Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.9JTD не пали на студено, смяна акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.9JTD не пали на студено, смяна акумулатор?

    Здравейте. Колата на приятелката ми Пунто 2001-ва година, 1.9 JTD (мк2 ако не се лъжа) не пали при студено време. Всичките свещи са нови, както и релето за подгревни свещи (чисто ново оригинално).Този номер го прави само на температури под 1 градус, на по-топло време си пали добре. Днес не искаше да запали също. Подадохме ток от друга кола и запали от раз. Логично, изглежда, че е акумулатор. Проблемът обаче е, че акумулатора е почти нов. Единственото което ме съмнява е ампеража му, който е 54 ампера. Когато го купувахме обаче, по-голям акумулатор просто не влизаше в кутията отпред. Може би стартовия ток е слаб или знам ли и аз... Някой има ли идея какъв трябва да бъде ампеража и евентуално с какво да го заменя? Текущия е както споменах 54 ампера, марка Bosch, и очевидно не е достатъчен (освен ако проблема не е от другаде... я стартер... я нещо друго). Благодаря предварително за съветите!

    #2
    Я клеми, я маса. Ударете му една товарна вилка и проверете АБ.Не е лошо да сипете и малко бензинец в дизела, примерно 5-6 % на общото количество в резервоара.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Я клеми, я маса. Ударете му една товарна вилка и проверете АБ.Не е лошо да сипете и малко бензинец в дизела, примерно 5-6 % на общото количество в резервоара.
      Клемите изглеждат чисти, няма гняс по тях

      Коментар


        #4
        То хубаво че няма гняс ама има ли грес и дали са стегнати? А масата проверена ли е? Стартера върти ли изабщо?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          То хубаво че няма гняс ама има ли грес и дали са стегнати? А масата проверена ли е? Стартера върти ли изабщо?
          Върти си, но не пали. Вече след 4-ти, 5-ти опит почна по-слабичко да върти.

          Коментар


            #6
            Проверете масата на мотора и подгревните свещи.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Проверете масата на мотора и подгревните свещи.
              Подгревните са нови и са замерени всичките. ОК са. За масата ще проверя и ще пиша.

              Коментар


                #8
                inline6 написа:
                S_BANKOV написа:
                Проверете масата на мотора и подгревните свещи.
                Подгревните са нови и са замерени всичките. ОК са. За масата ще проверя и ще пиша.
                Междувременно само да да вметна, че ходих в магазин за акумулатори да го диагностицират и изкара, че е на 94%... сиреч почти нов. Казаха, че този модел 54AH на Bosch бил с най-силен стартов ток. Остава да видя масата.

                Коментар


                  #9
                  Ако на JTD мотора му е изправно всичко: Акумулатор, ГНП, датчици и прочие ТРЯБВА да пали дори без подгрев на температури до поне -7 (на толкова съм пробвал). Ако е от акумулатора се познава много лесно - таблото полудява, нулра се дневния километраж, а и доста други интересни ефекти се наблюдават.
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    jenshen73 написа:
                    Ако на JTD мотора му е изправно всичко: Акумулатор, ГНП, датчици и прочие ТРЯБВА да пали дори без подгрев на температури до поне -7 (на толкова съм пробвал). Ако е от акумулатора се познава много лесно - таблото полудява, нулра се дневния километраж, а и доста други интересни ефекти се наблюдават.
                    В нашият случай го няма това.

                    Коментар


                      #11
                      на жтд-то(браво) съм с 44 амперов акумулатор вече трета година така че търси проблема другаде(щом твоя е здрав)сменвал ли си скоро горивен филтър?
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        nsn написа:
                        на жтд-то(браво) съм с 44 амперов акумулатор вече трета година така че търси проблема другаде(щом твоя е здрав)сменвал ли си скоро горивен филтър?
                        Преди около 2 години е сменян.

                        Коментар


                          #13
                          зареди си акумулатора,стегни си клеймите и пак пиши

                          Коментар


                            #14
                            Колега и аз се боря с този проблем от тази зима.Необяснимо е за мен. Не се занимавай с АБ или подгрева. И аз започнах от тях, но вече се насочвам към проблеми в гориво-подаването. Тази сутрин при -1 градус ми запали със зор - от втория път. Снощи към 21.30 часа на - 2 градуса запали докато видя ключа.При мен настъпват проблеми след престой на колата над 8-9 часа и минусови температури през това време. Едно от тези условия, ако липсва си паля от раз. :P
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              зареди си акумулатора,стегни си клеймите и пак пиши
                              Поне при мен тази процедура се оказа излишна. Дано на колегата проблема е различен от моя.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X