Здравейте. Колата на приятелката ми Пунто 2001-ва година, 1.9 JTD (мк2 ако не се лъжа) не пали при студено време. Всичките свещи са нови, както и релето за подгревни свещи (чисто ново оригинално).Този номер го прави само на температури под 1 градус, на по-топло време си пали добре. Днес не искаше да запали също. Подадохме ток от друга кола и запали от раз. Логично, изглежда, че е акумулатор. Проблемът обаче е, че акумулатора е почти нов. Единственото което ме съмнява е ампеража му, който е 54 ампера. Когато го купувахме обаче, по-голям акумулатор просто не влизаше в кутията отпред. Може би стартовия ток е слаб или знам ли и аз... Някой има ли идея какъв трябва да бъде ампеража и евентуално с какво да го заменя? Текущия е както споменах 54 ампера, марка Bosch, и очевидно не е достатъчен (освен ако проблема не е от другаде... я стартер... я нещо друго). Благодаря предварително за съветите!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.9JTD не пали на студено, смяна акумулатор?
Collapse
X
-
Я клеми, я маса. Ударете му една товарна вилка и проверете АБ.Не е лошо да сипете и малко бензинец в дизела, примерно 5-6 % на общото количество в резервоара.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
inline6 написа:S_BANKOV написа:Проверете масата на мотора и подгревните свещи.
Коментар
-
Ако на JTD мотора му е изправно всичко: Акумулатор, ГНП, датчици и прочие ТРЯБВА да пали дори без подгрев на температури до поне -7 (на толкова съм пробвал). Ако е от акумулатора се познава много лесно - таблото полудява, нулра се дневния километраж, а и доста други интересни ефекти се наблюдават.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Ако на JTD мотора му е изправно всичко: Акумулатор, ГНП, датчици и прочие ТРЯБВА да пали дори без подгрев на температури до поне -7 (на толкова съм пробвал). Ако е от акумулатора се познава много лесно - таблото полудява, нулра се дневния километраж, а и доста други интересни ефекти се наблюдават.
Коментар
-
Колега и аз се боря с този проблем от тази зима.Необяснимо е за мен. Не се занимавай с АБ или подгрева. И аз започнах от тях, но вече се насочвам към проблеми в гориво-подаването. Тази сутрин при -1 градус ми запали със зор - от втория път. Снощи към 21.30 часа на - 2 градуса запали докато видя ключа.При мен настъпват проблеми след престой на колата над 8-9 часа и минусови температури през това време. Едно от тези условия, ако липсва си паля от раз. :PA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар