Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1,9 ЖТД ГАСНЕЕ ПОМОЩ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1,9 ЖТД ГАСНЕЕ ПОМОЩ

    Здравейте проблема е следния заредих нафта и напълних резервоара до горе и след това колата като е запаля поработи и загасне. И така паля работи и гасне . Така и в движение особенно като освободя от скорост светне чека и гасне. Отвивам капачката ми направи впечетление че прави вакум оставих е не стегната. Но пак така си прави . Закачихме е на диагностика с един приятел изкара следните грешки : P0191- Налягане горивна рейка сензорна верига обхват/представяне. Всеедно му свършва нафтата. Ако някой има идея защо е така да сподели.

    #2
    Вижте дали идва достатъчно гориво към помпата за високо налягане.

    Коментар


      #3
      ако като угасне,след 2 мин пали то си за почистване на цедката на регулатора и смяна на горивния филтър,ако ли не си отвори помпата в резервоара,почисти и цедката и измерете налягането.проблема не е сериозен,така,че споко

      Коментар


        #4
        Регулатора ми е чисто нов смених го преди има няма 2 месеца но няма цедка . Вие като отвиете капачката на резервоара правили ви вакум . Аз моята сега не съм е затегнал така го карам тъкмо се прибрах от работа 60 км. минах не ми направи проблем. Но искам да знам от какво е щото така не ми е спокойно като знам че всеки момент може да изгасне. Освен да сменя горивния филтър и ако мога да изкарам помпата от резервоара да изчистя цедката.

        Коментар


          #5
          това че регулатора ти е без цедка е по-добре (поне за мен)продължавай с помпата в резервоара щом ти изписва грешка0199.огледай си и вентилацията на резервоара.успех

          Коментар


            #6
            Изписва Р0191 а не 199.но дано е от цедката в резервоара.Р0199 е свързана с темп. на маслото.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              Така до къде стигнах смених горивния филтър . Вчера гледах тънкия маркуч на резервоара мисля че е за вентилацията.Там е гуфре оригинално но при мен е маркуч и се прегъва прекарах го през другаде пак е прегънат но по малко. Днес отворих и помпата в резервоара изчистих цедката имаше доста мръсотия.На кошницата има едно малко клапанче възможно ли е от него като ми падне нафтата под половин резервоар колата да гасне за нафта.Смених и клапанчето но не знам дали ще има ефект .Колата е карам 3 години само с над половин резервоар. Иначе сега колата варви много добре. Но още не затягам капачката на резервоара оставям е хлабава.

              Коментар


                #8
                Колега. Ще използвам твоята тема, защото и при мен се появи този проблем откакто застуди.При мен обаче се появява само при нощен ( продължителен ) престой и то само, когато температурите са били минусови.При сутрешен старт колата се тресе и вади чернилка на талази и след 2-3 такива опита пали.Започнах с подгяващата система, смених две подгревни свещи ( имах индикация на таблото за това ), проверих реле, датчик температура.Всичко е ток там, но...проблема си остана. Прави ми впечатление, че и аз имам вакум, когато развия капачката на резервоара. Сутрин чувам подкачващата помпа, изчаквам да чуя и релето, но откъм двигателния отсек долавям шум наподобяващ пълнене на чаша с вода. Всички останали стартове през деня, дори и след 5-6 часови престои ( независимо от температурата ) са безпроблемни и без този специфичен шум. Питанката при мен е, защо това се случва само при минусови температури.ПС: Смених горивен филтър. Както и стария, така и новия филтри ми сигнализираха/т за вода във филтъра. Това предупреждение ми светва само в моментите, когато дам на контакт. Допускам и некоректност в този датчик, но пък...
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #9
                  Този звук къде чуваш наподобяващ пълнене на чаша с вода според мен е от това че ти е останала празна системата .Тоест ти качва нафта помпата пробвай да дадеш няколко пъти на контакт докато изчезне звука тогава да запалиш да видиш по добре ли е . Чистил ли си цедката на помпата в резервоара там има доста насабрана мръсотия . При минусиви температури може да се затлачва цедката с парафин. Ако бъркам нещо нека колегите да ме поправят. При мен този звук наподобяващ пълнене на чаша с вода се появява като съм с под половин резервоар нафта .

                  Коментар


                    #10
                    ntodorov написа:
                    Колега. Ще използвам твоята тема, защото и при мен се появи този проблем откакто застуди.При мен обаче се появява само при нощен ( продължителен ) престой и то само, когато температурите са били минусови.При сутрешен старт колата се тресе и вади чернилка на талази и след 2-3 такива опита пали.Започнах с подгяващата система, смених две подгревни свещи ( имах индикация на таблото за това ), проверих реле, датчик температура.Всичко е ток там, но...проблема си остана. Прави ми впечатление, че и аз имам вакум, когато развия капачката на резервоара. Сутрин чувам подкачващата помпа, изчаквам да чуя и релето, но откъм двигателния отсек долавям шум наподобяващ пълнене на чаша с вода. Всички останали стартове през деня, дори и след 5-6 часови престои ( независимо от температурата ) са безпроблемни и без този специфичен шум. Питанката при мен е, защо това се случва само при минусови температури.ПС: Смених горивен филтър. Както и стария, така и новия филтри ми сигнализираха/т за вода във филтъра. Това предупреждение ми светва само в моментите, когато дам на контакт. Допускам и некоректност в този датчик, но пък...
                    Това, че присветва лампата на филтъра при контакт е проверка. Проблем е ако светне след това- при работещ двигател.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      Това, че присветва лампата на филтъра при контакт е проверка. Проблем е ако светне след това- при работещ двигател.
                      Но защо ми светва избирателно този индикатор при даване на контакт ?От 10 старта - 6-7 пъти се активира...
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #12
                        SKYLINE87 написа:
                        Този звук къде чуваш наподобяващ пълнене на чаша с вода според мен е от това че ти е останала празна системата .Тоест ти качва нафта помпата пробвай да дадеш няколко пъти на контакт докато изчезне звука тогава да запалиш да видиш по добре ли е . Чистил ли си цедката на помпата в резервоара там има доста насабрана мръсотия . При минусиви температури може да се затлачва цедката с парафин. Ако бъркам нещо нека колегите да ме поправят. При мен този звук наподобяващ пълнене на чаша с вода се появява като съм с под половин резервоар нафта .
                        Така предполагам и аз. Ще експериментирам. В момента имам около 20 литра нафта в резервоара или индикацията ми отчита количества малко под средата. От скоро ми направи този проблем и едва вчера се заслушах. Възможно е и да си внушавам, но си мисля, че при количества около "резерва" паля без проблем. Поне така беше минали години, когато умишлено не запасявах тази кола с гориво, защото ползвах друга. Не ми пречи да я вкарам в резерва и да следя някаква логика. Иначе цедката никога не съм я чистил, а и моите съмнения се припокриват с твоите. Ще си отворя сондата през този уикенд, ако дава време.Впрочем преди малко слязох до колата. Температурата беше -1 градуса. Паркирах я преди 6 часа. Видя ключа и запали без да се замисли.Вчера ми направи проблема на +1 градуса и след близо 14 часов престой съчетан с минусови ( около -3 градуса със силен вятър ) температури в малките часове на нощта.ПС: Дори ми е абсурдно да пиша за затруднено палене на такива температури. :P
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          първо към колегата FGRC грешката е моя и то от бързина,номера е естествено 0191,за некоректно налягане в рейла.към ntodorov-лошо няма да почистиш помпата и всичко около нея,но обърни внимание на качеството на нафтата,ако трябва я източи и си купи20л хубава нафта,за да ти го пиша значи съм се сблъсквал и с такъв проблем.всичко останало е диагностика на студено,но започни от тези 2 неща.успех

                          Коментар


                            #14
                            Бълбукането и наливането на вода в чаша е от кошницата и най вече от въпросното клапанче на кошницата.

                            Коментар


                              #15
                              ntodorov написа:
                              Колега. Ще използвам твоята тема, защото и при мен се появи този проблем откакто застуди.При мен обаче се появява само при нощен ( продължителен ) престой и то само, когато температурите са били минусови.При сутрешен старт колата се тресе и вади чернилка на талази и след 2-3 такива опита пали.Започнах с подгяващата система, смених две подгревни свещи ( имах индикация на таблото за това ), проверих реле, датчик температура.Всичко е ток там, но...проблема си остана. Прави ми впечатление, че и аз имам вакум, когато развия капачката на резервоара. Сутрин чувам подкачващата помпа, изчаквам да чуя и релето, но откъм двигателния отсек долавям шум наподобяващ пълнене на чаша с вода. Всички останали стартове през деня, дори и след 5-6 часови престои ( независимо от температурата ) са безпроблемни и без този специфичен шум. Питанката при мен е, защо това се случва само при минусови температури.ПС: Смених горивен филтър. Както и стария, така и новия филтри ми сигнализираха/т за вода във филтъра. Това предупреждение ми светва само в моментите, когато дам на контакт. Допускам и некоректност в този датчик, но пък...
                              Абе вие като смучете течност от затворена система какво очаквате да ви прави, налягане ли???И Рудоземския, стига с това "е". Пише се "Я". "Оставям Я", "Гледам Я", "Харесвам Я". С такава или подобна грешка бях и аз - при мен беше регулатора на високото налягане, но ако продължават проблемите - си виж датчика за същото на рейла.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X