inline6 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.9JTD не пали на студено, смяна акумулатор?
Collapse
X
-
Мисля ,че можеш да прецениш дали въртенето на стартера е ОК или е лениво.Ако въртенето е ОК търси разхерметизирване на горивната система.Започни с маркучи за излишното гориво.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Момчета трябва да се проверят няколко неща и проблема ще лъсне веднага.И всичко само с една диагностика.Там ще се види колко оборота прави мотора на стартер,колко е спада на напрежението докато стартера е включен,какво е налягането на горивото в този момент,има ли синхронизация на двата датчика за въртене на мотора.Ако всичко това е в норма имам пълното основание да се съмнявам във механичната изправност на мотора(понижена компресия)!!!Никой не иска да си го помисля,но от практиката и то съвсем наскоро правех едно Пунто и като го закачих на диагностика и ми показа че е на 816000 км.(по километраж е на 163000).Има и някаква вероятност да прави проблем ЕГР-а,но той много лесно се изолира поне за пробата.Така че май не останаха други варианти.Успех!!!
Коментар
-
ivel написа:зареди си акумулатора,стегни си клеймите и пак пиши
Коментар
-
чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулатор
Коментар
-
ivel написа:чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулаторBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:ivel написа:чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулаторFiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V
Коментар
-
ivel написа:чети къде може да е проблема.акумулатора ти е с малък стартов ток,ето защо с подаване на ток от дтуг пали.не само това е причината а и това че с падането на температурите твоето масло 15w40 или10w40е е по-гъсто и допълнително зори слабия акумулатор.така поне си мисля аз ,а и има логика.пробвай с по-голям акумулатор
Коментар
-
vi4444o написа:nsn написа:мойто жтд е с 44 амперов акумулатор и масло 10/40(в момента) а миналата зима с 15/40 и съм палил при -18грединствения недостатък за мене при тези акумулатори е че запалиш ли първия път за деня трябва поне 15-20мин да поработи защото може и да не запали следващия път(това при температури под -7,-8гр)а и акумулатора е на 3годBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Не съм най-големия специалист, но някак си съм сигурен, че този акумулатор е малък (и аз имах такива премеждия), дизела се сгъстява малко от студеното и толкова му стига да не запали.Имам същия дзифтарник (1.9жтд 80к.с.) и преди беше Монбат акумулатора (черен със 640амп. стартов) заради малкото място. Всяка зима неприятности и зареждания. Писна ми един ден и си купих Moll 74 ампер часа, махнах пластамасовата кутия, демек остана само металната основа и скобата и от тогава, никакви ядове. Пали и на - 15, като поне 1 свещ е изгоряла.Също моя съвет да сипваш по малко бензин, сега в студеното време.
Коментар
-
Абе Риба, ако на 1 градус дизела се сгъстява на -5 трябва да е нетечлив, а аз съм палил без подгрев на -7. Не търсете проблема в горивото, а просто опитайте с друг акумулатор, а не с подаване на ток. Просто опитайте. След последния проведен тест на НОВА ТВ идиотите доказаха публично, че нафтата става нефилтруема при минус 24 градуса по целзий (-13 по Фаренхайт), което за мен е приемливо ниска температура за България...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: Пунто 1.9JTD не пали на студено, смяна акумулатор?
inline6 написа:Здравейте. Колата на приятелката ми Пунто 2001-ва година, 1.9 JTD (мк2 ако не се лъжа) не пали при студено време. Всичките свещи са нови, както и релето за подгревни свещи (чисто ново оригинално).Този номер го прави само на температури под 1 градус, на по-топло време си пали добре. Днес не искаше да запали също. Подадохме ток от друга кола и запали от раз. Логично, изглежда, че е акумулатор. Проблемът обаче е, че акумулатора е почти нов. Единственото което ме съмнява е ампеража му, който е 54 ампера. Когато го купувахме обаче, по-голям акумулатор просто не влизаше в кутията отпред. Може би стартовия ток е слаб или знам ли и аз... Някой има ли идея какъв трябва да бъде ампеража и евентуално с какво да го заменя? Текущия е както споменах 54 ампера, марка Bosch, и очевидно не е достатъчен (освен ако проблема не е от другаде... я стартер... я нещо друго). Благодаря предварително за съветите!Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар