7,-8гр)а и акумулатора е на 3год
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #24
                    nsn написа:
                    ivel написа:
                    чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулатор
                    мойто жтд е с 44 амперов акумулатор и масло 10/40(в момента) а миналата зима с 15/40 и съм палил при -18грединствения недостатък за мене при тези акумулатори е че запалиш ли първия път за деня трябва поне 15-20мин да поработи защото може и да не запали следващия път(това при температури под -7,-8гр)а и акумулатора е на 3год
                    Каква марка ти е акумулатора колега?
                    Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
                    Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V

                    Коментар


                      #25
                      ivel написа:
                      чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулатор
                      Акумулатор с по-голям ампераж не може да се сложи в коша отпред, просто е малък. Сегашният акумулатор е с възможно най-силния стартов ток за този ампераж. Бош е, модела не го знам точно, но в няколко магазина ми казаха, че е с възможно най-силния стартов ток.

                      Коментар


                        #26
                        vi4444o написа:
                        nsn написа:
                        мойто жтд е с 44 амперов акумулатор и масло 10/40(в момента) а миналата зима с 15/40 и съм палил при -18грединствения недостатък за мене при тези акумулатори е че запалиш ли първия път за деня трябва поне 15-20мин да поработи защото може и да не запали следващия път(това при температури под -7,-8гр)а и акумулатора е на 3год
                        Каква марка ти е акумулатора колега?
                        акумулатора ми е Монбат(черен ако има някакво значение)
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          Не съм най-големия специалист, но някак си съм сигурен, че този акумулатор е малък (и аз имах такива премеждия), дизела се сгъстява малко от студеното и толкова му стига да не запали.Имам същия дзифтарник (1.9жтд 80к.с.) и преди беше Монбат акумулатора (черен със 640амп. стартов) заради малкото място. Всяка зима неприятности и зареждания. Писна ми един ден и си купих Moll 74 ампер часа, махнах пластамасовата кутия, демек остана само металната основа и скобата и от тогава, никакви ядове. Пали и на - 15, като поне 1 свещ е изгоряла.Също моя съвет да сипваш по малко бензин, сега в студеното време.

                          Коментар


                            #28
                            Абе Риба, ако на 1 градус дизела се сгъстява на -5 трябва да е нетечлив, а аз съм палил без подгрев на -7. Не търсете проблема в горивото, а просто опитайте с друг акумулатор, а не с подаване на ток. Просто опитайте. След последния проведен тест на НОВА ТВ идиотите доказаха публично, че нафтата става нефилтруема при минус 24 градуса по целзий (-13 по Фаренхайт), което за мен е приемливо ниска температура за България...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #29
                              Re: Пунто 1.9JTD не пали на студено, смяна акумулатор?

                              inline6 написа:
                              Здравейте. Колата на приятелката ми Пунто 2001-ва година, 1.9 JTD (мк2 ако не се лъжа) не пали при студено време. Всичките свещи са нови, както и релето за подгревни свещи (чисто ново оригинално).Този номер го прави само на температури под 1 градус, на по-топло време си пали добре. Днес не искаше да запали също. Подадохме ток от друга кола и запали от раз. Логично, изглежда, че е акумулатор. Проблемът обаче е, че акумулатора е почти нов. Единственото което ме съмнява е ампеража му, който е 54 ампера. Когато го купувахме обаче, по-голям акумулатор просто не влизаше в кутията отпред. Може би стартовия ток е слаб или знам ли и аз... Някой има ли идея какъв трябва да бъде ампеража и евентуално с какво да го заменя? Текущия е както споменах 54 ампера, марка Bosch, и очевидно не е достатъчен (освен ако проблема не е от другаде... я стартер... я нещо друго). Благодаря предварително за съветите!
                              .Много точно си определил проблема-стартов ток.Тези 54А не са стартовия ток а капацитета на акумулатора.Стартовия ток трябва да ти е поне 680А,така да пише на самия акумулатор а пък той ако извади 540-600А ще е добре.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар


                                #30
                                Здравейте колеги,моето Пунто JTD е с 43 Ah акумулатор(Motorcraft ,с него си дойде) с 390А начален ток и съм нямал проблеми с палене и въртене.По каталог го дават пак с малък акумулатор.Търси проблема другаде.
                                Fiat Punto JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X